• Naar aanleiding van dit topic

    Misschien hebben sommige van jullie 'm in de winkel zien liggen, het enige echte kleurboek voor volwassenen. Ik heb er zelf eentje gekregen van een vriendin, en ik vind 'm helemaal geweldig! Vooral als je zelf even inspiratieloos bent is het gewoon heerlijk om er even in te werken.











    Hebben jullie er ook één? Post wat foto's! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb er ook eentje, het is geweldig! Alleen kleur ik het meeste met stift in, haha. Ik ben al een stukje verder.


    Your make-up is terrible

    Ik heb de tweede versie ervan. Moet er nog in beginnen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb het niet, maar het ziet er echt gaaf uit. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauwie! Dit is echt heel erg tof!
    Ik heb hem niet (nog niet). Dit topic heeft me wel op ideeën gebracht! (:


    Hamartia




    Your make-up is terrible

    Wauw, Assassin, die zijn echt mooi!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat gaaf zeg! Ik wil ook zoiets ;D


    26 - 02 - '16

    Omg, need.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind hem erg vet en heb hem vaker voorbij zien komen. Alleen het is echt niks voor mij, ik heb een concentratie van niks en heb het geduld er niet voor. (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Ik vind hem erg vet en heb hem vaker voorbij zien komen. Alleen het is echt niks voor mij, ik heb een concentratie van niks en heb het geduld er niet voor. (cat)

    Dat gaat bij mij ook een probleem worden. Ik heb het tegenovergesteld van engelengeduld zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Het brengt me wel op veel inspiratie, maar helaas heb ik het (nog) niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou echt gillend gek worden, moest ik dat gaan inkleuren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het ziet er leuk uit! ^^
    Alleen zou ik toch alleen maar buiten de lijntjes kleuren. (krul)


    •*• Lululu •*•

    Ah die ziet er tof uit! Ik ga denk ik de tweede editie kopen. *O*

    HoechIin schreef:
    Ik vind hem erg vet en heb hem vaker voorbij zien komen. Alleen het is echt niks voor mij, ik heb een concentratie van niks en heb het geduld er niet voor. (cat)


    Dat heb ik ook vaak hoor, maar ook van die periodes dat ik ineens uren achter elkaar kan kleuren, hehe. Het is echt verslavend.


    Your make-up is terrible