• en zo is je hele vakantie volgepland
    Eigenlijk zou deze meivakantie een saaie verveelvakantie worden, maar opeens is het vol
    Zaterdag (niet komende maar de eerste van de vakantie) vertrek ik naar Leiden om mijn zus op te zoek
    Daar heb ik zondag een quizlet meeting
    Die avond ga ik naar Amersfoort, naar een goede vriendin
    Maandag ga ik met die vriendin en haar ouders koninginnedag vieren in Amsterdam(!)
    en dan ga ik waarschijnlijk dinsdag terug
    en dan heb ik nog ergens een filmmarathon met twee goede vriendinnen van Donderdag op Vrijdag
    En zaterdag vertrek ik naar Duitsland voor 3 dagen, ik mis 1 dag school. 1 dag ga ik iets doen en twee dagen gaan we naar Movie Park

    Gaan jullie nog wat doen in de meivakantie

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:42 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb nog bijna niet gepland, maar wss ga ik naar de bioscoop met een vriendin, uit eten met mijn beste vriend, naar Amsterdam voor een meeting met iemand van Quizlet, en voor de rest waarschijnlijk gewoon afspreken met vrienden en heel veel schrijven aangezien ik daar nooit meer aan toe kom de laatste tijd :')

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:40 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Woowww dat is inderdaad volgepland XD Ik laat mijn vakantie altijd een beetje vrij zodat ik ook nog tijd voor schoolwerk heb of gewoon lekker een dagje thuis kan zitten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga werken, naar mijn liefste Nancy toe en voor de rest niks. (krul)


    -

    Ik hoop dat mijn verveelvakantie ook zo vol gepland gaat worden als die van jou! Je gaat echt leuke dingen doen in de vakantie, veel plezier alvast!


    I don't design clothes. I design dreams

    Zoo das lekker druk (:
    Ik ga nog afspreken met een vriendin (als het goed is) die ik niet vaak zie en nog een filmavond met horrorfilms houden met vriendinnen maar verder heb ik nog niet echt iets gepland.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga leren. Eindexamens ftl.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga 27 april ook met school naar Movie park :)
    Word echt geweldig!
    In de meivakantie heb ik niks staan, vooral veel uitslapen. Want ik heb na de vakantie eindexamen. Lekker spannend dus! :O
    Maar heel veel plezier :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb geen meivakantie (moet gewoon werken en vrijwilligerswerk doen), maar wie weet ga ik wel iets leuks doen die week :-)


    As travars

    Eigenlijk heb ik nog niet zo veel gepland.. Wel koninginnendag vieren. Maar ik krijg misschien in de meivakantie een hond dus dan blijf ik wel thuis =] Maar ik ging ook misschien naar Luik of een paar dagen naar Rotterdam naar een luxe hotel. Hmm. Ik zie wel (;


    Me so good.

    Zo hé, lekker veel :'D

    Die zaterdag ga ik naar een verjaardag en 's avonds waarschijnlijk uit, zondag die meeting in Leiden, maandag een blind date, dinsdag- en donderdagavond 3 uurtjes werken, zaterdag naar vier steden op één dag reizen met de trein samen met een vriendin, die zondag werken en 's avonds weer naar een verjaardag van een andere vriendin (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn vakanties zijn eigenlijk nooit vol, ik plan per dag :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik plan de dagen per dag. Maar wat ik tot nu toe heb geplant is Leren vooor examens. ;(


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ga naar Portugal :3


    Destroy what destroys you.

    Dat is inderdaad een erg volle agenda... Ik weet niet echt, waarschijnlijk gewoon thuis rond hangen ofzo.. (:


    Believe in yourself.

    Ik heb eigenlijk niet zoveel gepland staan voor de meivakantie. Ik heb die eerste zaterdag nog stage en ik ga nog afspreken met mijn achternichtje (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just