• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza
    'Er is nog een ander vermoeden,' zeg ik. 'Het speelt in mijn gedachten sinds de eerste avond toen onze lieve Marylinn zo tegen hem aanleunde, hij leek zich er echt niet aan te storen en hij is van streek als Mary en Jason bij elkaar/op elkaar zitten. Volgens mij is hij verliefd.'


    Remember to be ridiculous.

    [Laatste reacties op Liam en Benjamin ?]

    Crystallized schreef:
    Siënna

    Verontwaardig kijk ik hem aan, maar kan wel weer een beetje lachen. 'Zeg nog eens dat ik rimpels krijg en dan ben ik niet zo'n sweetie meer hoor.' Grinnik ik. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik heb een kater.' Voeg ik daar quasi blij aan toe.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    "Een kater ?" vroeg ik lachend, "Je hebt amper iets gedronken" vervolgde ik, "Oh je hebt het achter mijn rug gedaan, Stout meisje !" zei ik boos. Ik sloeg mijn arm om haar nek heen en trok haar naar me toe.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:51 ]

    Siënna

    'Wat nou stout? Dat valt best mee hoor,' Vertel ik hem onschuldig. 'Wees blij dat ik niet achter je rug met andere jongens ga, of drugs smokkel... Waar ik vandaan kom doen de meisjes veel ergere dingen hoor.' Grinnik ik geheimzinnig. Ik nestel me glimlachend tegen hem aan.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:02 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jacky.

    "Er is nog een ander vermoeden," Begint ze op een toon alsof ze Cherlock Homes is. "Het speelt in mijn gedachten sinds de eerste avond toen onze lieve Marylinn zo tegen hem aanleunde, hij leek zich er echt niet aan te storen en hij is van streek als Mary en Jason bij elkaar/op elkaar zitten. Volgens mij is hij verliefd." Ik haal iet wat arrogant mijn neus op. Hij verdient het niet.
    "Mm," Brom ik. "Dat zal allemaal wel, maar wat mij verbaasde is dat toen ik een klap kreeg, hij geen enkele kick gaf. Alsof hij Mary het vuile werk laat opknappen," Zeg ik nog en zucht dan. "Genoeg over Sven, het is het niet waard om over hem te praten," Ik praat over hem alsof hij oud vuil is. Oud en verleden tijd is hij zeker.

    Eliza
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Ben je al naar de slaapzaal geweest? Heb je Jennifer al gezien want die missen we ook nog. We moeten met z'n vijven een cheografie maken voor de wedstrijd.'
    Ik trek even speels aan haar haar en begin mee te bewegen op de muziek. 'Ik vind het hier helemaal geweldig.'


    Remember to be ridiculous.

    Benjamin

    "Tja, kon ik niet weten" grinnikte ik. Ik wiebelde zenuwachtend wat heen en weer. "Oh God, ik moet echt naar de wc" zei ik. Ik liet mijn arm los en stond op. Nog redelijk rustig liep ik naar de wc. Teveel water gedronken.

    Ashleigh
    Liam laat me los en zegt dat we beter kunnen om kleden en naar beneden kunnen gaan. Ik kijk om me heen en zie dat de slaapzaal uitgestorven is. 'Dat is mischien inderdaad wel een goed idee,' zeg ik waarna ik even glimlach. Ik loop naar mijn koffer toe en trek snel wat andere kleren aan. 'Zie ik je zo beneden?' Vraag ik als ik nog een kusje op zijn wang heb gedrukt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sven is geen oud vuil --" x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rooba schreef:
    Marylinn

    Nadat Jacky haar naam werd geroepen, zei Sven dat hij honger had. Ik grijnsde even. ''Dan gaan we toch eten?'' zei ik, en sprong op van het muurtje terwijl ik hem afwachtend aankeek. Ik snapte hem wel, dat hij niet in de buurt van Jacky wou zijn.

    [:3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jacky Deanna Roberts.

    "Inderdaad," Zegt ze. "Ben je al naar de slaapzaal geweest? Heb je Jennifer al gezien want die missen we ook nog. We moeten met z'n vijven een cheografie maken voor de wedstrijd," Ik knik even. Op dit moment, op deze dag vind ik alles goed. Mijn dag kan toch niet slechter.
    Er speelt nog steeds één vraag door mijn hoofd. Waarom zijn ik en Sven überhaupt zo ruw uit elkaar gegaan.. Als dat niet was gebeurt.. Niet aan denken, Jacky.
    "Ja, tuurlijk ben ik in de slaapzaal geweest, daar heb ik vannacht ook geslapen," Grinnik ik. "En Jennifer heb ik nog niet gezien," Vervolg ik.
    "Heb je al een idee voor de choreografie?" Vraagt ik. "Ow, ik moet ook nog even gedag zeggen tegen Ben en James," Zeg ik met een grijns, doelend op het setje James en Eliza.

    xMirrorMan schreef:
    [Sven is geen oud vuil --" x'D]


    [Nee, hij is heel lief, hoor. ;D]

    Eliza
    'Ik wist toch niet dat je hier gister avond ook al was? Misschien ben je pas net aangekomen,' zeg ik. 'En nee want we hebben tot nu toe onze tijd besteed aan het terrein en de andere zodat we met z'n allen zouden zijn en James gaat naar de eetzaal en Ben weet ik niet, misschien is hij bij Siënna.'


    Remember to be ridiculous.

    Jacky Deanna Roberts.

    "Ik wist toch niet dat je hier gister avond ook al was? Misschien ben je pas net aangekomen," Ik glimlach even. Logisch.. "n nee want we hebben tot nu toe onze tijd besteed aan het terrein en de andere zodat we met z'n allen zouden zijn en James gaat naar de eetzaal en Ben weet ik niet, misschien is hij bij Siënna," Ik knik alleen. Gezellige boel. Iedereen is 'in love' en ik heb met de 'love' alleen maar problemen.
    "Oké, zullen we maar gaan oefenen dan?"