• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rossella.

    Ze knikt even en loopt dan achter me aan. Even passeer ik Sven die richting de trap loopt. Nonchalant haal ik mijn schouders even op. "Trouwens volgens mij ligt Liam nog bij ons op de slaapzaal" Fluistert Summer dan. "Maar Rafael en Jason niet" Zeg ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mocht je het je afvragen, het is zijn ex-vriendin,]


    Remember to be ridiculous.

    [Dat is dus Jacky x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [is Jacky Svens ex?]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat is waar" zei ik glimlachend.
    "Kom dan gaan we" zei ik en liep weer door.
    Ik legde mijn hand op de deurklink terwijl ik Rossella weer aankeek en aftellende zodat we tegerlijker tijd wat konden roepen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uhu, x'D. Dat had ik verandert in vorig topic x'd]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    Slaperig open ik mijn ogen en ik glimlach als ik zie dat Liam nog naast me ligt. 'Wakker worden schone slaapster,' fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marylinn

    Ik denk zijn ex, daar is het een paar weken mee uit.'' zuchtte ik.
    Sven was er kapot van, maar had zich al die tijd wel groot gehouden. Ik vond het knap van hem..
    Ik frunnikte een beetje aan de zoom van het shirt van Jason, en keek hem even aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (maar het is dus zijn ex;


    Remember to be ridiculous.

    Jason
    Ik knik. Nu weet ik wel wat er met Sven was maar ik kan het toch niet tegen Marylinn zeggen? Ze was gisteren helemaal van streek toen ik dacht dat ze een stel waren en toen was ze nog niet eens samen met mij. 'Oh,' zeg ik. 'Hij gebruikt zijn mobiel waarschijnlijk niet heel vaak.'


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    Ik begon te lachen en sloeg mijn handen voor mijn ogen. "Welke dokter heeft me vrouwelijk gemaakt dan ?" vroeg ik nog steeds wat lachend. Ik haalde mijn handen van voor mijn ogen en draaide mijn hoofd haar kant op, zodat ik haar kon aankijken.

    Rossella.

    "Dat is waar" Zegt ze glimlachend.
    "Kom dan gaan we" Zegt ze, waarna ze weer doorloopt.
    Ze legt haar hand op de deurklinkt, terwijl ze mij aankijkt en aftelt.
    Wanneer ze bij de 0 is, opent ze de deur en roepen we tegelijkertijd 'boe!'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [eten. x]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik schiet overeind en zie in de deur een lachende Rossella en Summer staan. 'Dat was niet grappig,' zeg ik zo sirieus mogelijk. 'Jullie komen diep in de problemen Rossel en Summer.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik slaakte een zacht kreetje, en keek in de eerste instantie geërgerd naar Rossella en Summer, maar lachte toen even. ''Dat.. Was niet leuk.'' mompelde ik uiteindelijk, ondanks ik nog een kleine grijns op mijn gezicht had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''