• Beetje jammer dat ik er nu pas achter kom dat is morgen 3 toetsen heb: Voor wiskunde, duits en frans, en het is niet eens toetsweek ofzo. Die talen moeten wel lukken, maar wiskunde.. Dat gaat lang duren. En dan moet ik ook nog latijn leren en aardrijkskunde maken. -.-

    Hebben jullie ook zoveel huiswerk?


    The universal language of art.

    nope


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Succes!
    En nee, heb totaal geen huiswerk.

    Ik heb enkel een test van godsdienst en een presentatie van economie. c:
    Veel succes nog.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik doe je Latijn wel ^^ Dat is één van de twee vakken waar ik goed in ben, haha x]

    En nee, ik heb voor morgen niets, moet nog wel wat maken voor vrijdag maar dat is niet zo veel ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    gelukkig niet, want volgende week beginnen mijn examens ;p dus als ik nu niet wat tijd had om al te leren, zou dat helemaal niet lukken (:


    The truth may be orange!

    Nee

    alleen een wiskunde repetitie die ik dus echt niet snap
    Haal altijd een twee of een drie daarvoor


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alleen een of ander Engels verhaal lezen en er vragen over beantwoorden, maar ik heb de helft al in de les gedaan (nerd).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    PO maken maar die mag ik onofficieel ook in het weekend naar mijn leraar toe sturen omdat hij pas maandag gaat nakijken, morgen een toets van Nederlands over woordenschat en blijkbaar moet ik een verslag voor ckv verbeteren.


    Physics is awesome

    Examens/bijna vakantie :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Pff... ik ook , en dat 2 weken voor de examens. pff vandaag had ik 4 uur les en ik had 3 testen!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WHOA, sta op en ga leren. o_o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kwam er vandaag achter dat ik morgen een proefwerk Frans heb D:

    Ik moet een taak van Geschiedenis maken, dan hebben we toets van Nederlands + een boekverslag tegen morgen maar heb nog geen boek :'$
    Toets wiskunde + wiskunde oefeningen waar ik niks van snap xd.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik moet van muziek ritme tikken x) En dat kan ik niet, maar voor de rest, nope. Had een project van Nederlands met een paar andere meisjes en ben net thuis van hun. Relaxt middagje gehad in de zon :)

    Maar succes in ieder geval, hoewel dat nu niet meer nodig is... Xd

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:22 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    niet speciaal tegen morgen, maar ik ben vandaag 'begonnen' voor de examens ;s


    effort never betrays you