• Nou ik ben nu by deel 16 van myn verha You are a fûcking bitch,but everything's gonna chanche when you meet them[TH]

    &het gaat in deel 17 uit tussen Tom&zyn vriendin,dus ik zoek nog iemand die de vriendin van Tom wil spelen,interresse..?vul dit dan in...


    Naam:

    Leeftyd in het verhaal:

    Hobby's:

    Waarom zou je de vriendin van Tom willen worden:

    nou dan zoek ik daar de beste uit&diegene stuur ik dan een mailtje als je het bent geworden:Doowjhaa en voor de Georg liefhebbers,ik zoek ook nog een virendin voor Georg dus vul dan ook ff zoiets in als by Tom;)

    Veel leesplezier!:D

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    ikke

    Naam: Samantha Mulder



    Leeftyd in het verhaal: de leeftijd mag jij zelf bepalen in het echte leven ben ik 16



    Hobby's: zang,spel,dans, tennis en feesten.

    Waarom zou je de vriendin van Tom willen worden:
    goede vraag :P
    ik wil graag de vriendin worden omdat ik denk dat je mij in het verhaal goed kan combineren met hem want hij heeft een meisje nodig dat hem op de vingers kan tikken en daar ben ik een goed persoon voor met mijn bitcherige karakter maar ik kan ook heel lief zijn en dan met hem praten over iets wat hem dwars zit

    nog meer weten xD

    Naam: Barbara <3



    Leeftyd in het verhaal: 16



    Hobby's: Jazz'en' Toneel spelen, zingen & shoppen.



    Waarom zou je de vriendin van Tom willen worden:
    Omdat ik een gefreakte tom fucker ben [ volgens mijn vriendin:P]

    Xxxx.

    xD okéé ik kies wel ff uit jullie,alleen dr moet nog iemand zyn die de vriendin vn Georg wil worden:P


    Lalalalalalalala.

    succes met kiezen XD

    wahahahah thanq:P


    Lalalalalalalala.

    Okéé rollen vol:D


    Lalalalalalalala.

    xD okéé ik kies wel ff uit jullie,alleen dr moet nog iemand zyn die de vriendin vn Georg wil worden:P


    Ik wil die vn Georg wel zyn Hoa ^^ xD

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3