• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Waarom zo rood? Heb ik iets fout gezegd?" Ik kijk hem vanuit mijn ooghoeken even aan. Ik laat zijn hand even los en wrijf over mijn wang.
    "Niets fout gezegd," zeg ik grinnikend en gaap even.
    "Je doet me gewoon blozen met je compliment." geef ik toe en kijk hem dan aan, druk mijn lippen dan heel zacht en kort op zijn wang en kijk hem dan glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Niets fout gezegd. Je doet me gewoon blozen met je compliment."
    Ik grinnik.
    "Het staat je, zo'n blosje."
    Nu is het mijn beurt rood te worden, wanneer ze haar lippen op mijn wang plaatst.
    "Ben ik de enige of vind jij ook dat het lijkt alsof we elkaar al jaren kennen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het staat je, zo'n blosje." Ik grinnik en wrijf even over zijn wang.
    "Ben ik de enige of vind jij ook dat het lijkt alsof we elkaar al jaren kennen?" Ik denk even na bij dit idee, aangezien ik er zelf al aan gedacht heb.
    "Hmm," beantwoord ik hem en zucht even. "Misschien uit één van mijn dertig vorige levens, dat staat wel gelijk aan jouw echte leeftijd denk ik." Ik kijk hem lachend aan en blijf dan stilletjes op zijn borstkas liggen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm. Misschien uit één van mijn dertig vorige levens, dat staat wel gelijk aan jouw echte leeftijd denk ik."
    Ik grinnik en kam met mijne vingers voorzichtig door haar losse haren.
    "Ik bedoel, we hebben zoveel gemeen, dat het wel heel erg toeval moet zijn, of ben ik nu te romantisch aan het denken?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik bedoel, we hebben zoveel gemeen, dat het wel heel erg toeval moet zijn, of ben ik nu te romantisch aan het denken?" Ik knik begrijpend en voel zijn vingers door mijn haren gaan.
    "Ik snap wat je bedoeld," antwoord ik terug en begin aan mijn vingers te friemelen.
    "Als twee stukjes van een puzzel die in elkaar passen." bedenk ik glimlachend en kijk dan even op.
    "Of wij hebben gewoon een hele goede smaak." zeg ik daarna grijnzend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik snap wat je bedoelt. Als twee stukjes van een puzzel die in elkaar passen. Of wij hebben gewoon een hele goede smaak."
    Ik grinnik.
    "Ik vind dat van die puzzelstukjes mooier klinken, jij niet?"
    Zacht druk ik mijn lippen net naast haar mondhoek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik vind dat van die puzzelstukjes mooier klinken, jij niet?" Ik knik en kijk hem glimlachend aan wanneer hij zijn lippen net naast mijn mondhoek plaatst. Ik beantwoord hem door hem daarna terug te kussen. Met mijn nagels draai ik voorzichtig rondjes in zijn nek en laat hem daarna voorzichtig los.
    "Ik kan nauwelijks geloven dat ik het zelf bedacht heb," zeg ik glimlachend. "Waarschijnlijk heb ik het ooit ergens gelezen, of zo en onthouden."

    [Ik ga even mijn tas inpakken en brood smeren.]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 12:35 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Mijn hart mist een slagje wanneer ze me terugkust.
    "Ik kan nauwelijks geloven dat ik het zelf bedacht heb. Waarschijnlijk heb ik het ooit ergens gelezen, of zo en onthouden."
    Ik leg mijn vinger op haar lippen.
    "Shht, verpest het nu niet. Doe gewoon alsof je het zelf verzonnen hebt."
    Ik geef haar een knipoog.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Om tien voor begint school weer :c]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Shht, verpest het nu niet. Doe gewoon alsof je het zelf verzonnen hebt." Ik grinnik en haal zijn vinger van mijn lippen af.
    "Oh ik ben zo poëtisch, het kwam opeens in me op, echt waar." zeg ik overdreven en kijk hem glimlachend aan.
    "Zo beter?" vraag ik met een plagende ondertoon.

    [En ik moet om 1 uur vertrekken voor m'n werk, hihi, ben rond 7 / 8 uur 's avonds wel weer terug.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh ik ben zo poëtisch, het kwam opeens in me op, echt waar. Zo beter?"
    Ik grinnik en knik.
    "Veel beter."
    Plagerig laat ik mijn lippen enkele millimeters verwijderd van de hare zweven, en kijk haar uitdagend aan.

    [I'm off :3 tot straks, en veel plezier ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Veel beter." Hij laat zijn hoofd even voor de mijne zweven. Gefrustreerd bijt ik op mijn lip en kijk even naar zijn lippen. Hij maakt het me moeilijk en eigenlijk heb ik de neiging om hem te kussen. Ik grinnik even en sla mijn armen over elkaar. Toch geef ik het na een paar kleine seconden op en sla mijn armen om zijn nek heen.
    "Plaag me niet zo," zeg ik zachtjes. Waarna ik mijn lippen op zijn mond druk.

    [Haha, moet wel lukken, jij ook. (: x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Plaag me niet zo."
    Teder kus ik haar terug, en de enige reden dat ik de kus afbreek, is ademnood. Ik kijk glimlachend in haar ogen.
    "Hoezo plaag ik je?"
    Ik kijk haar zo onschuldig mogelijk aan.
    "En ik moet zeggen, je staat echt prachtig met mijn shirt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    Fedea

    "Sorry. Ik wist niet waar je was, ik dacht dat je misschien thuis een boek had liggen dat je nodig had. Ik moest de meest logische plaatsen checken."
    Ik schud mijn hoofd en leg mijn handen op de zijne.
    "Het geeft niet," zeg ik met een glimlachje.
    Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Kom, of je feestmaal wordt koud."
    Ik neem zijn hand in de mijne en neem hem weer mee naar de keuken. Met mijn vrije hand doe ik de badjas weer dicht, die wat opengekomen is.


    Atreyu

    "Kom, of je feestmaal wordt koud," zegt ze zacht na me gekust te hebben. Voor ik de kans krijg toe te stemmen of te protesteren -al komt dat laatste niet in me op- sleurt ze me achter zich aan de keuken in. Ik doe net alsof ik niet zie dat haar badjas een beetje los gekomen is.
    In de keuken haal ik een fles water uit de koelkast.
    "Wil jij ook iets drinken?" vraag ik zachtjes terwijl ik naar de kast loop om er alvast twee glazen uit te halen.

    Chaim schreef:
    Liam

    Ik krijg een kusje op mijn wang en zie de oude vrouw vertederd kijken. 'Ach jonge liefde.' Zucht ze. Ik glimlach naar haar ne kus Cam haar voorhoofd. 'Ik hou van je weet je dat?' Dan denk ik weer na over haar woorden. 'Oke dus ik moet helemaal in het wit.. Ik zie mezelf er dan wel voor aan om er iets over heen te morsen net voor we trouwen.' Gniffel ik.

    Madeline

    "Alleen als jij wilt," Zegt Irial als we op de bank zitten. Ik glimlach en kijk hem verliefd aan. 'Weet ik maar ik zou haar er een groot plezier mee doen.' Mijn moeder is druk in dde keuken bezig met kopjes en heet water. 'Maar het is wel lief van je.' Ik kus hem voorzichtig en neem zijn hand. Dit ging allemaal veel beter dan verwacht.


    Camargue

    "Ach jonge liefde," zucht de vrouw op het bed naast me.
    Ik grinnik even en kijk Liam aan. We zijn veel ouder dan haar, dus het is ironisch dat ze over jonge liefde spreekt. Ondertussen drukt Liam een kusje op mijn voorhoofd.
    "Ik hou van je weet je dat?" Ik knik zachtjes en glimlach terwijl ik mijn hoofd weer tegen zijn borstkas leg. "Oke dus ik moet helemaal in het wit.. Ik zie mezelf er dan wel voor aan om er iets over heen te morsen net voor we trouwen."
    Ik moet luidop lachen, dat klinkt wel als iets dat hem zou overkomen.
    "Nou, dan zeggen we toch dat het met opzet is?" lach ik. "Een symbolisering van het feit dat ons leven niet vlekkeloos en wij niet smetteloos zijn," grap ik.

    Irial

    "Weet ik maar ik zou haar er een groot plezier mee doen. Maar het is wel lief van je," zegt Madeline liefjes waarop ze me even kust en vervolgens mijn hand vastneemt. Ik kijk haar vertederd aan. Vanbinnen knaagt het aan me, dat ze nog steeds zelf niet wil eten, maar tegelijk ben ik opgelucht dat ze het toch doet, ook al is het dan maar om haar moeder blij te maken.
    "Je moeder is echt een aardige vrouw," zeg ik zachtjes terwijl ik met mijn duim over haar hand wrijf.
    Over haar vader hou ik wijselijk mijn mond, maar eerlijk gezegd vind ik het ietwat overdreven dat hij haar niet wil zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik lach nu ook. 'Dat lijkt ke een goed idee en erg toepasselijk.' Mijn vingers haken zich voorzichtig in haar rode haren en streel dan haar arm. Vanaf de dag dat ik haar had ontmoet wist ik gewoon dat ik wel van haar moest houden. Maar dat ik met haar zou mogen trouwen had ik nooit kunnen dromen.

    Madeline

    Ik glimlach dankbaar naar hem. 'Ja ze is geweldig. ' fluuster ik. 'Mama moet ik je even helpen? ' vraag ik dan hardop. 'Nee het lukt wel hoor! ' met die woorden loopt ze naar ons toe met there, maar verdwijnt direct weer om nog een kopje en de taart te halen.