• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Forbes
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Forbes
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Catherine Melrose Roux

    Een glimlachje sierde mijn lippen. ''Braaf?'' herhaalde ik, en kneep mijn ogen even samen. ''Ik ben verre van braaf, William'' grijnsde ik. Het was de waarheid, mijn moeder had het alleen verdoezeld met al die etiquettes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    May Violet Grey
    Het was zo teder. Zo liefdevol zo had ik het nog nooit gevoeld. Mijn handen liet ik in zijnhals en zijn haren gaan wat echt geweldig voelde. Ik liet mijn tong zijn mond binnen glippen toen ik opeens een geluid hoorde waardoor ik mijn lippen van de zijne rukte. Mijn ogen boorde gelijk naar het geluid. Een klein meisje 1e klas van rond de 8 en een kleine jonge dame van 13 stonden te kijken. 'We worden bekeken.' Zeg ik bezorgt.

    [mijn laatste bericht. Mijn topics]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [mijn topics]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William David Lynch
    'Braaf? Ik ben verre van braaf, William.' Een kleine grijns sierde haar gezicht nu. de blik in mijn ogen bleef afstandelijk. That's more like it.
    'Oh?' Mijn wenkbrauwen zijn nog lichtjes, vragend opgetrokken. ik betwijfel het, maar dit is tenminste interessant.
    'Een nette, eersteklas dame zoals jij? Do tell.'

    Michael Christian Wayland
    'We worden bekeken.' Twijfelend kijk ik richting de twee kinderen.
    'Ik moet weer aan het werk.' ik wil may absoluut neit ind e problemen brengen. ik neem haar hand vast en kus de rug zachtjes, ter geruststelling.
    'Zie ik je later, May?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexandra Violetta

    Waarschijnlijk was John de eerste geweest bij wie ik kon zeggen wat ik vond en dat hij er ook nog eerlijk andwoord op gaf, al vliel het niet altijd mee om er een andwoord op te kunnen geven, meestal praate ik ook niet veel omdat er geen mensen waren waarmee ik kon praten. Maar ik vond het fijn om te luisteren naar wat hij zei, 'Ik heb nooit begrepen wat rijke mensen tegen arme mensen hebben, ze zijn aardiger dan rijke mensen.' Zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine Melrose Roux

    Ik schudde mijn hoofd. ''I'll show you'' grinnikte ik. ''Hoe moet ik het bewijzen?'' grijnsde ik, en keek hem afwachtend aan.
    Dit was een goede manier om die Etiquettes een beetje af te leren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics]


    Your make-up is terrible

    [Me ish sorry for le no post (no_chears) Wiskunde, project, blegh, blegh, blegh. En morgen ben ik naar Nijmegen, lekker naar het openluchtmuseum in de regen. Joechei.
    *gaat schrijven*]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:51 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myron Thorne

    'Het ziet er inderdaad allemaal érg mooi uit,' verzucht ik, me verwonderend over de pracht en praal van deze zaal. 'Daar, aan dat tafeltje?' stel ik voor en wijs naar een vierpersoonstafel, waar nog geen mensen zitten en er geen bordje met 'gereserveerd' opstaat.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    William David Lynch
    'I'll show you. Hoe moet ik het bewijzen?'
    'dat zullen we wel zien, miss. Let's dump this crowd first. Ik knik richting de stuurboord kant van de boot, waar de ingang naar de andere dekken ligt.
    'Kom mee naar de andere klasse en laat maar zien.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik wist nogsteeds niet wat ik precies moest doen, maar liep naar de richting waar hij naartoe knikte. ''En dan?'' grinnikte ik. Een slechte eigenschap; ik was ongeduldig, en ontzettend nieuwsgierig. Geen goede combinatie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik doe denk ik nog één of twee posts, en dan ga ik slapen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Well, i'm going to bed now, so.. i'll see ya'll tomorrow ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Goodnight!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joseph Hamilton
    Ze had toegestemd om samen iets te gaan drinken. Ik gaf haar mijn arm en samen liepen we het restaurant binnen. Ik zag allerlei bekenden, er werd voor muziek gezorgd en het zag er werkelijk schitterend uit. Ik liep richting de bar. Ik zag Maria wat onzeker naar haar jurk kijken. Ik negeerde het en bestelde voor ons beide wat champagne, om mee te beginnen. Ik nam een slokje en zette me over mijn ego heen.
    "Je ehm, je ziet er wel leuk uit," kwam er met moeite over mijn lippen.
    Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Ik had moeten zeggen dat ze er mooi uitzag. Ik klonk als een dwaas..

    [De 'lieve' kant van Joseph.
    Ik ga ook snurken, sleep tight y'all!]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:44 ]


    Me so good.