• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 14:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'dat weet je best' zei ik terug, ik voelde dat ik begon te blozen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jack
    Net wanneer ik wou aanlopen, stonden ze voor ons 'Damn it, sinds wanneer zijn jullie zo snel' vloekend kijk ik de politie. Ik sloeg mijn hand tegen mijn voorhoofdt, ik wist dat het niet zou werken. Zuchtend stak ik mijn handen naar hun uit 'Pak me maar'. Dan maar een tijdje lui in de gevangenis zitten, met gratis eten, gratis onderdak, en zad tijd om naar te denken wat ik James en Jane aan kan doen wanneer ik terug ben.


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    Ik ging op de tafel voor haar neus zitten en schudde mijn hoofd "Ik was ermet mijn gedacjtes niet helemaal bij dus nee dat weet ik niet" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [we kunnen doen datbij wordt vrijgelaten vanwege onvoldoende bewijsmateriaal aangezien Jane niet wilt getuigen en dat hij ze dan tug pakt]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    'ik ben hier niet goed in' zei ik met een zucht. Je kan moeilijk zeggen dat je sorry zei omdat je te dichtbij stond.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 14:28 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Vertel het maar ookal ben je er niet goed in" zei ik terwijl ik haar aankeek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Micki schreef:
    [oeps vergeten -,-' man jullie zijn snelle typers, slow down!]

    [Ik typ slow xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Jane
    'het klinkt een beetje raar.' begon ik. 'ik zei sorry omdat ik dichtbij stond' terwijl ik het zeg kijk ik hem geen een keer aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    annemellark schreef:
    [we kunnen doen datbij wordt vrijgelaten vanwege onvoldoende bewijsmateriaal aangezien Jane niet wilt getuigen en dat hij ze dan tug pakt]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik was een beetje verward en kon ook gewoon even niet helder nadenken.
    "Dat stond je toch niet" zei ik verbaads. "Trouwens kijk me is aan" zei ik met een glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'je moet vast blind zijn' grinnikte ik nadat hij zei dat ik niet te dichtbij stond. Daarna luisterde ik naar hem en keek hem aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    annemellark schreef:
    [we kunnen doen datbij wordt vrijgelaten vanwege onvoldoende bewijsmateriaal aangezien Jane niet wilt getuigen en dat hij ze dan tug pakt]


    [yhee, moehahaha Jane en James jullie bent nog niet van hem af, ooit ooit ooit zal hij wel terug komen]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Rick
    Rick: Zoeken jullie mensen?
    Politie: Ja
    Rick: Op het schoolplein zijn ze.
    -Politie loopt naar schoolplein, en pakt Jane+James op.
    -Wij lopen door
    Rick: En zo doe ik dat.


    That is a perfect copy of reality.

    [neee zo gaat dat toch niet zomaaar, het is net een romantisch moment haahahah]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ben ontsnapt xd] = Yayy


    That is a perfect copy of reality.