• Zin om een spetterende sweet sixteen te geve?
    Op de site van de nieuwe booking agent 'American entertainment productions' kan je gewoon een formuliertje invullen :D

    Kijk hier:

    http://www.amentinc.com/artist/Tokio-Hotel.html

    Mijn zakgeld is vast niet genoeg voor hen. n_n Het zou natuurlijk super attent van ze zijn als ze het aannamen en bij mij kwamen spelen, maarja, I guess dat ze toch liever een getal met meer nullen zien. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    de prijs staat er niet bij:(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hoeveel kost dat? Dat lijkt me zo komisch, maar dan ga ik Evanescence boeken ^^


    When I thought he was mine she caught him by the mouth.

    de prijs staat er niet bij:(
    Misschien wel beter, denk je niet? n_n Ik wil liever niet sterven aan een hartaanval. Mijn leven is me veel te lief. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als ik zoveel money had om die te boeken he :O:O:O:O dan was mijn sweet sixtien zo vet he:O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    als ik zoveel money had om die te boeken he :O:O:O:O dan was mijn sweet sixtien zo vet he:O

    Misschien moeten we een bijbaantje nemen, waarbij we in contact kunnen komen met Tokio Hotel en dan en dan, ja, komen we in contact en vragen we om een gunst en dan hebben we ze gratis. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja maar als wat XD
    en zo'n kampioen ben ik ook niet in duits xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ze hebben toch een klein beetje engels geleerd. :') Engels gaat makkelijk, dus we kunnen ze best in het engels om een gunst vragen. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja xD

    maar dit is zo ontopic xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    maar ik vind dat ze de prijs er wel moeten bijzetten. want nu meld iedereen zich aan en dan kunnen ze het opeens niet betalen
    zo lullig o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    I know. n_n
    Laten we zeggen dat ik ook Beyoncé zou boeken als ik geld had. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat kost je wel een fortuin he n.n
    Daarnaast heeft Tokio Hotel zelf ook inspraak en ik heb zo'n gevoel dat ze geen zin hebben om op een verjaardag te gaan 'optreden'

    Dat kost je wel een fortuin he n.n
    Daarnaast heeft Tokio Hotel zelf ook inspraak en ik heb zo'n gevoel dat ze geen zin hebben om op een verjaardag te gaan 'optreden'

    denk ik ook XD

    Dat kost je wel een fortuin he n.n
    Daarnaast heeft Tokio Hotel zelf ook inspraak en ik heb zo'n gevoel dat ze geen zin hebben om op een verjaardag te gaan 'optreden'

    Inderdaad. :'D

    WHAHA
    Gewelig, ik book ze voor deze nacht :Y)
    -Ja ik geef een slaap feestje xD-


    Your Butt is Mine!