• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 14:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Mijn wond was weer opengegaan door de regen, ik stond op en liep richting de toiletten. 'als je een antwoord weet hoor ik het wel' zei ik ondertussen. Bij de wastafel keek ik in de spiegel, mijn make-up was voor de tweede keer vandaag uitgelopen en mijn haar viel met lange natte slierten over mijn schouders. Ik werkte alleen mijn make-up bij, mijn haar liet ik zoals het was. Ik trok James' vest weer aan, aangezien er stukken shirt afgescheurt waren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik dacht na en ineens had ik mijn antwoord. Blijkbaar kwam het toch uit de lucht vallen. Ik stond op en liep naar de toiletten "Jane" riep ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik hoorde iemand bij de toiletten mijn naam roepen. 'ik kom zo!' riep ik terug terwijl ik probeerde de wond droog te deppen, maar bij elke aanraking kromp ik in elkaar van pijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Als je maar opschiet" zei ik lachend terwijl ik tegen de deur ging zitten en wachtte tot Jane kwam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mensen wat is e4r gebeurt?
    waar is lilly en waar zit/lig ze?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [James heeft toegegeven dat hij Jane leuk vond, maar hij wist niet hoe het nu verder moest. Lilly ligt nog op dezelfde plek. maar ik heb echt een superidee! ik gb je wel]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ ik word bang xD]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 19:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@misseverdeen kijk pb, naomi mag het nog niet weten haha]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [waar ligt ze op de grond op een bankje of op 2 astoelen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Het had geen zin om de wond verder te behandelen dus liep ik weer naar buiten. James zat op de grond. 'wat is er?' vroeg ik toen ik een beetje onhandig voor hem stond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [op bankje]
    Lilly
    Ik was blij dat ik op een bankje bij de verwarming lag want ik had het ijskoud. Ik kon nog steeds niet veel bewegen. Vingers lukte aardig. en heel soms mijn hand. Een zaam keek ik naar buiten, ik had nu bij Moon en rose moeten zijn. Ik voelde tranen over mijn wangen net als de regen over de ramen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @yvonne kijk pb weer ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    annemellark schreef:
    Jane
    Het had geen zin om de wond verder te behandelen dus liep ik weer naar buiten. James zat op de grond. 'wat is er?' vroeg ik toen ik een beetje onhandig voor hem stond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Uh ik weet niet waar ik moet beginnen met vertellen" gaf ik eerlijk toe terwijl ik nog steeds op de grond zat

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 19:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [en lilly dan? die ligt daar helemaal alleen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan