• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik ben op school alleen maar op laptop aan et werk dusja kan gwn op Q want thuis kan ik alleen op mobiel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    Bibberend liep ik langs de straten van de Lower East Side; mijn gitaar hangt in en versleten hoes op mijn rug.. De hele stad zoemde nog van het leven, ook al was het na middernacht. In de kleine straatjes stonden schimmige figuren, mensen die nog minder betrouwbaar waren dan de mensen in het kraakpand. En dat mocht heel was zeggen.
    Ik trek het dunne t-shirt recht en steek voorzichtig de straat over. Voor me lopen twee meisjes, ieder ongeveer 14. Niet oud genoeg om rond deze tijd op straat te lopen, maar mij hoor je niet klagen. Behendig jat ik een portomenee uit het openstaande tasje van eht zwartharige meisje. bingo.
    Direct sla ik af, een donker en smal straatje in. Ze hadden niets gemerkt. In de portomenee vind ik een creditcard, die ik meteen wegsmijt, en 53 dollar in cash. Ook zat er een valse ID kaart in, het meisje op de foto was tenminste 19. Hij kon dus neit van één van de dames van net zijn. Dit zou ik misschien door kunnen verkopen.
    Tevreden met die laatste vangst ging ik richting het kraakpand. De deur stond op een kier, dus deed ik hem maar extra goed dicht achter me. Het was hier net zo koud als buiten. Ik liep door het trappenhuis, negeerde eht koppel wat daar bezig was en liep de 'huiskamer' in.
    Zonder een woord te zeggen plofte ik neer op een matras dat iets verder van de rest lag. Er waren drie anderen, Yarella, Tyler en Emilio. Niet dat ik ze goed ken, maar dat geld voor iedereen hier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waar moet je beginnen? ik heb again een lesuur achter de computer XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    [mag je zelf weten:)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Ik ga ook nog even een wiinterjas "halen"Jij ook een Emi?' vraag ik grijnzend, en sta op. Ik rek me even uit, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    Emilio Esteves
    "Als je er een voor me meeneemt" antwoord ik droog. "Trouwens..Zeg Emilio of Milio" voeg ik er aan toe. "Emi lijkt teveel op Demi en ik ben toch écht geen vrouw" zeg ik droog. Ik grinnik. "Als je een voor me meeneemt Ty, graag"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alexandra Odinov

    Verveeld loop ik door de straadjes, ik had vandaag nog niet veel gedaan, wat geld gestolen. Mijn handen had ik in de zakken gestoken van mijn net iets te grote trui om te voorkomen dat ze koud weren.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Oké' grijns ik, en stap het kraakpand weer uit. Ik ren naar de Nickelson winkel, en kijk even rond. Al snel zie ik een camera buiten, en schiet hem kapot met mijn kaliber. Ik breek in de winkel, en schiet al de camera's kapot. Daarna pak ik snel 2 zwarte nickelson jassen waarvan ik er een aan doe. Ik ren terug, en stap het kraakpand binnen. 'Hier' zeg ik, en gooi een jas naar Emilio.


    El Diablo.

    Emilio Esteves
    "Thanks" dankbaar doe ik de jas aan. Voelt gelijk al een stuk beter. Ik dou de capoushon over mijn hoofd. "Y el corazon no tiene cara" zing ik zachtjes. Het is een van de liedjes die ik vanavond gezongen heb. " Ik had een goed publiek" merk ik vrolijk op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Mooizo' grinnik ik, en steek een joint op. Ik ga morgen even een auto stelne, denk ik' mompel ik.


    El Diablo.

    [And I thought my RPG posts were short :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Muhaha, ik ben ziek, geen zin om veel te typen >.< ]


    El Diablo.

    Ry schreef:
    [Muhaha, ik ben ziek, geen zin om veel te typen >.< ]


    [Het was ook geen persoonlijke aanval ofzo ^^ Meer een observatie :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lol =P Me broer is ook ziek, en we zijn samen mtv aan het kijken. Moest je eens weten waarvoor hij me ma belde xd ]


    El Diablo.

    Aurelie Cherine Roux

    Terwijl ik een poging deed om mijn mes van het bloed te ontdoen, liep ik door de kille, donkere straten. Ik voelde me niet op mijn gemak, maar als het er op aankwam kon ik mezelf goed verdedigen. Ik stopte het geld nog wat dieper in mijn jaszak, en sloeg mijn armen over elkaar nadat ik mijn mes had weggestopt. Ik sloeg af, en zag dat het kraakpand al in zich kwam. Eenmaal aangekomen, opende ik de krakende deur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''