• Gebaseerd op: Cheaper by the dozen & The Cimorelli family.


    Dit verhaal gaat over een gezin met twaalf kinderen. Een echte verhaallijn heb ik nog niet, maar daar zal het in principe overgaan. Er is niet één hoofdpersoon, want het gaat over alle kinderen. De ouders worden zijn Noah en Maddison Montgomery.

    Rollen.
    Zoon. 26 jaar.
    Finn Montgomery - Leite.
    Dochters. Tweeling - 24 jaar.
    Lucille en Ferlicia Montgomery - Brutus
    Dochter. 22 jaar.
    Dallas Montgomery - Everdeen.
    Zoon. 20 Jaar.
    Jeffrey Montgomery - Everdeen.
    Zoon. 19 Jaar.
    Dochter. 17 Jaar.
    Zoons. Tweeling - 15 jaar.
    Connor en Carlo Montgomery - Harries
    Dochter. 14 Jaar.
    Sam Montgomery - Leite.
    Zoon. 13 Jaar.
    Dochter. 11 Jaar.
    Avery Montgomery - Everdeen.
    Dochter. 9 Jaar.

    Informatie.
    Voornaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Hier mag je heel vrij in zijn, maar maak alsjeblieft niet iedereen perfect. De een is aardiger dan de ander.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving mag maar hoeft niet. Pak geen 20 jarige voor het uiterlijk van een dertienjarige ajb.
    Hobby's:
    Extra: Alles wat nog belangrijk is over jouw personage. Bijvoorbeeld: vrienden, relatie, etc.
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Meerdere rollen per persoon is toegestaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik de 9 jarige dochter reserveren? Ben nu bezig en wil niet dat die rol weggekaapt wordt. :3


    You've cat to be kitten me right meow.

    ik ga er een voor je invullen een meisje, de dochter van 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:33 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    SaolCeoil schreef:
    Mag ik de 9 jarige dochter reserveren? Ben nu bezig en wil niet dat die rol weggekaapt wordt. :3


    Haha sure. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Rose
    Volledige naam: Rose Mary Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: 22, 16 januari 1990 (klopt dit?)
    Karakter: Rose is een lief meisje met een groot hart. Ze is niet graag alleen en ze vindt het daarom ook heerlijk dat ze zoveel broers en zussen heeft. Omdat ze één van de oudste is, helpt ze haar ouders regelmatig in het huishouden. Zo helpt ze vaak met opruimen en koken.
    Als er iemand in de familie een kwetsbaar type is, dan is het Rose wel. Ze is erg gevoelig en snel gekwetst. Wanneer er iemand ook iets gemeens zegt dan kan ze al in huilen uitbarsten, iets wat ze overigens ook doet als ze boos is.
    Als het gaat om spontaan dingen organiseren of ondernemen, dan is meestal Rose degene die daar achter zit. Zo niet dan doet ze graag mee. Ze is overal voor in en ze is snel enthousiast. Vooral als het gaat om feestjes. Rose is (ook al is dat niet meteen aan haar te zien) een echt feestbeest. Ze houdt van uitgaan en komt ’s avonds pas laat thuis of niet. In het laatste geval is ze bij haar vriend. Dit stellen haar ouders niet echt op prijs, aangezien dat niet echt overeen komt met de rest van haar goede voorbeelden.
    Verder kan Rose goed luisteren. Als haar vriendinnen/broers of zussen ergens mee zitten dan kunnen ze altijd bij haar terecht. Rose zal namelijk niets doorvertellen (ook niet aan haar ouders, tenzij het gaat om iets gevaarlijks).
    Uiterlijk:


    Candice Accola
    Hobby's: Uitgaan, dansen, met/bij haar vriend zijn, reizen
    Extra: Rose heeft een (knipperlicht) relatie met de 25 jarige Daniel Brown. Ze zijn al bijna 3 jaar samen en het is al ontelbare keren uit geweest maar ze kunnen toch niet zonder elkaar.
    Daniel kan overigens niet goed overweg met Rose haar vader.
    Titel? Sorry, maar hier ben ik echt bar slecht in..
    Mag ik je waarschuwen? Zeker!



    -Maak hem straks af. Moet nu weg.-

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:07 ]

    Voornaam: Skye
    Volledige naam: Skye Olivia Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: 9 jaar, 1 januari
    Karakter: Skye is de jongste van het gezin, en daarom gewend om alles te krijgen wat ze wilt. Ze is gewend aan rijk zijn. Daardoor is ze nogal verwend en bazig. Ze kan wel heel lief zijn, vooral voor dieren. Als iets niet gaat zoals zij wilt schreeuwt ze er al gauw doorheen. De meeste leeftijds genootjes vinden haar daardoor niet aardig en dat maakt haar eigenlijk heel onzeker.
    Uiterlijk:

    Selena Gomez
    Skye heeft dun, donker haar en donker bruine ogen.
    Hobby's: Spelen met haar hondje, paardrijden, spelen met Maggie, tekenen.
    Extra: Skye heeft niet veel vriendinnen. De meesten vinden haar te bazig en opschepperig. Er is één meisje die wel graag met haar om gaat, Maggie. Skye neemt het vaak voor Maggie op omdat ze heel verlegen is.
    Skye heeft een hondje waar ze dol op is en vaak mee speelt.

    Titel? Ik weet de verhaallijn niet maar; 'Money is an illusion'?
    Mag ik je waarschuwen? Graag.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 22:36 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Thaaanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Informatie.
    Voornaam: Ariade
    Volledige naam: Ariade Carina Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Ariade is 17 jaar oud en geboren op 15 april 1994, om drie minuten over drie s’nachts in New York.
    Karakter: Hier mag je heel vrij in zijn, maar maak alsjeblieft niet iedereen perfect. De een is aardiger dan de ander.
    Ariade is een puberend en arrogant overkomend meisje. Haar ouders kunnen gek van haar gedrag en het uit huis glippen. Ze is geen gothic of emo, maar is wel wat duisterder dan haar meeste klasgenoten, Ze speelt buiten school piano en viool. Thuis kan ze goed opschieten met haar broer en zussen, maar ze kan absoluut niet door een deur met haar moeder.
    Ariade is een meisje met donker en licht in zich, verder zijn haar kanten vaak tegelijker tijd te zien. Ze kan ook heel lief zijn tegen mensen.
    Het is een verwend meisje dat bijna alles krijgt van haar vader, vooral omdat ze een vaders kindje is.



    Demi lovato.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving mag maar hoeft niet. Pak geen 20 jarige voor het uiterlijk van een dertienjarige ajb.
    Ariade heeft heel lang kastanje bruin haar met blonde highlights in haar haar. Ze heeft een hartvormig gezicht met een kleine wipneus. Haar bruine ogen worden door een laag wimpers omgringd. Meestal heeft ze kleine pareltjes in haar ogen en een ring van saffier rond haar ring vinger.

    Hobby's: Ariade is vanbuiten heel hard, maar vanbinnen houdt ze heel erg van klassieke muziek en piano spelen als ze alleen is.
    Ze heeft een vage obsessie voor alles dat eng is, zoals spinnen en begraafplaatsen, maar ze houdt ook heel erg van vrolijke dingen.
    Ze maakt veel zwart wit foto’s en tekent heel veel echte mensen.

    Extra: Alles wat nog belangrijk is over jouw personage. Bijvoorbeeld: vrienden, relatie, etc. Ze heeft een relatie met de badboy van de school, waar het goed tussen gaat, maar ze weet niet of ze nog met hem wil.
    Ze heeft een grote groep vriendinnen, waarvan ze de enige is die niet rookt. Ze drinkt ook niet, maar ze blijft door haar gedrag bij de gang horen.

    Titel? Geen idée.

    Mag ik je waarschuwen? Ja, graag.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 18:22 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Niallvember schreef:
    Informatie.
    Voornaam: Ariade
    Volledige naam: Ariade Carina Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Ariade is 17 jaar oud en geboren op 15 april 1994, om drie minuten over drie s’nachts in New York.
    Karakter: Hier mag je heel vrij in zijn, maar maak alsjeblieft niet iedereen perfect. De een is aardiger dan de ander.
    Ariade is een puberend en arrogant overkomend meisje. Haar ouders kunnen gek van haar gedrag en het uit huis glippen. Ze is geen gothic of emo, maar is wel wat duisterder dan haar meeste klasgenoten, Ze speelt buiten school piano en viool. Thuis kan ze goed opschieten met haar broer en zussen, maar ze kan absoluut niet door een deur met haar moeder.
    Ariade is een meisje met donker en licht in zich, verder zijn haar kanten vaak tegelijker tijd te zien. Ze kan ook heel lief zijn tegen mensen.
    Het is een verwend meisje dat bijna alles krijgt van haar vader, vooral omdat ze een vaders kindje is.


    Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving mag maar hoeft niet. Pak geen 20 jarige voor het uiterlijk van een dertienjarige ajb.
    Ariade heeft heel lang kastanje bruin haar met blonde highlights in haar haar. Ze heeft een hartvormig gezicht met een kleine wipneus. Haar blauw-groene ogen worden door een laag wimpers omgringd. Meestal heeft ze kleine pareltjes in haar ogen en een ring van saffier rond haar ring vinger.

    Hobby's: Ariade is vanbuiten heel hard, maar vanbinnen houdt ze heel erg van klassieke muziek en piano spelen als ze alleen is.
    Ze heeft een vage obsessie voor alles dat eng is, zoals spinnen en begraafplaatsen, maar ze houdt ook heel erg van vrolijke dingen.
    Ze maakt veel zwart wit foto’s en tekent heel veel echte mensen.

    Extra: Alles wat nog belangrijk is over jouw personage. Bijvoorbeeld: vrienden, relatie, etc. Ze heeft een relatie met de badboy van de school, waar het goed tussen gaat, maar ze weet niet of ze nog met hem wil.
    Ze heeft een grote groep vriendinnen, waarvan ze de enige is die niet rookt. Ze drinkt ook niet, maar ze blijft door haar gedrag bij de gang horen.

    Titel? Geen idée.

    Mag ik je waarschuwen? Ja, graag.


    Ik wil niet vervelend doen maar dat meisje op de foto is geen bekend persoon. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik verander het wel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oh, eeeh. *le looks for another role*
    Ik reserveer wel even hier tweelings, zoons - 15 jaar en Sanne mag de andere kiezen. Welke heb je het eerst/liefst nodig?

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 18:20 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    Oh, eeeh. *le looks for another role*
    Ik reserveer wel even hier tweelings, zoons - 15 jaar en Sanne mag de andere kiezen. Welke heb je het eerst/liefst nodig?


    Misschien een van de oudere ofzo? (:

    en @Niallvember bedaaankt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    (...)

    Misschien een van de oudere ofzo? (:

    en @Niallvember bedaaankt. (:


    Die van 22 is ook al ingevuld en dan moet ik weer een tweeling dochters invullen... Tja, kies maar. (krul)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    (...)

    Die van 22 is ook al ingevuld en dan moet ik weer een tweeling dochters invullen... Tja, kies maar. (krul)


    Haha wil je persé nog een meisje invullen? Want dan moet je jonger gaan zitten of een oudere zoon? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben nu al fan van de vader XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik ben nu al fan van de vader XD..


    Haha snap ik. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking