• Spreekt voor zich. :]


    Tell me about it, stud.

    7.8


    I love you Tim

    7.2


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    8.


    | Reality is for people that lack imagination |

    9


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    8

    8.


    | Reality is for people that lack imagination |

    7.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    7


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    5

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 9:52 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    5

    Ik heb mijn profiel een beetje aangepast. Misschien kun je een nieuwe beoordeling geven. Please??


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    SpringSun schreef:
    (...)
    Ik heb mijn profiel een beetje aangepast. Misschien kun je een nieuwe beoordeling geven. Please??


    Voor mij is het nog steeds hetzelfde profiel. En het maakt niet uit wat ik van jou profiel vind , een profiel is iets persoonlijks en jij moet er iets van maken wat jij mooi en leuk vind , niet de andere , dat is nu eenmaal een persoonlijke smaak (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    (...)

    Voor mij is het nog steeds hetzelfde profiel. En het maakt niet uit wat ik van jou profiel vind , een profiel is iets persoonlijks en jij moet er iets van maken wat jij mooi en leuk vind , niet de andere , dat is nu eenmaal een persoonlijke smaak (;


    Ja, klopt maar het is leuker voor iemand die mijn profiel bezoekt als er wat van plaatjes opstaan ofzo.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    SpringSun schreef:
    (...)

    Ja, klopt maar het is leuker voor iemand die mijn profiel bezoekt als er wat van plaatjes opstaan ofzo.


    Je eigen keus , ik blijf bij mijn cijfer.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    8.


    | Reality is for people that lack imagination |

    8,5