• Hey there,

    Ik werk in een vogelpark en af en toe zal ik daar ook de animatie moeten doen en daarvoor moet je oa. ballonnen vouwen in dieren :3
    Nu leek het me leuk om van die ballonnen te kopen en thuis te oefenen en zo (:

    Maar weet iemand een winkel waar je van die ballonnen kan kopen (voor een niet al te hoge prijs)? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nee. Ik snap die uileg ook niet zo goed. Of het ligt aan mij......

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Feestwinkels, speelgoedwinkels, de action (krul)?

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:20 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    RainBowQuish schreef:
    nee. Ik snap die uileg ook niet zo goed. Of het ligt aan mij......
    Van die lange, niet zo hele dikke ballonnen waarmee je ballondieren kan vouwen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou het eens bij een feestwinkel vragen, ik had vroeger ook van die ballonnen met een pompje er bij, maar ik weet helaas niet meer waar die ooit vandaan kwamen..


    “Love is a contradiction.”

    Mijn zusje doet dat voor school haha. Ze zegt; Feestwinkel, 2,50 voor een zak ofzo.


    Your make-up is terrible

    Reepicheep schreef:
    (...)Van die lange, niet zo hele dikke ballonnen waarmee je ballondieren kan vouwen (:
    Oow die ken k wel

    Feestwinkel waarschijnlijk... Ik moest het voor school doen, en weet je dat het nog best lastig is? Ik bedoel, een hondje en een zwaard kan iedereen maken, maar dan moet je een bij gaan maken en één of andere dinosaurus... Haha so not funny. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor schminken ofzo, kinderen vinden dat meestal al sneller leuk. Of je kan ze leren hoe je een hondje moet vouwen in plaats van ze er één te geven, haha ;D


    Believe in yourself.