• Hi,
    Ik ben dus al zo'n 4 maanden ongeveer verliefd op een jongen uit mijn klas. In die 4 maanden heeft hij ook al 3 keer met me gechat op facebook en maakte hij regelmatig oogcontact en nog meer van die kleine dingetjes, maar dan zie ik dat hij exact hetzelfde doet bij een vriendin van me (en hiervoor ook met andere vriendinnen). Momenteel is dat met een meisje dat hij al veel langer kent en een ander meisje uit ons klas.
    Maar, ik heb dus constant het gevoel dat hij gewoon een soort spelletje speelt om me te kwetsen, dat hij doet alsof hij mij ook leuk vindt gewoon om mijn hart te breken, want ik heb hem vandaag alleen al zeker 5 keer zien kijken naar een meisje uit mijn klas, waar hij ook constant aandacht bij zit te zoeken en zo. Ik weet niet waarom, maar dit komt gewoon constant in me op.
    Dit is misschien niet zo'n supererg probleem, maar toch voel ik me hier vaak heel slecht over. Daarom vraag ik gewoon even wat jullie hierover denken.
    Xoxo Rosyy

    Hij klinkt als een player. Misschien moet ij je gevoelens voor hem uitleggen. Of praten met zijn vriendin.
    Ik ben slecht in liefdesadvies


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Zoals ik het nu lees hebben jullie niet echt veel contact met elkaar, of wel? Want drie keer een chat in de vier maand is niet bepaald socializen met elkaar. En oogcontact stelt - naar mijn mening - ook niet echt veel voor. Ik heb ook wel oogcontact met mensen uit mijn klas tijdens een les, dus tenzij ze allemaal verliefd op me zijn neem ik aan dat het gewoon menselijk is dat je soms elkaars paden kruist.
    Om eerlijk te zijn denk ik nu dat die jongen niet eens weet hoe jij er over denkt. Jongens hebben het vaak ook niet echt met de 'subtiele hints'. Dus, wat ik zou doen is gewoon op hem af stappen en zorgen dat je echt met hem praat in plaats van oogcontact of een chat één keer in de maand. (:

    Moirea schreef:
    Hij klinkt als een player. Misschien moet ij je gevoelens voor hem uitleggen. Of praten met zijn vriendin.
    Ik ben slecht in liefdesadvies
    Ik ben te verlegen om het te zeggen tegen hem, of om er iets over te zeggen tegen mijn vriendinnen, want ik ken ze pas sinds het begin van dit schooljaar en ben er nog niet zo goed bevriend mee. Ik heb ook nog niks gehoord van haar dat hij een player is, maar dat is hij vast wel, ik zit echt helemaal vast..

    Draculea schreef:
    Zoals ik het nu lees hebben jullie niet echt veel contact met elkaar, of wel? Want drie keer een chat in de vier maand is niet bepaald socializen met elkaar. En oogcontact stelt - naar mijn mening - ook niet echt veel voor. Ik heb ook wel oogcontact met mensen uit mijn klas tijdens een les, dus tenzij ze allemaal verliefd op me zijn neem ik aan dat het gewoon menselijk is dat je soms elkaars paden kruist.
    Om eerlijk te zijn denk ik nu dat die jongen niet eens weet hoe jij er over denkt. Jongens hebben het vaak ook niet echt met de 'subtiele hints'. Dus, wat ik zou doen is gewoon op hem af stappen en zorgen dat je echt met hem praat in plaats van oogcontact of een chat één keer in de maand. (:
    Nee, we hebben inderdaad amper contact, maar zoals ik al zei durf ik het niet echt aan om op hem af te stappen..
    Omg ik klink nu vast als iemand die het gewoon niet wil .-. Maar da's dus echt niet zo, mijn karakter verpest gewoon alles