• Heey,

    Ik dacht eraan dat het leuk zou zijn om een whatsapp groep te maken. Ik weet dat er al een topic van bestaat, maar die is redelijk oud volgens mij dus daarom wilde ik opnieuw beginnen.
    Iedereen mag lid worden ervan, maar ik dacht wel aan een maximaal aantal mensen van 20 zodat het niet te druk wordt.
    Als je interesse hebt moet je mij even een privé bericht sturen waarin je jezelf voorstelt en je nummer geeft.
    Dat nummer komen uiteraard alleen de mensen in de groep te weten.

    Ik snap het als je je nummer niet wilt geven.

    xxx Maaike.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Lijst van mensen tot nu toe:

    -LoveLost/Sharon
    -Cantabile/Suuz (Suzanne)
    -Vilhena/Maartje
    -Armastus/Tamara
    -Qmarshmallow/Anne
    -Grier/Ness

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 23:27 ]

    lijkt me wel een leuk idee :3


    Chicks before dicks

    Dat andere topic is nog niet zo heel oud. Maar een paar weken ofzo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind twintig eerlijk gezegd al (wel) druk. Merkte het toen al met de 'Het kletscafé' w'app groep.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 23:57 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    lijkt me wel leuk ja :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als er mensen inzitten vind ik het prima, misschien een lijst maken van mensen die erin zitten? :')


    wat was dit ookalweer

    Lijkt me leuk!


    Never forget who you are

    Op het moment heeft nog niemand mij een prive bericht gestuurd met het nummer etc. erin. Als een paar mensen dat hebben gedaan maak ik de groep aan en zal ik ook een lijst maken met de mensen die erin zitten.
    Het andere forum is volgens mij een jaar geleden al geopent en ik weet niet zeker hoe druk het daar is, wie daar inzit etc. Daarom leek het mij wel een leuk idee om gewoon opnieuw te binnen.
    Als jullie 20 te druk vinden, kunnen we het ook op 10/15 zetten. Zeg maar wat jullie willen.
    Vergeet dus niet om mij een prive bericht te sturen als jullie erin willen.

    xx maaike

    Ik twijfel een beetje, voor al omdat ik het heel moeilijk vind om ineens met een groep onbekenden te zijn.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik denk dat iedereen dat wel heeft Grier.. Maar je leert elkaar wel kennen en dat wordt ook leuk. Ook als jullie mij een pb sturen met wat info enzo over jezelf erin kun je dat altijd in het begin zeggen.

    Misschien als iedereen nou zijn naam, leeftijd en soort whatsapper plaats. (Rustig, middelmatig, spammer)
    Zoiets als Tamara - 13 jaar - Spammer :Y)
    Dan weet je er toch iets meer van.


    wat was dit ookalweer

    Ja dat is inderdaad wel een goed idee ja :)

    Maartje - 15 - middelmatig/spammer :Y)


    Never forget who you are

    Ik vermaak me altijd wel met nieuwe whatsappgroepen. Als het me te druk of ongezellig wordt, stap ik er gewoon uit :Y)
    Suzanne - 17 - middelmatig

    PB heb ik verstuurd ^^


    From these ashes, I will rise

    Okee ik zie dat een aantal mensen mij al een pb hebben gestuurd, ik zal even een lijstje aanmaken bij mijn eerste berichtje :)

    Mijn nummer heb je nu ook (:


    wat was dit ookalweer