• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik ken eigenlijk helemaal geen verhaaltjes. Ken jij er?" Ik kijk hem even verbaasd aan. Natuurlijk ken ik verhaaltjes, ik ken er zat, maar het is niet dat ik deze ging vertellen. Zo trots als mijn ouders waren om floraat te zijn, waren de verhalen die ze ons vertelden namelijk net iets anders.
    "Ongeveer," geef ik toch toe en wend mijn gezicht even af. "Maar die verhalen zijn niet echt toepasselijk of leuk of zo." zeg ik glimlachend en wuif het weg even weg door te glimlachen.
    "Vertel maar gewoon wat, goed? Iets van vroeger of zo. Je weet vast wel wat te verzinnen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Dan kun je vast wel even tot morgen wachten."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Tuurlijk," zeg ik zacht.
    "Gewoon wat knuffelen en bij je zijn. Ik heb je echt gemist."
    Ik neem nog een hap en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Weet ik toch ik ben verloofd met een genie." Ik moet lachen terwijl hij ademhaalt. "Doet het nog veel pijn?"
    Ik denk even na en schud dan mijn hoofd met een glimlachje.
    "Nee, dat valt eigenlijk best mee. Maar ik denk dat de verdoving nog niet uitgewerkt is. De kogel was eigenlijk het pijnlijkst. Je voelt iets hards en heet door je heen gaan dat vervolgens ergens in je lijf in de weg lijkt te zitten."
    Misschien is het ietwat gruwelijk uitgelegd, maar ik weet niet hoe ik het anders duidelijk moet maken.

    Irial

    "Zo. Vertel, hoe kennen jullie elkaar?" vraagt Ann.
    Ik kijk even verbaasd naar Madeline als ze in de lach schiet. Het lijkt me een normale vraag. Ik neem een slokje van mijn thee en zet die dan op het salontafel voor ons.
    "Ik kwam net terug van een avondje uit met vrienden -geen zorgen, ik drink niet- en ik besloot door het park te gaan om even tot rust te komen. Daar zag ik een meisje met rood haar een sporttas, helemaal alleen. Ik ben toen maar op haar afgestapt, heb gezegd dat het niet veilig was en toen bleek ze niet naar huis te willen, en geen hotel te hebben. Thuis heb ik kamers op overschot dus heb ik haar er eentje aangeboden," leg ik uit. Ik richt mijn blik op Madeline. "Zo ongeveer, toch?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ongeveer. Maar die verhalen zijn niet echt toepasselijk of leuk of zo. Vertel maar gewoon wat, goed? Iets van vroeger of zo. Je weet vast wel wat te verzinnen."
    Ik grinnik en denk even na.
    "Er was eens een prinses," begin ik langzaam te vertellen.
    "En toen kwam er een prins en ze trouwen. Einde."
    Ik grinnik en kijk haar lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Tuurlijk. Gewoon wat knuffelen en bij je zijn. Ik heb je echt gemist."
    Opgelucht stop ik zelf nog een hap in mijn mond, terwijl ik haar in de ogen kijk. Hoewel ik nog steeds voorstander ben van haar lange haren, heeft het wel iets pittigs, de kortere coupe. Ze ziet er een beetje ouder uit, minder onschuldig. Alsof ze ooit onschuldig geweest is.
    Mijn gedachten wijken even af naar Camargue. Hopelijk zou ze snel naar huis mogen. We mogen dan wel een valse start gehad hebben, het feit dat ze een kogel zo goed als opgevangen heeft voor Fé laat dat naar de achtergrond verdwijnen.
    "Heb ik al gezegd dat Camargue en Liam gaan trouwen?" vraag ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Nee, dat valt eigenlijk best mee. Maar ik denk dat de verdoving nog niet uitgewerkt is. De kogel was eigenlijk het pijnlijkst. Je voelt iets hards en heet door je heen gaan dat vervolgens ergens in je lijf in de weg lijkt te zitten." Ik knik. 'Ik weet hoe het voelt, weet je nog?' Ik weet dat de boer alleen schoot als waarschuwing maar achja hij had me wel geraakt. Ik was 14 of 15 jaar en ik rende over zijn veld wat blijkbaar niet mocht.

    Madeline

    "Zo ongeveer, toch?" Ik knik. 'En toen bleek hij ontzettend lief te zijn en werd ik verliefd op hem.' Mijn moeder glimlach. 'Wat lief.' Verzucht ze. Ze was een romanticus dus dit vond ze geweldig.

    Fedea

    "Heb ik al gezegd dat Camargue en Liam gaan trouwen?"
    Ik kijk hem verrast aan.
    "Trouwen?"
    Dan schud ik mijn hoofd.
    "Nee, dat had je nog niet verteld," zeg ik zacht.
    Ik neem nog een hap en houd mijn blik op mijn eten gericht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Er was eens een prinses, en toen kwam er een prins en ze trouwen. Einde." Ik frons mijn wenkbrauwen even, omdat ik toch echt verwacht had dat hij iets zou verzinnen bij het eerste stuk. Daarna lach ik even.
    "Goh, wat onverwacht." zeg ik sarcastisch en rol met mijn ogen.
    "Vroeger, toen ik nog klein was herinner ik me dat we elke zaterdag met floraten gingen jagen." Ik kuch even en kijk hem vlug aan op zijn reactie.
    "Dat doen ze nu nog steeds trouwens, maar goed. Ik herinner me nog dat ik altijd gedwongen werd mee te gaan, leren schieten weet je wel. Oefenen op duiven en op een dag, ik was zes of zo, kwamen mijn broer en ik een prachtige plek tegen, echt ongelofelijk." zeg ik en lieg dit niet, aangezien het echt gebeurd is. Niets ervan is verzonnen.
    "Het was een klein meertje vol met vissen en een bloemenveld en bramenstruiken en zo." Ik grinnik even. Het verhaal had niet bepaald inhoud, maar oké.
    "Ik zou er best nog wel eens terug willen gaan, het is lang geleden."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Goh, wat onverwacht. Vroeger, toen ik nog klein was herinner ik me dat we elke zaterdag met floraten gingen jagen. Dat doen ze nu nog steeds trouwens, maar goed. Ik herinner me nog dat ik altijd gedwongen werd mee te gaan, leren schieten weet je wel. Oefenen op duiven en op een dag, ik was zes of zo, kwamen mijn broer en ik een prachtige plek tegen, echt ongelofelijk. Het was een klein meertje vol met vissen en een bloemenveld en bramenstruiken en zo. Ik zou er best nog wel eens terug willen gaan, het is lang geleden."
    Aandachtig luister ik naar haar verhaal.
    "Wauw, dat klinkt echt prachtig. Zou je het nog weten zijn?" vraag ik.
    Ik blijf haar aankijken. Zoals ze de plaats beschrijft, het heeft haast iets magisch, denk ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw, dat klinkt echt prachtig. Zou je het nog weten zijn?" Ik schudt mijn hoofd.
    "We gingen naar andere plekken toen ik ouder werd en het huis van mijn ouders en mij staat niet hier in de buurt, denk ik. Er komt me in ieder geval niet veel bekend voor." geef ik jammerlijk toe.
    "Helaas pindakaas, anders had ik het je graag laten zien." voorzichtig tik ik hem op zijn neus en grinnik dan even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "We gingen naar andere plekken toen ik ouder werd en het huis van mijn ouders en mij staat niet hier in de buurt, denk ik. Er komt me in ieder geval niet veel bekend voor. Helaas pindakaas, anders had ik het je graag laten zien."
    Ik grinnik en wrijf even over mijn neus.
    "Jammer. Maar wie weet is hier in de buurt ook zo'n plek? Ik heb er eigenlijk geen idee van."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik verveelde me, dus heb ik de loft van Atreyu maar even getekend :')]

    Camargue

    "Ik weet hoe het voelt, weet je nog?" zegt Liam dan.
    Ik denk even na en knik dan.
    "Maar was dat geen pijl?" fluister ik bedenkelijk, zodat de vrouw ons niet kan horen. Pijlen, kogels, ze zou ons vast als een zootje ongeregeld aanzien. En tegenwoordig loopt er niemand meer met pijl en boog rond, dus het zou eerder vreemd zijn. Ik leg mijn hand zachtjes op de plek waar hij toen geraakt werd.

    Irial

    "En toen bleek hij ontzettend lief te zijn en werd ik verliefd op hem," voegt Madeline er met een knikje aan toe. Met een brede glimlach op mijn gezicht kijk ik haar aan. Mijn fonkelende ogen dwalen even over haar mooie gezichtje.
    "Wat lief," hoor ik haar moeder zuchten.
    Ik moet even lachen. Het is eigenlijk best wel cliché.
    "Oh," zeg ik terwijl er me iets te binnen schiet. "Madeline is trouwens de nieuwe zangeres van onze band. We hebben ons repetitieschema aangepast naar haar uurrooster van school. Heeft u haar al horen zingen?" zeg ik bewonderend.

    Atreyu

    "Trouwen? Nee, dat had je nog niet verteld," zegt Fedea met haar blik op haar bord.
    Ik kijk haar een beetje bezorgd aan. Ik had gehoopt dat ik hiermee te weten zou komen hoe zij tegenover trouwen staat, maar zoals ik haar nu zie zitten lijkt het me niet dat ik een positief antwoord zou krijgen.
    "Ja, trouwen," zeg ik zachtjes, in een poging een wat duidelijkere reactie te krijgen. "Dat is toch mooi?"
    Ondertussen heb ik mijn bord leeg en sta ik op om het even af te spoelen en vervolgens in de gootsteen te zetten. Ik draai me om en leun tegen het aanrecht zodat ik Fé kan aankijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Omgosh, ziet er ongeveer zo uit als ik het me had ingebeeld .__.]


    Fedea

    "Ja, trouwen. Dat is toch mooi?"
    Ik knik zachtjes.
    "Heel mooi," zeg ik stil.
    Ik eet het laatste beetje dat in mijn bord ligt, op, en ruim het ook af. Ik neem een slok van mijn water en kijk hem even aan.
    "Ik dacht altijd dat jij trouwen maar niets vond?"
    Ik ga voor hem staan en druk een kusje op zijn lippen.
    "Of althans niets voor jou. Of zit ik fout?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jammer. Maar wie weet is hier in de buurt ook zo'n plek? Ik heb er eigenlijk geen idee van." Ik kijk hem even aan en haal mijn schouders op.
    "Ik ben de nieuwe hier, jij niet." zeg ik en denk even na of ik het echt niet meer weet te vinden, maar geef de moed dan op.
    "Als er een plek was, dan zou jij het toch wel moeten weten." zeg ik en kijk hem glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben de nieuwe hier, jij niet. Als er een plek was, dan zou jij het toch wel moeten weten."
    "In je eentje op ontdekkingsreis gaan is lang niet zo leuk als met twee."
    Ik kijk haar even aan en neem haar hand vast.
    "He kijk, ik heb iemand gevonden!"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.