• Want dat is dringend nodig, maar mijn motivatie is beneden nul en ik kan me er echt niet toe zetten. Ik stel het nu al twee en een halve dag uit (of twee weken, net hoe je het bekijkt), terwijl ik die tijd eigenlijk niet kan missen. (no_chears)

    In ruil zal ik jou vertellen dat je aan de slag moet gaan met je eigen huiswerk, indien nodig! Of, nog beter, je mag heel stiekem je eigen huiswerk uitstellen om mij te vertellen dat ik mijn huiswerk moet doen. Is dat niet een geweldige deal?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aan het werk, jij!

    En ik heb geen huiswerk vandaag, maar je mag me wel vertellen dat ik moet gaan schrijven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ksst, Inge, ga aan de slag met je scriptie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben aan het thesissen dus jij ook!

    (Wat bij mij altijd helpt is zeggen: als ik vandaag zoveel woorden schrijf/zo lang werk, dan mag ik iets lekkers eten of een leuke show kijken, ...)


    The soul needs autumn.

    Wat een goede Deal ik ga nu aan Frans!
    ..........
    Ohja! Je moet nu aan scriptie werken! Anders krijg je geen koekjes!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Inge. Hoe langer je je scriptie uitsteld, hoe langer je dus geen tijd hebt om in je nieuwe woning aan het werk te gaan. En we weten allemaal dat ik graag naar je houseparty wil komen. Dus hup, aan het werk jij! (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aan het werk of je gaat in de hoek en straks geen eten voor jou!
    Ik ken dit uitstelgedrag heel erg goed, haha. Ik heb gelukkig al jaren geen huiswerk meer (:


    16 - 09 - '17

    Ga AAN DE SLAG MET JE SCRIPTIE (N)
    Anders geen cupcakes met regenboogglazuur

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 15:04 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    inge als je nu niet aan je scriptie begint, mag je nooit spelen met mijn toekomstige mopshond en dan gaan we nooit samen vierkanthangen ✨


    Heaven is a place that we all have

    Llywelyn schreef:
    Ga AAN DE SLAG MET JE SCRIPTIE (N)
    Anders geen cupcakes met regenboogglazuur


    Hey eh, als Inge ze niet krijgt, kom je ze dan naar mij brengen? *wbw*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb nu geen huiswerk omdat ik mijn huiswerk goed plan en meestal op tijd maak zodat ik meer vrije heb over heb WAT JIJ OOK ZOU KUNNEN HEBBEN (cat) Maar dan moet je wel nu, nu, NU aan de slag. NU.

    Dus, geen huiswerk, maar moet wel heel nodig plassen maar ben te lui om op te staan.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 15:24 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hey eh, als Inge ze niet krijgt, kom je ze dan naar mij brengen? *wbw*

    Uiteraard

    //Extra motivatie: anders worden de cupcakes dus opgegeten door iemand anders EN DAT WIL JE NIET TOCH?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ah mensen, jullie zijn geweldig. Ik wist dat ik op Q zou kunnen vertrouwen! Als ik nu op iedereen apart reageer komt dat uiteindelijk vooral neer op meer uitsteltijd, dus dat ga ik niet doen, maar van harte bedankt voor al jullie tips en creatieve dreigementen. Mijn scriptie zal jullie dankbaar zijn (en ik ook). (heart2)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga aan je scriptie, of ik kom je opzoeken. (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Ga aan je scriptie, of ik kom je opzoeken. (wbw)


    Dude... Als je dat voorstelt gaat ze vast juist níét aan haar scriptie. Want doh, waarom zou ze je niet willen zien? x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat je aan je scriptie moet werken en zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt