• Oi.

    Kort vraagje. Weet iemand waar je van die leren handschoentjes zonder vingertoppen vindt? in België
    Zeg aub niet Claire's, dat is prul en lelijk, mhehe.
    Iemand een idee?
    Ik zag er vandaag iemand mee lopen in 't stad maar hij was te snel om hem tegen te houden en het te vragen. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    London?
    Ik weet niet of die in belgie zit.

    Misschien in de Veritas?


    Life is all about having a good time.

    Kanade schreef:
    London?
    Ik weet niet of die in belgie zit.

    Is dat een winkel?
    Nog nooit van gehoord allesinds.

    Beverly
    Die kans is denk ik vrij klein.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zag ze vorige week liggen bij de pimkie.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet wel enkele winkeltjes, maar ik weet niet hoe ze heten. Ik weet ze alleen maar zijn (in Brugge)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yoda schreef:
    Ik zag ze vorige week liggen bij de pimkie.

    Oh fuck, heb ik die winkel vandaag wel niet overgeslagen zeker.
    Stupid me.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Neelie schreef:
    Ik weet wel enkele winkeltjes, maar ik weet niet hoe ze heten. Ik weet ze alleen maar zijn (in Brugge)

    Neem me mee. :Y)
    Nee, maar als je nog eens gaat, zou je dan eens willen kijken hoe ze heten? (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Neem me mee. :Y)
    Nee, maar als je nog eens gaat, zou je dan eens willen kijken hoe ze heten? (:

    Okay, ik zal eens kijken, als ik het niet vergeet.
    Want die winkel ligt niet in de hoofd-straat, maar dicht bij mijn school. Toch zou ik speciaal langs daar moeten gaan om dat te weten te kolmen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Okay, ik zal eens kijken, als ik het niet vergeet.
    Want die winkel ligt niet in de hoofd-straat, maar dicht bij mijn school. Toch zou ik speciaal langs daar moeten gaan om dat te weten te kolmen.

    Hm ja. Ik kan niet zomaar even langs komen. Ik ben van de provincie Antwerpen/Vlaams-Brabant, ik zou al zo'n 2 uur onderweg zijn met de trein. En dat is een beetje overdreven voor wat handschoentjes. ^^

    Weet iemand misschien een betrouwbare site? Op de large hebben ze het al niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Hm ja. Ik kan niet zomaar even langs komen. Ik ben van de provincie Antwerpen/Vlaams-Brabant, ik zou al zo'n 2 uur onderweg zijn met de trein. En dat is een beetje overdreven voor wat handschoentjes. ^^

    Weet iemand misschien een betrouwbare site? Op de large hebben ze het al niet.

    Attituteholland?

    Kanade schreef:
    (...)
    Attituteholland?

    Nee, ook niet.

    Buh, waar vindt iedereen die toch. :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Misschien New Yorker? Weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik ze daar wel eens zag, verder heb ik ook handschoentjes zonder vingertoppen van de H&M, alleen niet van leer. Weet niet of het per se leer moet zijn...?


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    eBay, kan altijd werken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    New Yorker heeft inderdaad altijd zo'n handschoentjes. Geen idee waar jij woont, maar ik weet dat er één in Antwerpen is.

    Neenie schreef:
    New Yorker heeft inderdaad altijd zo'n handschoentjes. Geen idee waar jij woont, maar ik weet dat er één in Antwerpen is.

    ^ & Heb je The American al geprobeerd?


    Save me from myself.