• Haaaay,
    Zijn er nog leuke Harry Potter stories?
    Ik word gek van het zoeken & searchen op Harry Potter om vervolgens allemaal Harry Styles stories te vinden..

    XOXO


    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:31 ]


    ' Nyctophilia '

    Misschien kan je beter op alleen "Potter" zoeken, dan kom je er wel op uit denk ik, de zoekfunctie is gewoon verschrikkelijk. Als ik Gossip Girl stories zoek, zoek ik ook alleen op "Gossip" omdat ik via Girl op duizenden stories uitkom die ik niet wil.
    Maar ik heb geen HP stories, dit was meer een tip voor 't zoeken ^^


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Misschien kan je beter op alleen "Potter" zoeken, dan kom je er wel op uit denk ik, de zoekfunctie is gewoon verschrikkelijk. Als ik Gossip Girl stories zoek, zoek ik ook alleen op "Gossip" omdat ik via Girl op duizenden stories uitkom die ik niet wil.
    Maar ik heb geen HP stories, dit was meer een tip voor 't zoeken ^^


    Bedankt, ik ga het gelijk proberen!


    ' Nyctophilia '


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.

    # Rooba Productions.
    # Started at 17 December 2011.
    # Characters and inspiration from J.K Rowling,
    Copyright.
    # Ik schrijf niet volgens de verhaallijn.


    The girl with no choice. |DM|


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tiana schreef:
    Misschien kan je beter op alleen "Potter" zoeken, dan kom je er wel op uit denk ik, de zoekfunctie is gewoon verschrikkelijk. Als ik Gossip Girl stories zoek, zoek ik ook alleen op "Gossip" omdat ik via Girl op duizenden stories uitkom die ik niet wil.
    Maar ik heb geen HP stories, dit was meer een tip voor 't zoeken ^^

    Inderdaad, vaak als je zoekt op ''Potter'' , ''Malfoy'' of ''Weasley'' kom je wel bij de goede uit! (:

    Ik zou zeggen neem een kijke op mijn profiel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    De stories van Square :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien