• Zoals niet iedereen hier weet, speelt FC Barcelona zaterdag tegen Real Madrid, beter bekend als El Clásico.
    Mijn vraag (voor de mensen die weten waar ik het over heb of die geïnteresseerd zijn in voetbal): wie denk jij die zal winnen of wie wil jij als winnaar uit de bus zien komen?



    Ik wil trouwens dat Barcelona wint :Y).

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:01 ]


    The odds are néver in our favor.

    Echt? (cat)
    Wat voor wedstrijd spelen ze nu dan? Ik snap het niet meer. Ik zou het wel leuker vinden als Barca wint trouwens.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Echt? (cat)
    Wat voor wedstrijd spelen ze nu dan? Ik snap het niet meer. Ik zou het wel leuker vinden als Barca wint trouwens.


    Hahaha, nu spelen ze de Champions League, en zaterdag volgens mij voor de Spaanse cup.


    The odds are néver in our favor.

    Sowieso Barca. Nee wacht... Nu ga ik twijfelen. Ik weet het eigenlijk niet, ik denk altijd dat Barca wint maar Real kan soms best... onverwachts uit de hoek komen.

    Interesting schreef:
    Sowieso Barca. Nee wacht... Nu ga ik twijfelen. Ik weet het eigenlijk niet, ik denk altijd dat Barca wint maar Real kan soms best... onverwachts uit de hoek komen.


    De wedstrijd was de 21e :'). Beetje laat ;p.
    Ze hebben trouwens verloren.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    De wedstrijd was de 21e :'). Beetje laat ;p.
    Ze hebben trouwens verloren.

    Ja, ik weet dat ze die verloren hebben. x'D
    Ik haalde Real Madrid in verwarring met Chelsea, tegenwie ze vanavond moeten.

    Interesting schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat ze die verloren hebben. x'D
    Ik haalde Real Madrid in verwarring met Chelsea, tegenwie ze vanavond moeten.


    Aauuhw. Ik hoop dat Real Madrid verliest tegen Bayern (duivel).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:29 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Aauuhw. Ik hoop dat Real Madrid verliest tegen Bayern (duivel).

    Ik ben onpartijdig, denk ik. Mijn moeder wilt dat Bayern wint, mijn vader wilt dat Real wint. Nah, ik wil ook dat Bayern wint, denk ik toch. (duivel)

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:27 ]