• WE ARE WALKING IN ONE DIRECTION.





    ILOVEY'ALL.
    Oh ja je kan altijd bij me terecht, oké?

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 13:59 ]


    i'm broken, do you hear me.

    bangniall schreef:
    (...)Lou Teasdale and Tom Atkin. Ik wist het eerst ook niet hoor (:


    En wat is zei ook weer van de jongens ? ;s hahahahah


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    En wat is zei ook weer van de jongens ? ;s hahahahah
    Volgens mij zijn het visagisten...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Okay thankssss <3333.


    i'm broken, do you hear me.

    waar zit hier iedereen trouwens?


    i'm broken, do you hear me.

    Ik heb echt geeeen idee ;o
    Ik ben er alleen morgen ook bijna niet, want ik ga weer uit, mihih. En waarschijnlijk is die jongen waar ik vorige zaterdag mee hebt gezoend er ook weer :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Stel jij ziet hem zo zitten. Ik zou hem gelijk bespringen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    Ik heb echt geeeen idee ;o
    Ik ben er alleen morgen ook bijna niet, want ik ga weer uit, mihih. En waarschijnlijk is die jongen waar ik vorige zaterdag mee hebt gezoend er ook weer :')


    Olaaaaaaa, is hij leuk? ^^


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Olaaaaaaa, is hij leuk? ^^
    Ik ken hem gewoon echt niet weetje en dan gaan mensen gelijk vragen of ik hem leuk vind, jij gelukkig niet (:
    Maar ja, ik zie alles wel morgen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Ik ken hem gewoon echt niet weetje en dan gaan mensen gelijk vragen of ik hem leuk vind, jij gelukkig niet (:
    Maar ja, ik zie alles wel morgen (:


    Hahah ik snap het, het was waarschijnlijk zo iets 'eenmalig' ^^ je bent jong en moet er van genieten ja !


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Hahah ik snap het, het was waarschijnlijk zo iets 'eenmalig' ^^ je bent jong en moet er van genieten ja !
    Ik zou hem opzich wel beter leren kennen weetje, maar goed. Ik moet inderdaad genieten (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    oh en ik zat pas te denken he, ik ben benieuwd naar je idee vor mijn SA xD


    i'm broken, do you hear me.

    Ooooooh, ik kan niet wachten om aan die te schrijven! Morgen ga ik nummer 2 maken denk ik (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ok. Jay en ik zijn té bang om elkaar ooit nog kwijt te raken. Speciaal voor mij wil hij naar Nederland komen. Speciaal voor mij wil hij zijn leven beteren, speciaal voor mij stopt hij met bepaalde slechte dingen die hij eerst wel deed. Zonder mij, zou hij dat allemaal niet doen en de rest van z'n leven met z'n moeder doorbrengen.
    He told me I am his saving angel.
    De kans dat wij elkaar ooit nog gaan loslaten is ehm... vrij klein denk ik? ;x
    Oh well 80% of the people have met the person they're going to marry on the age of 16 anyways...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    bangniall schreef:
    Ooooooh, ik kan niet wachten om aan die te schrijven! Morgen ga ik nummer 2 maken denk ik (:


    ooh neee, je maakt me echt nieuwsgierig weet je ! dus ik zou zeggen feel free to tell (a')


    i'm broken, do you hear me.

    xStonem schreef:
    Ok. Jay en ik zijn té bang om elkaar ooit nog kwijt te raken. Speciaal voor mij wil hij naar Nederland komen. Speciaal voor mij wil hij zijn leven beteren, speciaal voor mij stopt hij met bepaalde slechte dingen die hij eerst wel deed. Zonder mij, zou hij dat allemaal niet doen en de rest van z'n leven met z'n moeder doorbrengen.
    He told me I am his saving angel.
    De kans dat wij elkaar ooit nog gaan loslaten is ehm... vrij klein denk ik? ;x
    Oh well 80% of the people have met the person they're going to marry on the age of 16 anyways...
    Ik vind het schattig. Ik vind het zo zo schattig. c:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If you spread your wings, you can fly away with me.