• hey mensen....
    ik vind eigenlijk wel dat het steeds slechter gaat met de jongens van th. je ziet dat ze steeds minder plezier hebben met optreden enzo... hoe denken jullie dat het komt? word het succes ze teveel? of zijn ze gewoon moe? of vinden jullie het totale onzin???

    (K) laurie


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ik vind het zielig dat ze nogal uiitgebuit worden... tenminste.. dat is wat ik vind


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Leip kind xD
    Tuurlijk is dat niet zo
    Je ziet ze telkens weer stralen als ze optreden.
    Heb je soms aandacht te kort
    Dat je zo'n topic opent?


    wat is dat tog met jou? :S heb jij psychische problemen fzo??
    je maakt mensen for no reason uit -.-

    echt hea! ik denk dat ze maar eens hulp moet zoeken... marreh, niet bij mij


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ze laten zich niet door mensen dwingen om iets te doen eah dus ja als TH zegt we willen op tour wordt er een tour voor hun geregeld als ze het zelf niet willen zal er echt niks gebeuren

    nou.... als het manegment zegT: we gaan weer een tour doen... hebben ze denk ik weinig keuze


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ik weet niet wat jij allemaal voor onzin uitkraamt maar goed! Hallo hoor je bill niet in heel veel filmpjes zeggen ik vind het egt geweldig om optetreden. En het kan zijn dat ze mischien een keertje moe zijn maar bill heeft ook gezegt van dat als ze aan het optreden zijn dat het eerst zenuwagtig zijn maar als ze er een maal staan dat ze dan een kick krijgen!

    Ik zou het niet zou leuk vinden om een 'product' te zijn, want geef toe, dat zijn ze, het draait niet enkel meer om muziek, hun gezichten staan overal op (maar dat beslissen th natuurlijk niet dat is het manegment)

    volgens mij zijn ze wel wat moe wat zou je zelf zijn vandaag een concert en morgen heb je er weer 1 en tussendoor intervieuws en al :)

    xxx

    Ik geloof niet dat ze het minder leuk vinden of zo.
    Ze zijn altijd heel enthoechast << neej ze schrijf je dat niet :P Na-ja boeie :P

    Zelf zie ik bij filmjes wel altijd dat ze de grootste lol hebbe.
    Ze zulle egt wel een keer er geen zin in hebbe.
    Maar iedereen heeft wel eens z`n dag niet tog?


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')