• Why Directioners are the best.
    Ik heb het in een quiz gezet zodat veel mensen het zien, Directioners, lees het even.^^


    The universal language of art.

    Yoda schreef:
    Wat heb ik toch een hekel aan dat hele 'omfg, mijn fandom is het beste om wat voor reden dan ook!' gedoe. Geen enkel fandom is beter dan het ander, inclusief de fans zelf. Dus al helemaal niet het beste. En ja, ik heb het gelezen.

    _O_


    Ex astris, sciencia

    Ik zie niet in wat grappig is aan dronken tieners? Maar dat zal dan wel aan mij liggen. Wel leuk voor je hoor. (krul)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hoe kun je nou voor alle Directioners praten? Niet iedereen doet zoals jij beschrijft. Er zijn vast wel meisjes die dronken jongens die bijna aangereden worden niet grappig vinden, zoals ik. Dat is gewoon onverantwoord en ontzettend dom. En nee, ik ben geen fan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:50 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.


    Believe in yourself.

    Kan ik gewoon even zeggen dat het echt niet stoer is om mensen die met hun zatte kloten bijna doodgereden worden, te gaan idoliseren?
    En serieus, kijk je tekst na, ik ging bijna over mijn nek van de spelfouten die er in staan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    SWAGMALIK schreef:
    (...)

    Lol, zou jij wel fan zijn van oude mannetjes met een stok dan?(':


    Ahja hoor, the rolling stones zijn bejaard en man die spelen nog vet goede muziek, of de Foo's of Queen. Allemaal goede muziek, :Y)


    SLOAN.

    Ik snap 1 ding niet. Je plaats een tekstje waar Beliebers in mijn ogen toch wel een beetje nouja belachelijk worden gemaakt, alsof ze minder zijn dan de Directioners, maar je bent zelf wel fan van Justin Bieber? Ik wil je niet aanvallen, maar vind het ergens redelijk raar. -Just my opinion-