• Heey,
    Op sgool ehb ik een super leuke jonge zien lopen.
    Ik praat heel afentoe met m.
    Ik vind hem super leuk en knap.
    Alleen is het probleem....
    Hij HAAT tokio hotel.
    Ja en nu ??

    xx

    gwn met hem over andere dingen praten ;)
    er zijn zoveel dingen ;)
    in principe moet dit niet in de weg staan;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Is dat een probleem dan?
    Pap met m aan en zie wat het word :D
    Gewoon niet over TH praten.
    Mijn vriendje haat ze ook xD


    Life is hard and then we die

    Nee maar als hij erachter komt dat ik th leuk vind maakt hij het vast en zeker dan weer uit.

    Nee maar als hij erachter komt dat ik th leuk vind maakt hij het vast en zeker dan weer uit.


    als hij dat doet is hij jouw niet waard :|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat zou wel flauw zijn ¬¬
    Als hij je echt leuk vind zou hij dat niet doen ^^
    Ik heb ook al 13 maanden met 't zelfde vriendje dat TH haat
    en hij heeft er geen last van ^^


    Life is hard and then we die

    LOLLIPOPx says;

    Mijn Roxy is verliehiiefd<3
    Sorry moest er ff uit^^
    Nou mijn mening erover is
    Als hij ook jouw aantrekkelijk vind en ook op jouw is en te weten komt dat jij ToHo fan bent en daarvoor jouw niet meer moet, vind ik hem jouw gewoon niet waard. Als hij écht van je zou houden hea [/Wat ngo niet zeker is] dan moet hij dat respecteren ^^

    Maar tog ben k er bang voor :( ..

    M'n zus had dat dus ook en is nu GEEN fan meer daardoor.

    Maar dat wil k nie

    ik heb ook een vriendin gehad die tokio hotel hate! maar ik praten met haar gewoon over andere dingen!>.<

    en dat ging heel goed.. maar ik schaamde me niet dat ik fan ben en zij niet! ^.^

    Nee maar als hij erachter komt dat ik th leuk vind maakt hij het vast en zeker dan weer uit.


    Jemig. Dan is hij jou niet waard. Maar je weet het niet zeker. Probéér het gewoon. Als hij jou ook leuk vindt accepteert hij jou ook als TH-fan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Praat idd gewoon niet over TH,en als hij er iets over vraagt,zeg jij eerlijk dat je er fan van bent...als hij je daardoor niet meer leuk zou gaan vinden,dan is het echt niet de juiste jongen,want miss zijn er ook wel muziekgroepen/dingen die hij helemaal geweldig vind,en jij Haat...maar daarvoor zouden jullie toch niet uit elkaar gaan?
    xx


    everybody needs a song.

    Ik had pas ook met een th hater. alleen je moet gwn gwn.... (weetnietwatkgingzeggen) zo doen dat je. ARGH!
    Hij moet je accepteren hoe je bent!
    en als je nouw Geen th hater bent of een fan bent. dat verandert jouw niet hoor!


    i can't pretend you're nothing special