• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Mijn topics]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mn Topics ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IHeartMusicc schreef:
    [ Mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Talisman schreef:
    [Okay, maybe a dumb question, maar weten jullie nog lokalen voor een kunstschool en zo? ;D
    Dan ben ik éíndelijk klaar met de plattegrond namelijk!]


    good, want die heb ik nodig om Cheryl rond te leiden :'D

    Zanglokalen, acteerlokalen, modelokalen, schrijf lokalen, misschien een bibliotheek (met zangteksten, monologen, etc.), een auditorium met groot podium...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    'Aangenaam,' zegt Taylor en hij neemt mijn hand aan, 'Ja ik ben nieuw, tenminste wel op deze school. Niet met mijn opleiding,' voegt hij er aan toe waarna hij mijn hand weer loslaat. 'Ik ben met beide nieuw, nouja een soort van dan,' zeg ik schouderophalend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ook muzieklokalen en sportvelden ]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:41 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    Ik zag dat ze enigsins geirriteerd naar me keek, maar was er zeker van dat het niet aam mij lach, 'Hmm.. Met mij is alles goed maar ik denk dat ik die vraag aan jouw moest stellen want je lijkt niet in een opperbest humeur' Zeg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben even naar de winkel, voer 10 minuutjes terug]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    good, want die heb ik nodig om Cheryl rond te leiden :'D

    Zanglokalen, acteerlokalen, modelokalen, schrijf lokalen, misschien een bibliotheek (met zangteksten, monologen, etc.), een auditorium met groot podium...


    Fotostudio's, Danszalen, muzieklokalen, toneelzaal, Computerlokalen, catwalk ruimtes, kleedkamers, sportvelden, etc.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ik weet het niet, ik heb wel iets te eten in mijn tas zitten?' Opper ik, dan hoevden we niet helemaal terug naar binnen en konden we op onze kamer bljven zitten, we konden hier altijd later nog heen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey
    'kom op! wordt harstikke gezellig!' zeg ik. 'ik trakteer?' probeer ik vervolgens. Ik moet Nevil even zien te vinden, hij wilde helpen en dan doe ik onaardig. Dus ik kijk hoopvol naar Elianne wachtend op haar antwoord. 'zeg ja' zeg ik om haar over te halen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Sawry ik kan pas vanavond laat weer schrijven. See you later]


    Me so good.

    [Ik ben klaar, maar ik heb niet alles ertussen staan, anders wordt die echt te groot of zo. :'D Denk dat er maar gewoon bij ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Hmm.. Oke' Zeg ik dan, veel kon ik er niet meer tegeninbrengen, het liefst had ik me verstopt in een hoekje met een paar vellen papier om op te kunnen schrijven inplaats van gedwongen te worden om naar een overvolle kantine.


    Don't be like the rest of them, darling