• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hannah
    'Volgens mij gaan er nieuwe vrienden komen' zeg ik grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    [ik moet even nekoefeneningen doen dus boek op men hoofd. ik reagfeer dus f fiets langzamen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'het is niet dat ik het niet snap, maar je begrijpt het gewoon niet' zeg ik, en ik voel weer een traan over mijn wang glijden. Wat was ik toch een huilebalk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly [klaar]
    Ik zag een traan over haar wang glijden. "Jane het spijt me echt, ik wist alleen niet dat het je zoveel pijn zou doen" zei ik zacht vol medelijden.

    [jane en tarzan oehohoho]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga ak even leren voor morgenxd]


    That is a perfect copy of reality.

    [oke ik moet eigenlijk bio en gs leren voor 2 pta's die 10% voor examen meetellen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'het is ook niet jouw schuld, maar die van Alice' zei ik. 'weet je, hoe wreed het ook is, het liefst zou ik haar zelf van het dak hebben geduwd. De angst in haar ogen hebben kunnen zien.' Dit had ik nog nooit aan iemand verteld, en had me al zo lang voorgenomen om het niemand te vertellen, en het kwam er oppeens uit, en ik was blij dat ik Lilly in vertrouwen nam. Maar ik had gelijk spijt, Lilly heeft zo vaak een stemmingswisseling, wie weet zou ze het morgen aan iedereen doorvertellen...


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik kijk haar ongelooflijk aan.
    "Dat geloof ik niet, zelfs zo erg ben jij niet Jane" ik schudde ongelooflijk mijn hoofd. "En als zelfs jij het zou doen dan wil ik neit weten wat Alice jou heeft aangedaan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'en toch is het zo' zei ik. Ik begreep best dat iemand het niet begreep. 'maar wat Alice heeft gedaan is vooral emotioneel heel zwaar geweest'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Ik denk niet dat je het aanbod aanneemt maar als je wilt mag je het kwijt"zeg ik zacht. Ik dacht even aan Alice. "Misschein had ze zoiezo neit lang meer geleefd" mompel ik door mijn gedachte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik wist even niet wat te zeggen, voor het eerst sinds een jaar wilt iemand naar me luisteren. Ik ben sowieso van plan niets te zeggen, misschien James ooit nog, hij is de enige die ik echt vertrouw. Eerst vertrouwde ik Hannah ook nog wel, maar vanmiddag deed ze oppeens zo bitchy tegen me.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "snap jij waarom Alice glimlachte?" ik keek naar Jane.
    Ik was vergeten dat ze me niet zou begrijpen over wat ik bedoelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lolz er is geen politie of ambulance alice ligt daar nog[]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Ja, ze zit vast te lachen omdat ik haar nooit terug heb kunnen pakken, door haar zit ik in deze shit' zei ik. Het is niet waar, maar zou wel zo kunnen zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    lilly
    Ik kijk even naar Jane. "Ze had niet eens pijn,haar botten waren gebroken, ik hoorde het en ze glimlachte alleen maar" ongelovig schudde ik weer mijn hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan