• Ik werd vandaag volwassen genoemd. (krul) En dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd hehe.

    Want het zit zo: ik volgde een training voor mijn faalangst en vandaag was de laatste keer. En 1 van de 2 vrouwen die de training gaf is een orthopedagoog en daar ga ik mee praten voor hulp. Vandaag was de 1e keer en toen zei ze ''Jacqueline, ik moet dit toch even tegen je zeggen. Ik vind je 1 van de meeste volwassen meiden uit die groep. Je weet heel goed wie je zelf bent en je antwoorden hebben ook altijd diepgang erin zitten.'' en toen later zei ze nog dat ik echt een ontzettend slimme meid ben (cat) Ja toen was mijn dag helemaal goed hehe.


    -

    Wow. Dat is echt altijd wel fijn als mensen dat tegen je zeggen.
    En succes met je faalangst. Ik weet van vriendinnen dat het echt onprettig is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Wow. Dat is echt altijd wel fijn als mensen dat tegen je zeggen.
    En succes met je faalangst. Ik weet van vriendinnen dat het echt onprettig is.

    Thankyou (:


    -

    Wauw, dat is wel echt heel leuk dan! Veel succes met je faalangst <3


    I don't design clothes. I design dreams

    Nice! Ik ben van de week voor een getrouwde vrouw aangezien. Ik liep met een eh vriend (meer een romance) van me door de winkel, waren boodschappen aan het doen. Toen geraakten we in een discussie, liep er een vrouw langs, en die zei tegen die vriend van mij: Volgens mij is je vrouw het niet helemaal met je eens... Was best wel lachen. :)


    Bad decisions make good stories.

    Jij komt ook over als een verstandig en zelfverzekerd persoon. Stiekem verbaasd het me ook een beetje dat je faalangst hebt :x Had ik niet verwacht


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Faalangsttraining, bij mij heeft het niets uitgehaald..
    Maar een complimentje is altijd leuk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is echt een heerlijk complimentje om te krijgen (:
    Ik heb ook zulk soort training gehad, heeft niets geholpen, helaas :/
    veel succes met je training verder (:


    Destroy what destroys you.

    Haha, super leuk toch? :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife