• De eerste tovenaarsoorlog



    Voldemort is net terug van zijn solicitatie bij Perkamentus en heeft de diadeem verstopt of hij begint al aan zijn greep naar de macht. Ongeveer op hetzelfde moment wordt de Orde van de feniks gevormd. Het wordt een strijd die de tovenaarsgemeenschap nooit zal vergeten: De dooddoeners met necroten, reuzen, en mensen onder de imperius vloek tegen de Orde van de feniks en het ministerie van toverkunst. En dan, Na al die jaren wordt Harry Potter geboren en zal Voldemort voor jaren verdwijnen.

    Verreiste om mee te kunnen doen:
    ~Algemene spreukkennis
    ~ Je weet ongeveer wat er in die tijd gebeurd is.
    ~ Een goed gevoel voor teamplay
    Wat als ik op vakantie ga?
    ~Laat dit mij optijd weten en dan verwerken we u afwezigheid in het verhaal
    Regels
    ~We kraken elkaar niet af!
    ~Oftopic minimaal alstublieft.
    ~ Hou je aan je karakter.
    ~ Minimaal 200 woorden gebruiken.
    ~Geen ruzie!
    ~Alleen ik open een nieuw topic
    ~Blijf ten alle tijden in je rol. Als je een vrolijk opgewekt personage hebt moet die niet liggen wenen om de tien minuten.
    ~Naamsveranderingen doorgeven
    ~16+ toegestaan in mindere maten(geen 'bed-verhalen')
    ~Alleen schelden met scheldwoorden uit de toverwereld(bijv. Godverdomme=bij de onderbroek van Merlijn!)
    Wat als ik wil stoppen?
    Dit verhaal is zowieso aan de lange kant, HOU HIER REKENING MEE!
    Moet je toch het verhaal verlaten?
    ~Oftewel verwerken we u vertrek in het verhaal.
    ~ Oftewel zal ik een stand in moeten zoeken.

    De rollen:
    19 rollen beschikbaar

    Het zijn er heel wat, je mag meerdere rollen beheren. Als niet alle rollen opgevuld geraken zullen deze niet gebruikt worden.

    ~Voldemort=Martenvilijn
    *Dooddoeners
    ~Bellatrix van Detta=Macabre
    ~Rodolphus van Detta=Dooddoener
    ~Rabastan van Detta=
    ~Lucius Malfidus=IsA20
    ~Narcissa Malfidus=Requille
    ~Antonin Dolochov=IsA20
    ~Igor Karkarov=
    ~Alecto Kragge=Puzzel
    ~Amycus Kragge=Misscastle
    ~Bartolomeus Krenck JR=Dooddoener
    ~Regulus Zwarts=xAlways
    ~Severus Sneep(uiteindelijk orde)=WillNotLearn

    ~Albus Perkamentus=MistSnitch
    *Orde van de Feniks
    ~Alastor Dolleman(ook schouwer)=MistSnitch
    ~Lies Lubbermans=
    ~Frank Lubbermans=Misscastle
    ~Peter Pippeling(uiteindelijk ook dooddoener)=Dooddoener
    ~Engelbert Dop=
    ~Fabian Protser=
    ~Gideon Protser=
    ~Lily Potter=Macabre
    ~James Potter=xAlways wordt tijdelijk vervangen door Puzzel wegens vakantie
    ~Minerva Anderling=Pom
    ~Remus Lupos=IsA20
    ~Sirius Zwarts=Lizor
    *Ministerie
    Bartolemeus krenck SR=
    Ambtenaar1=
    Ambtenaar2=
    Ambtenaar3=
    Ambtenaar4=
    Schouwer1=
    Schouwer2=
    Schouwer3=
    Schouwer4=
    *Onder imperius
    3 personen
    Cecilé Penelope Merriweathers:Puzzel

    Dit zijn lang niet alle personnages! Maar we spelen met deze, als er echt veel personen zijn die willen meespelen komen er extra personnages.

    Voor dreuzels die een leven zoeken: Je kunt nog meedoen! Ga naar deze link.

    Handige link:http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eerste_Tovenaarsoorlog

    Vragen? Stel ze maar!

    Veel speelplezier!
    praattopic rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 16:05 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    [Mijn topics]


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voldemort
    Hij kwam uit het lokaal waar alles verborgen was en ging naar links. Terwijl Hij stapte voelde hij woede maar ook euforie. Hij was afgewezen door die oude Perkamentus, maar had het diadeem van Ravenklauw verstopt. Hij stapte richting het lokaal waar verweer tegen de zwarte kunsten gegeven werd en pakte zijn toverstok. Hij sloot zijn ogen en mompelde iets. Er kwam een zwarte straal of wat het ook was uit zijn toverstok en dacht aan 1 ding.'Geen enkele leerkracht zou het bij dit vak langer volhouden dan een jaar.' Toen hij klaar was liep hij verder. Hij had graag verdwijnseld, maarja dat kan niet op Zweinstein. Toen kwam hij bij een grote trap uit die leidde naar de grote hal. Hij stapte de trap af. Aan de muur hingen allemaal schilderijen die sliepen hij keurde geen één een blik waardig en liep naar een grote deur, die opende hij en ging de koude avondlucht tegemoet en stapte naar Zweinsveld waar zijn volgelingen zaten te wachten.
    Toen hij bij de drie bezemstelen was ging hij naar binnen, Lucius, Narcissa, dolochov, Arduin en nog een stuk of tien andere zaten ongeduldig te wachten. Hij ging zitten en sprak. 'Perkamentus heeft mij de baan niet gegeven, dus moeten we onze plannen vroeger in werking zetten.'


    Queer zijn is gewoon alles

    Veel schrijf/leesplezier!
    En mijn topics:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    {Mijn Topics, ik zal proberen nu nog wat in elkaar te flansen}


    Tijd voor koffie.

    Alecto Kragge
    Vol verwachting zitten we te wachten in Drie Bezemstelen. De bar waar ik vroeger, als kind graag in wilde komen, wat niet mocht. Het geroezemoes houdt abrupt op, als hij binnenkomt. Ik kijk afwachtend naar mijn broer, die ook verwachtend terugkijkt. Dan neemt Voldemort het woord. “Perkamentus heeft mij de baan niet gegeven,” Een zacht, eensgezind ‘Aah’ trekt door de groep. Voldemort blijft wachten tot het weer stil is, maar vervolgd dan: “Dus moeten we onze plannen vroeger in werking zetten.” Alweer blijft het even stil, tot iedereen in juichen uitbarst. De dranken komen met een klap tegen elkaar aan tijdens het spontane toosten, en ik klim op de tafel en hef mijn bier hoog in de lucht. “Op de Heer van het Duister!” Schreeuw ik zo hard als ik kan, terwijl ik mijn biertje in een teug naar binnen drink. De warme drank gloeit in mijn keel. Ik gebaar naar Rosmerta dat ik er nog een wil, en negeer haar afkeurende blik. Langzaamaan wordt het rustiger, en spring ik van de tafel af, met een harde klap. Ik merk de aanwezigheid van de vele Dooddoeners, en denk vol opwinding aan wat ons te wachten staat.
    Ze zullen het nooit verwachten.

    {Welke Dooddoener wil Cecilé trouwens betoveren?}


    Tijd voor koffie.

    ^ Leuk Puzzel! :)


    Queer zijn is gewoon alles

    Pom schreef:
    [Mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    yes yes yes yes yes yes yes yes Yesssssssssssssssssssssssssssss!


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Moeten de mensen die naar hogwarts gaan nog aankomen of zijn ze er al?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Moeten de mensen die naar hogwarts gaan nog aankomen of zijn ze er al?


    Ze zijn er al
    Neem dat het februari is:)

    OT: dit soort vragen in het praattopic:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Barto Krenck JR

    zat in de grootte zaal aan de tafel van Zwadderich voor het ontbijt. hij likte snel met zijn tong over zijn lip. toen hij op keek Sirius Zwarts binnen zag komen lopen gevolg door die dikke van een Peter Pippeling. Barto wenden zich naar het ontbijt nam een slok pompoensap. stond op pakte zijn tas en liep naar de les verweer tegen de zwarte kunsten. op weg naar het klaslokaal wenden hij geen enkele leerling die niet bij zwadderich horde een blik waardig. hij trok zijn neus op toen hij bij de deur van het klaslokaal kwam waar verweer tegen de zwarte kunsten werd gegeven. iets of iemand had hier getoverd. hij haalden zijn schouders op zal wel goed zijn en duwde de deur open en slenterde naar binnen en ging op een stoel zitten. niet veel later kwamen de anderen binnen. Sirius Zwarts, Remus Lupos en James Potter kwamen lachend binnen. gevolgd door... hoe kan het ook anders Peter Pippeling. Sirius, Remus en James wisten net 1 sec voor de les binnen te vallen. Professor Kaaiman kwam binnen. hij was oud en grijs. Barto JR zuchtte.. wanneer vliegt deze grijnzen duif de hort op? les geven kan hij niet allemaal naar bladzijde 120 zei de professor. ja weer lezen. gaan we ook nog toveren dit jaar. smerig stinkende oude halfbloed hij stikt bijna net zo erg als dat modderbliedje schuin achter mij. hij verdient het niet om hier les te geven. hij verdient het niet om hier op zweinstein te zijn. waar woont hij eigenlijk? in een prullebak? aan zijn gewaad te zien wel. zeker zijn vrouwtjes gemaakt. nee die heeft hij niet. hij heeft hem gekocht voor 1 knoet zeker. Hahahahahahahaha Barto schoot in de lach. Meneer Krenck? zei de professor. als u iets leuks weet vertel de klas het dan zo dat wij ook mee kunnen genieten. Barto gunden de professor geen blik. pfff.... hij denkt dat hij heel wat waart is die ouwe stikhert. wanneer neemt die perkamentus eens een fatsoenlijk Professor aan? eentje die volbloed is. die ons tenminste laat toveren en niet alleen maar in dit stomme boek laat lezen. hoe moet ik dan leren toveren? meneer Krenck? klonk het van ver. wat is het antwoord op de vraag? ik ga geen antwoord geven aan die stinkende halfbloed dacht Barto.uit zijn ooghoeken zag hij dat een modderbloedje schuin achter hem zat haar vinger op stank. Evans stinkend modderbloedje dat je bent dacht Barto en wenden zich op zijn boek die hij nog niet open had liggen op bladzijde 120.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 22:11 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    ^
    Net zoals Puzzel leuk verzonnenn!:)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    ^
    Net zoals Puzzel leuk verzonnenn!:)


    thx. ik dacht ik beschijf hem als iemand die in zijn eiegn wereld zit. zo lang hij voldemort nog niet kent


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Minerva Anderling
    Ik liep achter professor Kaaiman de grote zaal in. Ik nam plaats aan de tafel die voor de docenten was gereserveerd en keek de zaal rond. Ik zag enkelen al op hun plek zitten, maar de meesten moesten nog komen. Ik toverde een boek tevoorschijn en begon te lezen. Het boek ging over een faunaat, net als ik. Ik kon mezelf in een kat veranderen wanneer ik maar wilde. Ideaal om te ontsnappen op vervelende momenten. Ik pakte wat fruit van de fruitschaal die op tafel stond. Het was een mooie blauwe schaal met goudgele versieringen erop. Ik koos voor een appel en nam er een grote hap van. Toen ik de appel op had, toverde ik de klokhuis weg. Ik keek opnieuw de zaal rond en zag dat er een jongen een boek zat te lezen. Het was een Zwadderich jongen. Persoonlijk had ik het nooit zo op Zwadderich. Ze waren vaak gemeen en dachten minachtend over de anderen zoals Huffelpuff en Griffoendor. Als ik ergens een hekel aan had was dat het wel. Maar mijn een van mijn favorieten was Ravenklauw. Moedige slimme mensen, daar moest je 't van hebben. Anders kwam je nou eenmaal niet zo ver. Vooral in deze tijden waarin men onzeker was.


    26 - 02 - '16