• Ik schrijf dus een verhaal en ik heb daar een titel bij nodig. Alle ideeën zijn welkom.

    Dit is de prologue;

    Ik dacht dat deze dag net zo was als gisteren. Gewoon weer school en daarna weer naar huis. Maar ik had het mis. Het begon allemaal toen ik die ochtend opstond. Ik nam snel een douche, kleedde me aan en deed snel mijn haar en make-up. Toen liep ik naar beneden om te gaan ontbijten. Toen ik naar binnen liep, schrok ik me te pletter. Ik slaakt een gil. Overal lagen meubels over de grond en alles was overhoop gehaald. Ik rende snel weer terug naar boven, naar de slaapkamer van mijn ouders. Toen ik de deur open deed lag er niemand in bed. Er lagen wat bloedspatten op de dekens en het raam stond wijd open. Snel pakte ik mijn mobiel en belde mijn moeder. ‘Mam?!’ vroeg ik toen ik een stem hoorde. ‘Dit nummer is niet meer in gebruik, het spijt ons, de verbinding wordt nu verbroken.’ hoorde ik een stem zeggen. Ik dacht na, mijn moeder had absoluut geen nieuwe telefoon gekocht en ze had gewoon prepaid dus haar abonnement kon niet afgelopen zijn. Op dat moment voelde ik me heel alleen. Ik zat in een huis waar weet ik veel is gebeurd. Maar ik voelde me ook heel bang, bang dat de persoon die dit heeft gedaan terug zou komen om mij te halen. En mijn vermoeden was juist.


    Zelf moet ik nog wat kleine dingetjes eraan veranderen.

    Ps, als je er een cover bij wil maken zou dat ook erg leuk zijn...

    x

    DE LINK NAAR DE STORY!
    I am, I am afraid.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:05 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik ben verschrikkelijk slecht in titel [x Sorry.
    Maar ik wil wel een cover voor je maken, had je al iets in gedachten?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    En ik raad je trouwens aan om een bèta aan te vragen, want er staan best veel spelfouten in :$


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    The day my life changed?

    Uhm, het is trouwens Dit nummer en niet Deze nummer.


    Physics is awesome

    Haha, sorry ik had het nog niet overgekeken. Wel slim om dat te doen. Ik ga direct de spelfouten eruit halen, sorry. x

    Is het zo beter of staan er nog meer in?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:39 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Wat dacht je van 'whataya want from me?' xxxx

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:50 ]


    I'm not afraid to try again, I'm just afraid of getting hurt for the same reason.

    Hmm, ik zal erover nadenken.
    Moet ik er een bekend persoon in laten voorkomen of niet? x


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik heb de rest er even voor je uitgehaald (:
    Je moet opletten dat je niet te vaak woorden herhaald als "en" en "toen".

    Ik dacht dat deze dag net zo was als gisteren. Gewoon weer school en daarna weer naar huis. Maar ik had het mis. Het begon allemaal toen ik die ochtend opstond. Ik nam snel een douche, kleedde me aan en deed snel mijn haar en make-up. Toen liep ik naar beneden om te gaan ontbijten. Toen ik naar binnen liep schrok ik me te pletter. Ik slaakt een gil. Overal lagen meubels over de grond en alles was overhoop gehaald. Ik rende snel weer terug naar boven, naar de slaapkamer van mijn ouders. Toen ik de deur open deed lag er niemand in bed. Er lagen wat bloedspatten op de dekens en het raam stond wijd open. Snel pakte ik mijn mobiel en belde mijn moeder. ‘Mam?!’ vroeg ik toen ik een stem hoorde. ‘Dit nummer is niet meer in gebruik, het spijt ons, de verbinding wordt nu verbroken.’ hoorde ik een stem zeggen. Ik dacht na, mijn moeder had absoluut geen nieuwe telefoon gekocht en ze had gewoon prepaid dus haar abonnement kon niet afgelopen zijn. Op dat moment voelde ik me heel alleen. Ik zat in een huis waar weet ik veel is gebeurd. Maar ik voelde me ook heel bang, bang dat de persoon die dit heeft gedaan terug zou komen om mij te halen. En mijn vermoeden was juist.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dankje dankje dankje dankje! <333 x


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    zie net dat iemand anders ook foutjes vond, misschien nog een komma tussen liep en schrok ?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Oeps, ik ben best wel slorig geweest. Sorry guys! x
    Gelukkig zijn jullie erg behulpzaam.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:06 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik kwam net een plaatje tegen waarop stond:
    I am. I am afraid.
    Misschien is dat een goede titel?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb even een voorbeeld van een cover gemaakt.
    Ik kan de titel (en andere dingen) altijd aanpassen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:48 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran



    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 16:05 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik verveel me, dus waarschijnlijk komen er nog wel een paar.
    Wat vind je trouwens van deze titel?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran