• Ja, oké, dit gaat echt stom klinken, maar ik wil echt geen gemene reacties krijgen.
    Ik moet vandaag normaal gezien ergens helpen opdienen, zodat er geld in het laatje komt voor mijn jeugdbeweging. Ik heb het eigenlijk beloofd, maar ik ben echt heel erg ziek geworden vrijdagavond. Gisteren was er een feestje, en ik zou daar normaal gezien naar toe gegaan zijn, maar ik ben al niet gegaan.

    Nou, het punt is dat ik dus waarschijnlijk het opdienen ga moeten afzeggen, omdat ik me nog steeds niet zo lekker voel. Het probleem is dat er minstens vijf mensen moeten opdienen, en als ik nu afzeg, zijn er nog maar vier mensen.

    Ik durf het niet te zeggen. D: Zou ik toch gaan, hoewel ik me echt slecht voel?

    Sorry voor al het gezeik enzo.


    Not everything in life is temporary

    Als je echt ziek bent begrijpen zij dat echt wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je ziek bent, kun je moeilijk dat gaan doen, lijkt me... Ik denk ook niet dat dat er 'aantrekkelijk' uitziet voor de klanten, als een ziek meisje hen gaat bedienen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan je niet aan iemand vragen of die voor jou wil gaan?
    En anders.. tja, ik ben zelf nu ook ziek.
    Je kan op zijn minst gaan en mischien eerder weggaan ofzo.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom durf je dat niet? Je bent ziek, dus het is een echte reden en dat begrijpen ze vast wel. Ik zou het gewoon afzeggen en vandaag uitzieken.

    Theluji schreef:
    Waarom durf je dat niet? Je bent ziek, dus het is een echte reden en dat begrijpen ze vast wel. Ik zou het gewoon afzeggen en vandaag uitzieken.

    Als ik iets beloof, wil ik die belofte meestal nakomen. Ik voel me vaak echt heel schuldig tegenover anderen.
    Maar ik denk dat ik iets op de Facebook-pagina ga zetten van mijn jeugdbeweging...


    Not everything in life is temporary

    Als je je er echt zo schuldig om voelt, dan kan je proberen gaan en als het echt niet lukt kan je weer naar huis.
    Ze zullen het vast ook wel merken dat je je niet echt lekker voelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jabberwock schreef:
    (...)
    Als ik iets beloof, wil ik die belofte meestal nakomen. Ik voel me vaak echt heel schuldig tegenover anderen.
    Maar ik denk dat ik iets op de Facebook-pagina ga zetten van mijn jeugdbeweging...


    Dat begrijp ik wel, maar je kan er nu niks aan doen. Je bent niet expres ziek geworden of iets in die richting, dus het is niet jouw schuld.

    Ik zou gewoon even bellen dat je ziek bent en dus niet kan komen. Ze begrijpen dat dan echt wel hoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gewoon afzeggen. Je kan er ook niets aan doen dat je ziek bent. (:

    Je bent ziek dus meld je af. Als ze dat niet begrijpen is dat echt slecht van hun.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aife schreef:
    Als je ziek bent, kun je moeilijk dat gaan doen, lijkt me... Ik denk ook niet dat dat er 'aantrekkelijk' uitziet voor de klanten, als een ziek meisje hen gaat bedienen...


    Believe in yourself.

    Wangster schreef:
    Als je echt ziek bent begrijpen zij dat echt wel.


    comfort in c h a o s

    Aife schreef:
    Als je ziek bent, kun je moeilijk dat gaan doen, lijkt me... Ik denk ook niet dat dat er 'aantrekkelijk' uitziet voor de klanten, als een ziek meisje hen gaat bedienen...


    You can't stop the waves, but you can learn to surf