• Ik heb een vriendin Esmaye(kennen jullie wel van quizlet ATTITUDE ) we hebben vaak ruzie en dat gaat dan over



    1. zij is fan van TH & ik van JB en daar hebben we vaak ruzie over

    2. Omdat ik marokaans ben en Zij gwn Een Nederlander hebben we ook vaak ruzie over dat Nl beter is of Ma beter is blabla eigelijk hebben we heel vaak ruzie over dingen zelf weet ik niet wat ik moet doen
    om het optelossen

    weten jullie het misschien wel??

    Eh, daar gaan ruzie over maken ofzo? Dit klinkt niet echt als vriendschap, sorry hoor, maar als vrienden accepteer je elkaar, uit welk land je ook komt, welke muziek je ook luisterd.


    Life is hard and then we die

    Eh, daar gaan ruzie over maken ofzo? Dit klinkt niet echt als vriendschap, sorry hoor, maar als vrienden accepteer je elkaar, uit welk land je ook komt, welke muziek je ook luisterd.


    We kennen elkaar al sins de peuters maar sins we in grr 8 zitten gaat het steets slechter sins de overlijden van haar vader in de zomer

    Lieverd «3

    Weet je?waarom zijn julie vriendinnen?Juist,om samen dingen kunnen bespreken en dat hoort niet over nationaliteit te of weet ik veel te gaan!Anders is het geen echte vriendschap.Maarja je het mij x]

    [/oeh dat klonk hard]


    Lalalalalalalala.

    Lieverd «3

    Weet je?waarom zijn julie vriendinnen?Juist,om samen dingen kunnen bespreken en dat hoort niet over nationaliteit te of weet ik veel te gaan!Anders is het geen echte vriendschap.Maarja je het mij x]

    [/oeh dat klonk hard]



    Ja weet ik maar wat ik al zij door de overleiden van har vader is ze steets bozer en ze wilt er nooit met mij over praten omdat ze dan deenk dat ze zich aansteld maar ik zeg juist dat ze zicht neit aansteld enzo naja

    Eigenlijk wel een beetje zielig !
    kzou gewoon verstandiger zyn envanaf
    da ze begint of dingen wa da gy nie mee akoord zyt
    moe ge dan gewoon zeggn ider zyn eigen gedacht.
    En over iet anders begin ;)

    Het is allemaal weer opgelost dus heb geen hulp meer nodig;)

    (...)


    Ja weet ik maar wat ik al zij door de overleiden van har vader is ze steets bozer en ze wilt er nooit met mij over praten omdat ze dan deenk dat ze zich aansteld maar ik zeg juist dat ze zicht neit aansteld enzo naja


    Lieverd. <3
    Ik weet heus wel dat ik er met je over kan praten, tuurlijk weet ik dat.


    -

    hebbe jullie dan zo vaak ruzie??? :S en mijn 'sppr' oplossing: gwn uitprate!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    droge oplossing ma pech, bij mij helpt het!!! hoop ook bij jou!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Omdat Esmaye haar vader heeft verloren, kan ze soms erg chaggie overkomen O.o Jij moet er niet op ingaan, en je moet ook niet ruzie met haar maken, ookal begint zij. Dan moet je proberen de ruzie weg te drijven.. Want algauw als zij een flauwe opmerking maakt, en jij maakt er een terug, komt er een ruzie. Probeer al haar naïeve reacties te vermijden xD

    [/voelt zich psycholoog]

    x


    ok

    Jullie hebben dus eigelijk gwn ruzie wat beter is: JB of TH en Marokko of Nederland.
    Miss is het dan gewoon heel simpel en moet je afspreken het niet meer over die twee onderwerpen te hebben.
    Want je gaat er toch niet uit komen.
    Er zijn echt wel andere mensen met wie je het over Th of Marokko kunt hebben dus daar hoeft het niet aan te liggen.
    Suc6 ;)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')