• En wat gaat Jolene doen? Helemaal niks. D: Ik heb echt nooit wat te doen hier in dit saaie dorp en mijn vriendinnen wonen allemaal ergens anders dus dan betaal ik weer een fortuin aan de bus..

    Wat gaan jullie doen in de vakantie?


    Believe in yourself.

    ik ben jaloers... ik heb maar 9 daagjes vakantie en dat begint was 28 april... ): veel slapen? xD

    Ik heb maar één week vakantie, maar dan moet ik sowieso 2 dagen werken en 2 dagen sta ik reserve, dus dat is nog afwachten. Verder ga ik met mijn vriend naar het dolfinarium :3. En ik zal aan school moeten werken.. En wat ik buiten dat ga doen, weet ik nog niet (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik heb volgende week zaterdag pas vakantie..
    denk dat ik mijn stage verslag af ga maken, ik stel het altijd uit
    zou in de vakantie ook wel gebeuren) maarja in mij moet ik het inleveren en ik moet nog foto's maken :O


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ga slapen en films kijken :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    Ga slapen en films kijken :')

    Dat doe ik zo vaak... Maar ik moet nog wel een paar series kijken, en ik wil ook nog alle boeken van The Sookie Stackhouse Novels in het engels lezen.. Dat zijn er 11. - Wat een saai leven leid ik, hahaha!


    Believe in yourself.

    Weeeeeeeeeeeerweeeeeeeeeeeeeek!! :D
    Ik heb er superpuperüber veel zin an!!

    Die vrijdag dat ik terug kom, heb ik vakantie.. Nou, vakantie?!
    Ik moet twee boeken lezen, daar nog verslagen over maken.. Nog een betoog voorbereiden.. Duits maken + leren.. Uitkomst: GEEN vakantie! (en ik moet nog naar de tandarts)

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:16 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zmey schreef:
    26 dagen? ;o
    Mijn meivakantie begint pas volgende week zaterdag & duurt maar 'n week. o.O


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb vanaf vrijfdag vrij. Ik ga van zaterdag tot vrijdag op vakatnie in duitsland en dan zaterdag avond om 8 uur vertrek ik tot donderdag op skikamp(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mulan schreef:
    Ik leef, bij wijze van, van dag tot dag. Ik plan vrij weinig, behalve wanneer ik 's zomers op vakantie ben en op kamp. Ik heb nog geen plannen voor de meivakantie. :/


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deze vakantie ga ik die hard leren.
    Eindexamens.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb precies hetzelfde.
    Ik ga in de vakantie waarschijnlijk ook niets doen en me alleen maar vervelen.

    ik ben belg en ik heb dus enkel paasvakantie van 2 weken ... die dus al voorbij is ;D en ik ben naar barcelona en omstreken geweest !

    maar serieus ? 26 dagen ?????


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    ik ben belg en ik heb dus enkel paasvakantie van 2 weken ... die dus al voorbij is ;D en ik ben naar barcelona en omstreken geweest !

    maar serieus ? 26 dagen ?????

    Enkel paasvakantie van 2 weken, ik heb enkel meivakantie van 1 week


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb niet komende week maar dan vakantie en ga dan met het gezin en vrienden van ons naar Roemenië. De week erop heb ik activiteitenweek op school en ga ik op buitenlandse reis naar Barcelona. Ik vermaak me wel. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking