• Oke, dit moet ik even met jullie gaan delen want het is echt ontzettend lief!
    Mijn schoolvriendin en ik moeten vrijdag een presentatie uitvoeren voor kennis van het lichaam (biologie). En we hadden afgesproken dat we samen de presentatie doen en hadden ook al overlegd. Maar mijn vriendin is vorige week niet op school gekomen want een nicht van haar is overleden aan een ernstige ziekte. (ik weet niet aan wat) En ze kwam deze week weer naar school, dus konden we er niet aan werken. Maar ze maakte vandaag zich druk, dat we het niet haalde om het af te krijgen. Dus ik had haar vertelt, dat ik een plan had. Zegt ze dit in een sms: Whaha goed van jou dat je een plan hebt, ik kan niet w8 om te zien wat voor leuks je hebt gemaakt! Zal wel weer geweldig zijn! met een smiley. Ik had echt een bigsmile op mijn gezicht toen ik dat las. Het was echt lief!
    Kleine dingetjes maken mij altijd zo blij! (:

    Hebben jullie ook zo iets liefs gehad?

    Edit: We moeten voor bio een mindmap maken over stofwisseling en spijsvertering maar wel zo mooi mogelijk en uitgebreid. Dus mijn plan was om een grote blad vel papier te kopen en daar soort van menselijke lichaam te maken en daar de organen te plakken en te schrijven wat ze allemaal doen enz. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Aww super :D Echt schattig!

    Haha, mijn nieuwe crush is lief (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Aww super :D Echt schattig!

    Haha, mijn nieuwe crush is lief (A)


    Aah, dat is ook lief! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Als mijn crush een kusje stuurt op msn begin ik al te glimlachen. : )


    <3

    Dat mijn gaybestfriend zei dat ie voor mij nog wel hetero zou worden, dat vond ik lief (cat)

    Deluso schreef:
    Als mijn crush een kusje stuurt op msn begin ik al te glimlachen. : )


    Haha, dat zou ik ook doen als ik een crush had! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.