• Goed. Ik wil dat ook graag gaan doen. (Als het mag van mijn ouders.)
    Maar ik heb een paar vragen.
    -Hoe werkt het héél precies? (De uitleg op de site heb ik al gelezen.)
    -Hoeveel kost het ongeveer? Kost het veel of valt dat wel mee?
    -Ben je vrij in de kaartkeuze?
    -Waaraan ben je verplicht?
    En tot slot: -wie doet het nog meer?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wait what?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    Wait what?


    Postcrossing, dat staat in de titel.
    Ken je dat niet? > De site daarvan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dymphna schreef:
    Wait what?

    BrainWashing schreef:
    (...)


    Het staat in de reactie boven je uitgelegd. Lezen voor plaatsen. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het ziet er interessant uit, maar ik heb geen idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Biologist schreef:
    (...)

    Het staat in de reactie boven je uitgelegd. Lezen voor plaatsen. :W

    Mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooohw, dat dingetje.
    Het lijkt me wel leuk, maar ik betwijfel of het zou mogen van mijn ouders ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -Hoe werkt het héél precies?
    Nou jij verzend kaartjes naar mensen over de hele wereld, en zodra je eerste kaartje is aangekomen bij een persoon kun jij ook kaartjes krijgen. (het is echt heel leuk want je krijgt ze letterlijk van over de hele wereld)
    -Hoeveel kost het ongeveer? Kost het veel of valt dat wel mee?
    Het licht eraan wat jij mee vind vallen, want je moet wel de kaartjes betalen en postzegels (ookal kun je de kaartjes ook zelf maken als je creatief bent, vinden veel mensen leuk)
    -Ben je vrij in de kaartkeuze?
    Ja je bent vrij in kaartkeuze, mensen hebben meestak wel een lijstje met dingen die zij het leukst vinden maar je kan gewoon sturen wat je wilt.
    -Waaraan ben je verplicht?
    Eigenlijk nergens aan, behalve dat als je hebt gezegt dat je het kaartje moet sturen je naar een brievenbus moet omdat te kunnen doen.
    wie doet het nog meer?
    Ikke!! xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Biologist schreef:
    (...)

    Het staat in de reactie boven je uitgelegd. Lezen voor plaatsen. :W
    Ja ik ga niet elke reactie stuk voor stuk zitten lezen.

    CarrotNiall schreef:
    (...) Ikke!! xD


    Maar kun je het nog preciezer uitleggen, want je moet ook op de site dingen doen..
    En hoe weet je hoeveel postzegels erop moeten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    BrainWashing schreef:
    (...)Ja ik ga niet elke reactie stuk voor stuk zitten lezen.

    Dafuq. Eén reactie?

    Maar OT: ik ken het niet, maar 't ziet er best wel leuk uit. :3

    BrainWashing schreef:
    (...)Ja ik ga niet elke reactie stuk voor stuk zitten lezen.


    Dan moet je het maar niet vragen.

    On topic: Ik vind het superleuk klinken maar ik heb toch geen geld haha.


    Your make-up is terrible

    BrainWashing schreef:
    (...)Ja ik ga niet elke reactie stuk voor stuk zitten lezen.

    wow, 2 hele reacties.

    Maar ik wil dat ook al een tijdje doen, als ik wat meer geld heb.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Biologist schreef:
    (...)

    Maar kun je het nog preciezer uitleggen, want je moet ook op de site dingen doen..
    En hoe weet je hoeveel postzegels erop moeten?


    Nou hoeveel postzegels er op moeten licht aan het land waar de kaart naar toe moet.

    Op je profiel kun je gewoon wat dingen over jezelf neer zetten, bijvoorbeeld wat voor soort kaartjes jij het liefst krijgt. als je op send a postcard klikt, dan krijg je de adres gegevens van iemand ergens op de wereld.
    Als je een kaartje ontvangt staat daar een serie nummers op en twee letters. die kun je invullen bij Register a postcard. Send spostcards staat voor de kaarten die je verzonden hebt en zijn aangekomen. of de kaartjes die te lang onderweg zijn geweest dus nooit zijn aangekomen. Received Postcards zijn de kaarten die jij hebt ontvangen..

    Wil je nog meer weten, of was dit niet wat je bedoelde?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Nou hoeveel postzegels er op moeten licht aan het land waar de kaart naar toe moet.

    Op je profiel kun je gewoon wat dingen over jezelf neer zetten, bijvoorbeeld wat voor soort kaartjes jij het liefst krijgt. als je op send a postcard klikt, dan krijg je de adres gegevens van iemand ergens op de wereld.
    Als je een kaartje ontvangt staat daar een serie nummers op en twee letters. die kun je invullen bij Register a postcard. Send spostcards staat voor de kaarten die je verzonden hebt en zijn aangekomen. of de kaartjes die te lang onderweg zijn geweest dus nooit zijn aangekomen. Received Postcards zijn de kaarten die jij hebt ontvangen..

    Wil je nog meer weten, of was dit niet wat je bedoelde?


    Jawel. Dank je!

    Hoe weet je die letters en cijfers? Krijg je die gegeven via die site?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt