• Hey!
    Ik heb een quizJah
    En dan kom je achter met wie je een date hebt.

    Dat organiseren wij dan hé!
    Wat je gaat doen, ook. Je hoeft er helemaal niks voor te betalen! Alleen 1 ding! Je moet het heel gezellig maken!


    Dit allemaal is een beetje vaag maar de echte uitleg is:
    Je moet 12 vragen in vullen, en dan kijken wij, van de datingshow, met wie je een date hebt. Simpel toch?
    Ik zet in volgende reactie wel waar je op moet zoeken.

    Ook nu nog even wat testjes uit een boek


    Ben jij 100 % shop verslaafd?

    In hoeveel winkels kennen ze jou bij naam?
    A: Bij naam? Ze weten echt alles van mij!
    B: Nu je het zegt, vorige week zei de verkoopster van Cool Cat mij niet gedag.
    C: Ik ga nooit winkelen, dus ik heb geen idee

    Stel, je moet kiezen tussen nieuwe schoenen en een nieuwe jas. Wat kies je?
    A: Scheonen en een nieuwe jas? Hallo! Ik heb ook een rokje, een topje en nieuwe oorbellen nodig!
    B: Haha: kiezen! Ik koop ze gewoon allebei!
    C: Weetje, die jas van twee jaar terug is nog lekker warm.

    Wat betekent Manolo Blahnik?
    A: Dat zijn de schoenen uit Sex and the City .
    B: Is dat het nieuwe fotomodel uit de show van Valentino?
    C: Volgens mij is dat een filosoof uit de jaren dertig.

    Wie is jouwn absolute stijlicoon?
    A: Paris Hilton
    B: Gwen Stefani
    C: Viola Holt

    Oké we zijn er bijna uit. Nog één vraag voor de zekerheid. Stel, je kan je vriendje ruilen voor vijftig paar schoenen wat doe jij?
    A: Waar? Ik kom hem direct inleveren
    B: Sorry, mijn vriendje is wel 100 paar scheonen waard!
    C: Ja Daaaag! Wat moet ik nou met 50 paar schoenen?





    Uitslag:

    Meeste a:
    Jij bent Paris Hiltons New Best Friend. 100 % shop verslaafd dus! Jou maag begint heftig te knorren als je langs de H&M winkel loop en bij het idee van nieuwe schoenen loopt het kwijl uit jemond.

    Meeste b:
    Je hart gaat direct sneller kloppen als je een leuk rokje ziet. Shopcity is dan ook jouw favo plek!
    Je voelt je ultiem gelukkig met goed gevulde shoptassen aan je arm. Maar als je moet kiezen tussen een middag shoppen of romantisch naar de film met je grote liefde, dan ren jij direct naar de bioscoop!

    Meeste c: Gaap, deze shop test is niets voor jou.. Jij kunt wel honderd dingen opnoemen die leuker zijn dan shoppen. Alleen als de gaten in je jas vallen sleep je jezelf naar de stad.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hey!
    Ik heb een quizJah
    En dan kom je achter met wie je een date hebt.

    Dat organiseren wij dan hé!
    Wat je gaat doen, ook. Je hoeft er helemaal niks voor te betalen! Alleen 1 ding! Je moet het heel gezellig maken!


    Dit allemaal is een beetje vaag maar de echte uitleg is:
    Je moet 12 vragen in vullen, en dan kijken wij, van de datingshow, met wie je een date hebt. Simpel toch?
    Ik zet in volgende reactie wel waar je op moet zoeken.

    Ook nu nog even wat testjes uit een boek


    Ben jij 100 % shop verslaafd?

    In hoeveel winkels kennen ze jou bij naam?
    A: Bij naam? Ze weten echt alles van mij!
    B: Nu je het zegt, vorige week zei de verkoopster van Cool Cat mij niet gedag.
    C: Ik ga nooit winkelen, dus ik heb geen idee

    Stel, je moet kiezen tussen nieuwe schoenen en een nieuwe jas. Wat kies je?
    A: Scheonen en een nieuwe jas? Hallo! Ik heb ook een rokje, een topje en nieuwe oorbellen nodig!
    B: Haha: kiezen! Ik koop ze gewoon allebei!
    C: Weetje, die jas van twee jaar terug is nog lekker warm.

    Wat betekent Manolo Blahnik?
    A: Dat zijn de schoenen uit Sex and the City .
    B: Is dat het nieuwe fotomodel uit de show van Valentino?
    C: Volgens mij is dat een filosoof uit de jaren dertig.

    Wie is jouwn absolute stijlicoon?
    A: Paris Hilton
    B: Gwen Stefani
    C: Viola Holt

    Oké we zijn er bijna uit. Nog één vraag voor de zekerheid. Stel, je kan je vriendje ruilen voor vijftig paar schoenen wat doe jij?
    A: Waar? Ik kom hem direct inleveren
    B: Sorry, mijn vriendje is wel 100 paar scheonen waard!
    C: Ja Daaaag! Wat moet ik nou met 50 paar schoenen?





    Uitslag:

    Meeste a:
    Jij bent Paris Hiltons New Best Friend. 100 % shop verslaafd dus! Jou maag begint heftig te knorren als je langs de H&M winkel loop en bij het idee van nieuwe schoenen loopt het kwijl uit jemond.

    Meeste b:
    Je hart gaat direct sneller kloppen als je een leuk rokje ziet. Shopcity is dan ook jouw favo plek!
    Je voelt je ultiem gelukkig met goed gevulde shoptassen aan je arm. Maar als je moet kiezen tussen een middag shoppen of romantisch naar de film met je grote liefde, dan ren jij direct naar de bioscoop!

    Meeste c: Gaap, deze shop test is niets voor jou.. Jij kunt wel honderd dingen opnoemen die leuker zijn dan shoppen. Alleen als de gaten in je jas vallen sleep je jezelf naar de stad.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    http://www.quizlet.nl/quiz/170127/lets-date-datingshow/


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    :( niemand reageren?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    xD


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik snap het niet... (zal wel aan mij liggen)


    Je moet worden wie je bent.