• In samenwerking met Bruna mag Quizlet vijf gratis boeken verloten onder alle Golden Members!

    Het gaat om het boek Sevenster van Alexandra Penrhyn Lowe, het solodebuut van de (anonieme) succesauteur achter de populaire boekenserie van Het Huis Anubis.

    Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor het boek?
    Zorg ervoor dat je aanstaande vrijdag (4 mei) een Golden Membership hebt. Rond 12 uur zal ik door de computer willekeurig 5 Golden Members laten uitkiezen.

    Wanneer is de uitslag?
    Direct na de trekking zal ik een bericht op het forum plaatsen met de uitslag.

    Hoe ontvang ik het boek wanneer ik gewonnen heb?
    Stuur me een PB met je adresgegevens. Deze geef ik door aan Bruna en zij sturen je het boek toe.

    Waar gaat het boek precies over?
    Eveline Dijkman is op het eerste gezicht een gewoon meisje, al voelt ze zich vaak anders doordat haar beide ouders overleden zijn en ze geen herinneringen heeft van voor hun dood. Als ze op een feestje voor de grap meedoet aan glaasje draaien, ziet ze plotseling mensen die anderen niet kunnen zien en in de spiegel zijn haar bruine ogen geheimzinnig paars… Eveline is doodsbang dat ze gek wordt of bezeten is door een kwade geest en probeert een manier te vinden om alles terug te draaien. Maar dan vertelt een waarzegger haar dat ze iemand anders is dan ze dacht: ze heeft de gave van De Wachters waardoor ze geesten en demonen kan zien.
    Eveline gaat samen met haar vriendin Cleo en de schuchtere Daniel op onderzoek uit naar haar schimmige verleden. Want waarom was haar gave afgeschermd en lijkt het alsof iemand haar nu wakker wil maken? En wat is er precies gebeurd in die nacht dat haar ouders zijn omgekomen? Eveline komt erachter dat haar gave levensgevaarlijk is, want ze is nog niet sterk genoeg om de strijd aan te gaan met de duistere krachten die op de loer liggen. Maar ze moet door, want alleen zo kan ze rechtzetten wat er mis is gegaan in haar duistere verleden.

    Update:
    De actie staat nu ook op Facebook vermeld:
    https://www.facebook.com/Sevensterfanpage
    http://www.facebook.com/#!/AWBrunaUitgevers
    http://www.facebook.com/#!/AWBruna

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 10:00 ]


    Dit is mijn signature...

    Awesome! *O*
    Mijn GM Verloopt pas de 10de, komt mooi uit. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat vind ik echt een superleuk idee! Geweldig geregeld Rutger.


    Your make-up is terrible

    Klinkt inderdaad als het huis Anubis


    Life is hard and then we die

    Tof idee (;
    Jammer genoeg mag ik niets aankopen met mijn gsm en zijn mijn centjes op. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heel leuk idee! *O* Wat ben ik blij dat mijn GM pas 16 mei verloopt. :3

    Jezabels schreef:
    Heel leuk idee! *O* Wat ben ik blij dat mijn GM pas 16 28 mei verloopt. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat is echt een leuk initiatief ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yea, helemaal geweldig! 'k Vind dit echt leuk geregeld (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, nou het werkt. Ik was sowieso al van plan weer eens een Golden Membership te nemen. Dus dit is een extra motivatie om dit zo snel mogelijk te doen (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jammer, dat mijn GM al verlopen is. =(

    Ik heb nog tot 11 juni GM *O*
    Echt een leuke actie Rutger!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik weten voor welke leeftijden dat boek is?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    lang leve GM :3 die van mij is pas volgend jaar februari verlopen (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha, en dan te bedenken dat ik dat boek net niet heb gekocht. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is echt een awesome idee ö
    Super geregeld Rutger!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.