• In de achterbuurten van New York zitten er genoeg jongeren die geen idee hebben wat ze aan moeten met hun leven, er zijn problemen en de een heeft meer hoop dan de ander. Een ding hebben ze in ieder geval gemeen en dat is ze allen in dezelfde buurt wonen, een armoedige wijk met veel geweld maar ook een wijk die elkaar beschouwt als familie.

    In deze RPG wil ik graag de jongeren volgen die vaak, 's nachts en overdag te vinden zijn in een garage, een grote garage die drie jaar geleden als failliet werd bestempeld en nu door de jongeren wordt gebruik als hangout. Er zijn altijd wel jongeren te vinden en als de zon onder gaat dan vloeit er rijkelijk alcohol wat niet al te min wordt gewaardeerd door de plaatselijke politie. Sommige jongeren gaan naar school maar ook heel veel niet, sommige zingen en sommige dansen. Iedereen heeft zijn eigen dromen en sommige hebben de hoop al helemaal opgegeven, wees creatief!


    Invullijstje
    Naam;
    Leeftijd (17-25);
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;


    Regels

    - Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn zwaktepunten en zijn betere punten, houd daar rekening mee!
    - Weet zeker dat je mee wilt doen, een RPG waar niemand in reageert heeft niemand wat aan
    - Geen personages van anderen besturen
    - Wees realistisch
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    - doe ff leuk en hou het gezellig


    Roles
    Jongens
    - Yugen, reservering
    -
    -
    -
    -
    -

    Meisjes
    - Faolan, reservering
    - Brinvi, reservering
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 14:48 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kan een moderator even de titel aanpassen was het helemaal vergeten haha, the block • rpg • 300


    Everything is illuminated by the light of our past.

    claim een boy tbh


    Heaven is a place that we all have

    Titel aangepast!


    Queer zijn is gewoon alles

    Zou graag een jongen willen spelen, maar heb al zeker een jaar geen RPG's meer gedaan. Is dat een probleem voor jullie? Moet er echt weer even inkomen haha

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 0:33 ]

    Oeh, Girl for me?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan ik een meisje reserveren c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Elysisan, no problemo! Als je maar actief mee kan doen is het prima en als je vragen hebt you can always ask haha

    En voor de rest, is prima!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Edit: laat m'n reservering maar vallen

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 7:28 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hmm, denk toch dat ik ga passen. Hoewel ik het echt superleuk vind, ben ik nog niet helemaal ready. Wil het wel goed doen en dat ga ik zo niet doen haha. Have fun (:

    Meisje :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign