• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)
    Cliff (BlueHope)
    Rika (MaraCroft)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:13 ]


    You oughta know

    [Sorry dat ik vandaga niet online was, moest werken, vandaar ook nu pas dit nieuwe topic...]


    You oughta know

    [mijn topics]
    [en hallow]

    [Haha, haii! Jullie straffen het wel af dat ik een dag niet online kom xD
    Gelijk mijn hele inbox ontploft -.-'
    Wat is er allemaal voor spannends gebeurd tijdens mijn afwezigheid?]


    You oughta know

    (Oh well, maakt niet uit^^)

    Cliff Drake Ramsey
    ik schudde even lachend mijn hoofd. "Ik dacht al dat je niet door had dat ze dood was." Zeg ik zacht en krabde achter mijn oor. "Ze zei dat haar moeder nogsteeds zichzelf de schuld gaf. En ze bleef hier tot dat niet meer zo was."Zeg ik met een kleine glimlach. Ik vond het toch apart. Ik vroeg me nu wel af waarom die moeder zichzelf de schuldgaf, maar hield me er niet te lang mee bazig, straks werd ik nog depressief.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 11:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Emh, niet veel... Voor zover ik weet.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [iemand die Kate wil meeten?]

    [is de les trouwens al voorbij of nog niet??]

    mismi schreef:
    [mijn topics]
    [en hallow]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lauren heeft polsgebroken dankzij Aria en nu is een docent te hulp geschoten. En verder i don't know]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aha, okee. Nou ja, anders moet ik maar even teruglezen, maar eigenlijk heb ik daar geen zin in =')]


    You oughta know

    mismi schreef:
    [mijn topics]
    [en hallow]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grijns even om zijn gedachten, hij is zo zenuwachtig, zelfs erger dan mij. Ik kijk hem dan aan en glimlach even. 'Ik ben dus Allison, maar de meeste noemen me Ally en mijn krachten.' begin ik dan en zucht even. 'Ik hoef dingen maar 1 keer te zien en kan het dan helemaal onthouden het zit geprent in mijn gedachten, met alle details alles.' zeg ik dan en pak mijn tekenboek. 'Het meeste wat hierin staat is een voorbeeld daarvan, ik heb het maar 1 keer gezien, maar het klopt precies met wat ik toen zag.' mompel ik dan, de tekeningen die erin stonden leken bijna echt, ze zijn in precisie nagetekent met het moment dat ik het zag. Ik zucht even en ga dan verder. 'Soms kan ik dingen in de toekomst zien, korte momenten, maar die kracht gebruik ik bijna nooit en het valt volgensmij ook niet echt te besturen, het komt gewoon, maar als laatste de kracht die ik het liefst zo graag zou willen laten verdwijnen.' mompel ik dan. 'Ik kan mensen hun gedachten lezen, besturen, en via gedachten communiceren, dus ik hoef nu in principe niet met je te praten ik kan het ook via je gedachten doen.' zeg ik dan het laatste heel zacht. 'Ik kan ongeveer hetzelfde als Aria, zij kan je besturen via je bloed, maar ik ook, de hersenen besturen het hele lichaam, je spieren, alles en ik kan het overnemen, ik kan je dingen laten denken die er niet zijn, helse pijn oproepen terwijl er niks aan de hand is, je besturen en alles laten doen wat ik wil zonder dat je er iets tegen kan doen.' zeg ik dan zacht. 'Sorry als ik je nu heb bang gemaakt.' mompel ik dan zacht en kijk weer weg. Als ik eenmaal begin wil ik nog wel eens doorslaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arjan

    Ik blader even door het tekenboek en bekijk de tekeningen, de een langer dan de ander. Even zucht ik en doe het boek weer dicht.
    'Ik ben niet zo gauw bang voor mensen.' zeg ik zachtjes en glimlach flauwtjes naar haar. 'Eerder voor dingen waarvoor niemand anders bang is.'
    Verlegen kijk ik omlaag, naar mijn voeten en pak een pen, om maar iets in mijn handen te kunnen hebben.
    'Je tekent echt heel goed. Ik wou dat ik zo kon tekenen.' zeg ik dan en kijk haar weer aan.


    You oughta know

    [niemand voor kate?]

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [moet ik nog ergens op reageren met Aria]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne