• Houd je van One Direction? Lees dan mijn nieuwe story! Het gaat over Maria May, die in een krot woont en de rest ga ik niet spoilen xD

    linkje naar de story

    Enjoy!

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:12 ]


    What by Zeus' beard is going on????

    Uhm, je titel klopt niet, je gebruikt een dubbele ontkenning. Nu staat er ik kan niet geen superman zijn, je bedoelt I can't be superman of I can be no superman.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat is wat ze zingen, de boys van one direction <3


    What by Zeus' beard is going on????

    Peetalover1 schreef:
    dat is wat ze zingen, de boys van one direction <3


    Een stel britten die geen engels kan? Grammar NAzi disaproves of them! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Peetalover1 schreef:
    dat is wat ze zingen, de boys van one direction <3

    Serieus? En ik maar denken dat ik slecht was in Engels.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Peetalover1 schreef:
    dat is wat ze zingen, de boys van one direction <3

    Britten slecht in Engels?
    *voelt zich opeens heel goed in grammatica met Engels*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Serieus? En ik maar denken dat ik slecht was in Engels.


    26 - 02 - '16

    Maar volgens mij hoort het zo hoor.. ik zie het wel vaker langskomen, ook op tv of in andere songs..


    What by Zeus' beard is going on????

    Het kan opzicht wel, dubbele ontkenningen zijn niet verboden, maar zonder is/staat beter. En nu slaat de zin nergens op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, Zayn zingt ook: 'He don't call you, cause he don't adore you.'
    Maar in songs kunnen zulke dingen gewoon hoor. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Peetalover1 schreef:
    dat is wat ze zingen, de boys van one direction <3

    Dan klopt hun tekst niet.


    Ex astris, sciencia

    Ja maar dit is gewoon een supermooie zin uit een van hun songs dus ik vind het wel wat hebben xD


    What by Zeus' beard is going on????

    In songs komen heel vaak dingen voor niet grammaticaal niet helemaal kloppen omdat dit vaak beter uitkomt met de muziek. Vaak dingen zoals it don't, in plaats van it doesn't, etc.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    In plaats van dat jullie commentaar leveren op een zin van One Direction, kunnen jullie ook op de link klikken en mss lezen? X


    What by Zeus' beard is going on????