• We hebben ze allenmaal, toch?
    Ik neem bv overal door het huis een knuffel mee, want anders ben ik ja, echt waar ;x bang ;x
    En 's avonds houdt ik altijd de spiegels in de gaten, dat er niemand in verschijnt...

    Wat zijn die van jullie? (cat)

    Ik kijk nooit in de spiegel als het donker is, hahahaha, en ik ren weg als ik clowns zie heb ooit een keer een clown een klap gegeven, lol hoezo weird? lol


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nou, mijn crush heeft krulletjes en daar steek ik altijd pennen in :$
    Hij vind het niet erg hoor :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik lees berichten/mails/etc. altijd een aantal keer door om zeker te weten dat er niks raars in staat.
    Ik schrijf altijd jalours ipv jaloers.
    Ik vraag mensen vaak te herhalen ook als ik ze wel ongeveer heb verstaan(ik ben altijd bang iets fout te horen en iets raars te antwoorden).
    En ik doe nog wel een hele hoop andere, rare dingen, maar dan kan ik nu even niet op komen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    BloodyGum schreef:
    Nou, mijn crush heeft krulletjes en daar steek ik altijd pennen in :$
    Hij vind het niet erg hoor :Y)

    Hier moest ik even om lachen :Y)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Hier moest ik even om lachen :Y)


    Het staat ook heel grappig _O_
    Alleen nu had een van de jongens uit mijn klas zo'n slimme opmerking: 'Whaha, ze versierd hem.'
    Ik antwoordde natuurlijk gelijk, dat een wandelende kerstboom heel handig is :P


    Happy Birthday my Potter!

    Ik draai mijn spiegels altijd om zodat ik er niet in kan kijken,En ik probeer zoveel mogelijk beneden te blijven als ik horror films gezien heb.
    En ik eet altijd voor ik ga slapen een banaan heel raar maar anders kan ik echt niet slapen.(nerd)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik kijk 's avonds 5x op mijn mobiel of mijn wekker wel goed staat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb zoveel rare gewoontes.

    Lawrence schreef:
    Ik kijk 's avonds 5x op mijn mobiel of mijn wekker wel goed staat.

    Wow, dat doe ik maar 2x en ik dacht al dat ik een idioot was :O

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 14:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb er een en die is zo erg ik weet niet of ik het doe of niet :$:$:$:$


    as nothing goes richt ..... goes left

    Decide schreef:
    Ik draai mijn spiegels altijd om zodat ik er niet in kan kijken,En ik probeer zoveel mogelijk beneden te blijven als ik horror films gezien heb.
    En ik eet altijd voor ik ga slapen een banaan heel raar maar anders kan ik echt niet slapen.(nerd)


    ik doe dat elke dag, maar ik kijk ook te veel horrorfilms :)


    THAT'S HOW I ROLL

    Decide schreef:
    Ik draai mijn spiegels altijd om zodat ik er niet in kan kijken,En ik probeer zoveel mogelijk beneden te blijven als ik horror films gezien heb.
    En ik eet altijd voor ik ga slapen een banaan heel raar maar anders kan ik echt niet slapen.(nerd)

    Mijn licht zit buiten mijn kamer, je moet mij eens naar mn bed zien rennen als mn licht uit is (nerd)

    Sinds ik zelf een wekker heb kijk ik heel vaak 's avonds of die wel juist staat + ik check mijn gsm heel vaak of die wekker ook juist staat. Ik kijk heel vaak onder mijn bed voor ik ga slapen om te kijken of er niemand verstopt is.
    En ik heb er nog meer ook.

    Lawrence schreef:
    Ik kijk 's avonds 5x op mijn mobiel of mijn wekker wel goed staat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kauw op mijn wang, moet altijd als ik in mijn bed lig op beide zijdes hebben gelegen voor ik kan slapen, speel voor ik ga slapen altijd een spelletje op mijn telefoon.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg