• Hee peeps!

    Ik wil over een tijdje een nieuw verhaal beginnen. Het gaat over een twee meisjes die totaal verschillend zijn en die plots in elkaars lichaam zitten.
    Het verhaal speelt zich voor een groot deel af op een highschool in de VS.

    Ik ben op zoek naar de volgende personen:
    --> De hoofdpersonen:
    - Super populair meisje (-A-) die veel luxe gewend is.
    - Meisje (-B-) die op een boerderij woont. Ze heeft niet veel vrienden.

    --> Overige:
    - Vriendje van meisje A.
    - Vriendinnen/Vrienden van meisje A.
    - Beste vriend van meisje B.
    - Klasgenootjes
    - Leraren
    - Etc.

    Wat je in moet vullen:
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Uiterlijk (gelieve een bekend persoon, en een plaatje is het enige wat ik nodig heb ;))

    xx

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:08 ]


    Everything Is Impossible

    Thanks allemaal! Alle grote rollen (meisje A,B + het vriendje en de beste vriend) zijn nog open! Alle bijrollen die zijn ingevuld, zal ik gebruiken.
    Ook als je hoofdpersoon niet is uitgekozen, komt hij in mn verhaal, maar dan als klasgenoot of zoiets..

    Insturen kan nog steeds ;)


    Everything Is Impossible

    Rol: Kijk maar voor welke je deze het best kan gebruiken ;-)
    - Naam: Nickita Winslow
    - Leeftijd: 18
    - Uiterlijk:





    (op foto is Amber Mccrackin)
    hier een link als je mee foto`s van der nodig heb ;-)

    http://photobucket.com/images/Amber+McCrackin/#!cpZZ1QQtppZZ16

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 14:56 ]


    You can't touch music but music touch you

    heb je er nog wat nodig of niet?


    You can't touch music but music touch you

    Meisje A komt er aan! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Meisje A.
    Naam: Brittany Jennifer van der Woodsen. De meeste mensen noemen haar gewoon bij haar hele naam. Alleen echte vriendinnen en haar ouders noemen haar ‘Bree’.
    Leeftijd: Ze is nu 17 jaar oud en word binnenkort 18, namelijk op 22 juni.
    Uiterlijk:

    Amber Heard. Brittany heeft een hele bleke huid, waar af en toe schattige roze blosjes op zitten. Haar gezicht heeft een beetje een ovale vorm, die een heel klein beetje naar het bollere toe gaat. Deze word omringt door glanzende honingblonde krullen. Haar haren zijn een beetje aan de dikke kant en ze komen tot ongeveer halverwege haar rug. Vaak heeft ze het in een normale vlecht, die een heel klein beetje losjes in gevlochten. Haar ogen hebben een blauwe kleur en zijn amandel-vormig. Haar neus hebben voor de rest een doodnormale vorm. Brittany is ongeveer 1.70 lang en ze zal niet echt veel meer wegen dan 53 kg. Ze heeft ook een mager postuur, alleen haar heupen zijn een heel klein beetje aan de brede kant.

    Ik heb er toch een stukje beschrijving bij gezet..
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:31 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old