• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Iets waarin jij je mooi voelt of prettig," antwoordt Liam. Ik geef hem een klein klapje op de borstkas. Daar heb ik namelijk niks aan.
    "Je kan me toch wel vertellen wat jij me mooi vindt staan?" zeg ik liefjes. "Welk kleur, lang, kort?"
    Vragend kijk ik hem aan. Er moet toch iets zijn dat hij zich op dit moment inbeeldt?

    Madeline

    "Nee, ga niet," zegt Madeline waarop ze mijn hand vastneemt.
    "Hij zei dat hij je niet wilde zien. Maar ik ben heel blij dat jullie hier zijn," antwoordt haar moeder.
    Ik druk een klein kusje op Madeline's haar. Ik weet hoe ze zich nu voelt.
    Na het "voorval" heeft mijn vader drie weken niet tegen me gesproken, alsof ik gewoon niet meer bestond. Nu praat hij wel tegen me, maar dan liefst om me te vertellen dat ik niet deug. En de keren dat ik hem dit jaar gezien heb, kan ik op twee handen tellen.

    Atreyu

    Achter me barst Fedea in lachen uit, waardoor ik me grijnzend omdraai. Ik vouw mijn armen over elkaar en leun tegen de deurpost.
    "Trey toch! Je doet het helemaal verkeerd. Je moet je handje losser laten hangen," zegt Fé terwijl ze het voor toont. Dan komt ze even naar me toe.
    "Oh wee, als je dat durft nadoen. Andere meisjes mogen al naar je kijken, het is niet de bedoeling dat jongens dat ook gaan doen."
    Ik grinnik even terwijl ze me een kusje geeft. Voor ik mezelf kan tegenhouden heb ik mijn armen om haar heen gewikkeld en druk ik mijn lippen stevig op de hare.
    "Ze mogen dan wel kijken, ik zie alleen maar jou," fluister ik tegen haar lippen aan. Ik grijns even en geef haar een speelse tik op de kont. "Ga douchen," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Hij drukt zijn lippen stevig op de mijne en ik druk mijn lichaam tegen het zijne terwijl ik hem maar al te graag terug kus.
    "Ze mogen dan wel kijken, ik zie alleen maar jou. Ga douchen."
    Ik giechel zachtjes en kijk hem aan.
    "Ik wist dat je er weer iets liefs van ging maken."
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en huppel naar zijn slaapkamer, waar ik een setje kies van het sexy ondergoed dat hij gekocht had voor me, en een badjas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "He, die pasta heb ik daarvoor wel zelf klaargemaakt hoor!" Ik grinnik en steek mijn tong uitdagend uit.
    "Mijn edele dame, het zou mij een grote eer zijn u naar het bal te begeleiden," Ik bloos even als hij zijn lippen op de rug van mijn hand drukt. Ik maak een klein buiginkje om mijn rode wangen te verbergen.
    "Primitief hoor, komt heel overtuigend over trouwens. Ik zou zo met je mee gaan." Ik wrijf even over mijn hand heen en grinnik dan.
    "Dat laatste meen ik trouwens wel." voeg ik er nog aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Primitief hoor, komt heel overtuigend over trouwens. Ik zou zo met je mee gaan. Dat laatste meen ik trouwens wel."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Nu voel ik me vereerd."
    Ik kijk glimlachend even in haar ogen. Stiekem wil ik haar lippen nog eens proeven, maar ik neem geen eerste stap meer, of ik maak me weer belachelijk, zoals net.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Je kan me toch wel vertellen wat jij me mooi vindt staan?" zeg ik liefjes. "Welk kleur, lang, kort?" Ik glimlach. 'Ik vind een strapless jurk je altjd goed staan. En ik ben best traditioneel dus ik zou zeggen wit. Maar waar wil jij me in zien? Een smoking met strik?' Grinnik ik.

    Madeline

    Irial drukt een kus op mijn hoofd en ik zie de liedevolle blik die ze op ons werpt. Ja.. Ze mocht hem nu al. 'Kom nou maar binnen! ' Ze trekt ons mee naar binnen om onze jassen ook nog eens aan de kapstok te hangen. 'Ik heb appeltaart gemaakt, ik weet dat je dat altijd lekker vind, of.. vond.' Ze glimlacht opgelaten.

    Faye
    "Nu voel ik me vereerd." Ik knik tevreden als hij dit zegt en voel me half weg smelten als hij me in mijn ogen aankijkt.
    "Dat zou je ook zeker moeten, Faye Sanchez zegt dat zulk dingen namelijk niet tegen iedere jongeman die ze tegenkomt." Ik probeer dezelfde bekakte manier van praten, maar geef het na de helft al op en begin te lachen.
    "Kijk, ik begin het al redelijk onder de knie te krijgen of is er nog iets dat een echte must is dat ik zou moeten aanleren?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat zou je ook zeker moeten, Faye Sanchez zegt dat zulk dingen namelijk niet tegen iedere jongeman die ze tegenkomt. Kijk, ik begin het al redelijk onder de knie te krijgen of is er nog iets dat een echte must is dat ik zou moeten aanleren?"
    Ik denk lachend na.
    "Vooral niet zo praten. Het schrikt mensen af. Allez, mij toch."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Voor de rest, wees gewoon jezelf. Dat is goed genoeg."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik wist dat je er weer iets liefs van ging maken," giechelt ze voor ze naar mijn slaapkamer verdwijnt. Onze slaapkamer. Ik zucht tevreden en draai me dan om zodat ik deze keer effectief de keuken in kan lopen.
    Ik haal twee kookpotten uit de kast en vul één ervan met water. Daarin doe ik de pasta. Ondertussen doe ik in de tweede wat boter en terwijl die smelt haal ik bloem uit één van de keukenkastjes. Vervolgens loop ik naar de koelkast om melk, kaas en ham te halen. Dan kan ik aan de saus beginnen. Moeilijk is het absoluut niet. Als de pasta gekookt is, giet ik het water af en doe hem vervolgens bij de saus in de pan. Het vuur zet ik uit, maar de kookpot laat ik staan. Zo blijft alles lekker warm tot Fé klaar is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Met de spullen in mijn handen loop ik naar de badkamer, waar ik me uitkleed en de douche aanzet. Ik wacht tot het water warm genoeg is om in te stappen. Het warme water voelt zalig aan op mijn huid en ik sluit mijn ogen voor enkele seconden voordat ik me begin te wassen. Ook mijn haren duren minder lang dan anders, nu ze een heel pak korter zijn. Ik draai de kraan uit wanneer ik afgespoeld ben, en droog me snel af. De handdoek is lekker zacht en ruikt naar Trey. Glimlachend haal ik de borstel door mijn haren en doe het ondergoed en de badjas aan. Het heeft weinig zin als ik nu nog propere kleren aantrek. Terwijl ik de badjas dichtknoop, loop ik naar de keuken.
    "Hmm, dat ruikt echt heerlijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik vind een strapless jurk je altjd goed staan. En ik ben best traditioneel dus ik zou zeggen wit. Maar waar wil jij me in zien? Een smoking met strik?"
    Ik denk even na en glimlach.
    "Wit en strapless, daar kan ik wel wat mee," zeg ik vrolijk. "En jij, jou kan ik hoe dan ook niet weerstaan, dus misschien alleen een zwarte strakke broek en een strikje, geen shirt," plaag ik hem. De dame met wie ik de kamer deel moet even lachen. Met fonkelende oogjes kijk ik Liam aan. "Jij ook in het wit," zeg ik zactjes. Ik vind hem altijd zo aantrekkelijk met een wit shirt aan.

    Irial

    "Kom nou maar binnen!" zegt haar moeder, waarop ze ons meesleurt. Ik protesteer even als ze mijn jas aan de kapstop hangt, maar laat haar dan maar doen. "Ik heb appeltaart gemaakt, ik weet dat je dat altijd lekker vind, of.. vond."
    Haar ouders weten natuurlijk ook van haar situatie. Ik ben tegelijk opgelucht en bezorgd.
    Voorzichtig kijk ik Madeline aan, ik wil haar niet dwingen van die taart te eten, maar ze zou haar moeder en mij er weel een groot plezier mee doen.
    "Klinkt lekker, niet?" vraag ik haar zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Vooral niet zo praten. Het schrikt mensen af. Allez, mij toch. Voor de rest, wees gewoon jezelf. Dat is goed genoeg." Ik laat mijn benen los en knik.
    "Ik denk ook niet dat ik nog andere mensen moet overtuigen, toch?" Ik kijk hem glimlachend aan en kantel vragend mijn hoofd. Ik ga wat naar zijn oor toe.
    "Of wel? Want dan moet je het nu zeggen hoor." fluister ik en doe daarna ietwat afstand. Mijn ene hand houd ik bij de kraag van zijn shirt en kijk hem vragend aan. "Hmm?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik ben net de tafel aan het dekken als Fedea de keuken binnen komt.
    "Hmm, dat ruikt echt heerlijk."
    Glimlachend kijk ik haar aan terwijl ik stoel achteruit schuif zodat ze kan gaan zitten. Dan haal ik het eten van het vuur en neem een pollepel om op te scheppen. Misschien niet volgens de etikette, maar wel verdomd handig. Ik schep eerst haar bord vol en druk nog even een kusje op haar haren. De zoete geur van haar shampoo drukt mijn neusgaten binnen.
    "Ja, ruikt heerlijk," zeg ik met een glimlachje waarop ik zelf ook ga zitten en mijn bord volschep.
    Ik kijk haar even aan.
    "Bel je straks nog even naar je ouders? Ik heb hen gevraagd of zij wisten waar je was, vertel hen maar dat het een misverstand was en dat we elkaar mislopen hebben."

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik grinnik. 'Dat strikje en die broek bewaar ik wel voor onze huwelijksnacht goed?' Ik knipoog en denk na. 'Dus wit. Wat dacht je van een zwarte broek met een witte blouse?' Stel ik voor.

    Madeline

    "Klinkt lekker, niet?" Ik slik even en knik houterig. 'Ja.' Antwoord ik dan en bijt op mijn onderlip. 'Nou ga lekker zitten ik zet thee, Irial wil jij thee of koffie?' Ik moet lachen als ik zie hoe hard ze haar best doet.

    Rey

    "Ik denk ook niet dat ik nog andere mensen moet overtuigen, toch? Of wel? Want dan moet je het nu zeggen hoor. Hmm?"
    Nerveus slik ik en kijk haar glimlachend aan.
    "Wauw, prima. Dat noem ik nou eens flirten," zeg ik wat ongemakkelijk.
    Mijn blik blijft even hangen op haar lippen, maar wanneer ik denk dat het opvalt, kijk ik recht in haar mooie ogen.


    Fedea

    "Bel je straks nog even naar je ouders? Ik heb hen gevraagd of zij wisten waar je was, vertel hen maar dat het een misverstand was en dat we elkaar mislopen hebben."
    Ik wil net een hap nemen en kijk hem ongelovig aan waardoor alles van mijn bestek valt.
    "Trey, je deed wàt?"
    Ik haal een hand door mijn natte haren.
    "Shit. Mijn gsm."
    Ik spring recht en loop naar de badkamer, waar mijn vuile kleren nog liggen. Ik haal mijn gsm uit het vestje en zie dat ik verschillende berichten van mama heb. Ik zucht en besluit haar meteen de bellen, met als excuus dat ik bij een klasgenootje was blijven slapen voor een schoolopdracht die veel tijd in beslag nam, en dat de batterij van mijn gsm plat was. Gelukkig kon ze me geloven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw, prima. Dat noem ik nou eens flirten," Hoor ik hem zeggen. Ik haal mijn schouders op en kijk even naar zijn lippen.
    "Ik zei toch dat ik een snelle leerling ben?" beantwoord ik hem, maar blijf op exact dezelfde manier zitten en sla mijn armen dan om zijn nek.
    "Nu is het jouw beurt weer." grap ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.