• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Sansa Malik
    Ik zag Lina langzaam in slaap vallen. Ik sprong op en keek het meisje in de deuropening aan. Ze was een stuk langer dan ik, maar ze boezemde me echt geen angst in. Ik zette mijn voeten iets beter neer en keek haar aan. "Dus? Krijgen we nog water? Of ga je wat anders met me doen?" Ik trok uitdagend mijn ene wenkbrauw op en kraakte mijn knokkels. Ja ik was een vechterbaasje en een bitch. Nee, daar ging echt niets aan veranderen. Zo was ik nou eenmaal en het kon me niets schelen wat iemand van me vond. Dat dat andere meisje nu aan het huilen was deerde me ook niet. Had ze maar niet zo dom moeten doen. Tuurlijk leek een ontvoerder uitdagen ook niet slim, maar ik wist wat ik deed. De ontvoerders blijkbaar ook niet want de helft kon nog gewoon de politie bellen met hun mobiel. Ook het feit dat mijn armen en benen nog los waren was een fout. Mijn grote bruine ogen stonden nu geensinds vriendelijk. Alleen het feit dat ik een zware knieblessure had, die daarom ook ingetaped was, verhinderde me haar uit balans te krijgen en weg te rennen. Rennen mocht en kon ik namelijk niet. Het ging nu wel beter, maar mijn pees er helemaal af scheuren was niet slim en deed ontzettend veel pijn.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 17:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    'Jacelynn, als je nou is goed luisterde naar wat ik godverdomme net zei, dan wist je dat ze niet naar me zouden luisteren, zij luisteren naar niemand. Níemand.' Zei ze en stond op om weer terug te lopen naar het huis. ''Dan krijgen ze ook geen eten, mij best.'' zei ik en rolde met mijn ogen. Megan rolde opnieuw met haar open. 'Ik beloof niks schat' Ze liep langs me en gaf me een stomp op mijn schouder, waarna het mijn beurt was om mijn ogen te rollen. Leuk hoor, gevangenen die denken dat ze beter zijn dan jezelf. Ik verstrakte mijn grip op mijn boog wat meer en liep richting het huis, waarna ik de deur open deed. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog door het tafereel. ''Wat is hier aan de hand?'' mompelde ik, ik had geen zin meer om mijn woede te verliezen. Nee, dank je.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics, ben net thuis, dus ik reageer zo.]


    Do what people say you can't.

    Zayn Javvad Malik

    Ja hoor, natuurlijk. Het is weer eens niet goed genoeg. En dan ook nog een berichtje van Harry die niet geloofd dat de meiden gevangen zitten. Ik kijk op mijn mobiel. Vijf uur. Ik moet nu naar huis omdat Daenerys thuis komt. En ik heb echt zin om haar te zien. Gewoon weer even niets doen, en kletsen met mijn zusje. Ik loop naar buiten en stap in mijn auto. Ik heb er toen ik mijn huis kocht erg op gelet dat ik dicht bij mijn oude huis woon. Ik vind het een fijn gevoel om ieder moment weer bij mijn ouders op de bank te kunnen zitten enzo. Eenmaal thuis open ik het huis met mijn sleutel. Niet omdat er niemand thuis is, maar omdat ik Daenerys wil verassen. Ik loop naar de woonkamer, opzoek naar mijn zusje. Na een tijdje heb ik het hele huis doorzocht en kon ik haar niet vinden. Oke, nu ben ik in paniek. Maar ik ga niet schreeuwen, zoals ik deed toen Lina weg was. Ik pak mijn mobiel en sms pap. Wrm is Daenerys niet thuis?. Net als ik op verzenden wil klikken bedenk ik me. Ryanne. Ik moet een berichtje naar Ryanne sturen. ALS JE MIJN ZUSJE OF LINA OOK MAAR ÍÉTS AANDOET GA JIJ ERAAN!


    Spoiler alert: you will save yourself

    [yeees mijn stage is op een kinderdagverbljif

    Lysan Horan
    'wat is er?" Ik zie Lina overeind komen en dit keer blijkbaar zonder pijn. Ze pakt mijn hand en neemt me naar haar bed waar ze me een knuffel geeft en zachtjes wat zingt als ik weer in huilen uitbarst. 'Kom maar'zegt ze en legt me op het bed en zingt zacht een liedje met dedekens over me heen getrokken. Hoezo ik was een kind, Sansa was 2 jaar jonger en gedroeg zich al volwassener dan dat ik dat deed. Ik zucht even diep en kijk voor me uit. Ik had zoveel huilbuien en stemmingswisselingen. Ineens schiet ik overeind en blijf daar verstijfd zitten. Ik zou volgende week ongesteld moeten worden en dan voelde ik me van te voren al diep ellendig wat ik niet had, stemmingswisselingen en huilbuien. Tyler, die me van de week ontmaagd had ,ik wist neit eens of hij het veilig gedaan had. Stel nou voor dat hij me zwanger gemaakt had. 'L-Lina' stotter ik zachtjes. 'Ik voel me niet ellendig terwijl ik volgende week ongesteld meot worden en normaal voel ik me dan echt dood ellendig en ik heb huilbuien en stemmingswisselingen en en Tyler heeft me van de week verkracht en ik weet niet meer of hij een condoom gebruikt heeft en straks ben ik zwanger of of' ik val stil na mijn geratel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics. Maar wat kan ik nou met Louis doen, want ik heb geen flauw idee aangezien iedereen ontvoerd is, of de ontvoerder is. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Misschien kan hij naar Zayn]


    Bowties were never Cooler

    [MT]


    That is a perfect copy of reality.

    Lina

    'Hun, maar je bent nu toch aan het huilen? Dat is toch een huil ui. En je wou net dood? Nou als dat niet doodongelukkig is weet ik het ook niet. Helemaal zeker weet ik het niet maar ik voelde mijn eerste week heel vrolijk! Dus ik denk het niet.' Ik strijk haar over haar rug en praat rustig. Ik keek naarjacelyn die in de deuropening verscheen. Ook megan kwam door de deur. Jacelyns reactie was wel gepast. Er waren hier een paar dingen gebeurt en het zag er rpmmelig uit. Iedereen is een beetje sip en het is niet goed georganiseerd. Broodkruimels en een water fles op de grond, boze mensen en huilende mensen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    un, maar je bent nu toch aan het huilen? Dat is toch een huil ui. En je wou net dood? Nou als dat niet doodongelukkig is weet ik het ook niet. Helemaal zeker weet ik het niet maar ik voelde mijn eerste week heel vrolijk! Dus ik denk het niet.' ik knik . 'maar stel nou voor, wat moet ik dan doen, ik ben niet klaar om moeder te worden ik ben net 17' zeg ik zachtjes en kijk haar met waterige ogen en rode wangen aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik keek naar het zielige gezichtje en dacht aan het moment dat ik er achter kwam dat ik, blijkbaar, al eventjes zwanger was. Ik vond het niet moeilijk om aan mijn ouders te vertellen omdat ik hele makkelijke ouders heb. Maar het waren zayns ouders waar ik bang voor was. 'Er gebeurt helemaal niks' zeg ik tegen haar en druk haar iets dichter tegen mij aan. 'We gaan ons geen zorgen maken. Daar heeft niemand iets aan op dit moment.' Ik veegde haar traan weg. 'Weet jij een leuke naam voor mijn baby' zei ik om haar op te vrolijken. ik hoopte dat het haar zou afleiden, ik vond het altijd leuk om daaraan te denken, ook al krijg je zelf geen kind.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Averalda schreef:
    [Mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lysan Horan

    Ik glimlach zwakjes. 'ik vind Lilly of Lola wel een leuke naam maar voor een jongen Dan of Lex vind ik erg leuk' glimlach ik en denk verder na. Onbewust gaap ik 'zou Niall me aan het zoejen zijn?' vraag ik haar zachtjes. Ik kijk haar aan. Niet dat zei het zou weten maar ik had even een geruststelling nodg van iemand om even verder te kunnen en even misschien wel ub slaap te komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Hij is ons aan het zoeken. Zayn en Harry, Louis, iedereen is ons aan het zoeken. We hoeven hier niet lang meer te zitten.' Zeg ik om haar gerust testellen. Ik voel een kleine kramp in mijn buik enadem even didoel in en uit. Ik laat haar weer liggen en loop naar mijn eigen bed. Ik kijk naar het grijze plafond. Zo saai, grijs. Ik bedenk mij een helemaal gekleurd minder kamertje. En mijn baby erin te spelen. Opeens zie ik Ryanne en zayn weer in de deuropening staan. Ik schrik op. Ik sliep waarschijnlijk. waarom heb ik de hele tijddie dromen. Heeft ze dan toch iets met zayn te maken?

    (Misschien kunne . We dit ff dramatisch maken om haar toch binnen twee dagen te laten bevallrn ofzo. :).)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!