• Vandaag moesten we een verslag inleveren, maar ik had het niet af :W
    Dus, vandaag ging ik voor de eerste keer fietsend naar het station, normaal ben ik met de bus, omdat ik te lui ben :W
    Toen zaten we, drie andere klasgenootjes en ik, in een treinhokje, zo eentje als Harry Potter, jwz. Toen had ik al door dat de trein echt verrekte traag reed.
    En ineens, bam, stonden we stil, omdat er een goederentrein was ontspoord tussen Hengelo en Borne, dus reden we weer terug en hoeven we niet naar school, thanks to the NS *O*
    Heeft de NS jullie ooit geholpen? (:

    Oh, tot en met 10 november rijden er geen treinen meer tussen Hengelo en Almelo, nu moet ik dus met bussen naar school :c

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 15:35 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja, de NS brengt me toch elke keer weer tot aan de grens van België om naar mn vriendin te gaan, dus.. Ja, de NS helpt, vraag me niet hoe (met vertragingen en storingen en al) maar ze helpt toch zolang ik geen auto heb. En ik word nooit gecontroleerd, (niet dat ik zwart reis, maar goed)


    It's high noon.

    Om die reden zit ik dus thuis (Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, nooit. Alleen tegengezeten. :')


    ars moriendi

    nope... ik heb alleen maar ellende met ns


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    nope... ik heb alleen maar ellende met ns


    Ik dacht dan ook dat de titel van dit topic sarcasme was..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    De NS brengt me toch telkens weer naar Nikki toe. Vraagt niet hoe, maar ik kom elke keer aan op welke manier dan ook. Daar ben ik wel blij om want anders hadden zij en ik nooit iets kunnen hebben. Niet zoals het nu is tenminste.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope, ze gaven me nog een bekeuring omdat m'n abbo verlopen was...
    Terwijl die niet eens verlopen was, het lag aan dat apparaatje, bij de controle in de trein erna was alles prima.

    Mij niet. Een zus van mn tante (aangetrouwde tante haha) kwam met de trein vanuit Rotterdam naar Meppel voor de crematie van mn opa, maar vanaf Amersfoort ofzo reden er geen treinen richting Zwolle. Ze zou met alle vertragingen een half uur te laat aankomen. Toen heeft ze alles uitgelgd bij de klantenbalie, maar die zeiden dat ze niets kondenn doen en dus was ze maar weer in de trein naar huis gestapt. Die trein was gelukkig nog niet weg, want even later werd er omgeroepen dat er 'voor die mevrouw die naar een crematie moest' een taxi klaar stond. Door deze strakke actie van NS was ze alsnog optijd voor de crematie :)
    Hulde (deze ene keer dan)


    You oughta know

    De NS is kut, gelukkig hoef ik er niet zo vaak mee te reizen.


    26 - 02 - '16

    Nog nooit. Maar ik ga dan ook altijd met de fiets.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 14:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee, ik heb elke dag vertraging en de helft van de tijd rijdt de trein die ik moet hebben niet waardoor ik er een half uur langer over doe :l


    Take risks and conquer your fears.

    Een paar jaar geleden was het zo druk in de trein vanwege het slechte weer, dat mijn klasgenoten en ik voor de grap in de 1e klas gingen zitten.
    Er was verder bijna niemand, er zat één iemand bij ons in de coupé. Wij zaten met z'n allen te geiten en gingen foto's maken van de 1e klas, omdat het een hele luxe versie was. Toen vroeg de vrouw in de coupé wat voor studie we deden, dus we vertelden haar hele verhalen. Toen vroegen wij aan haar wat voor werk ze deed en vertelde ze dat ze conducteur bij de NS was.
    Onze gezichten verstrakten en ik dacht: 'busted'. Maar ze kon er wel om lachen en gaf ons geen boete.
    Ik snap nog steeds niet hoe wij die conducteurs outfit niet hebben gezien. Maar we hadden in ieder geval geluk en ik ga nooit meer stiekem in de 1e klas zitten, haha.

    Wel echt mazzel van jouw verslag! :]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 14:44 ]


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik dacht dat de titel van dit topic sarcastisch bedoeld zou zijn, maar blijkbaar dus niet. Leuk dat ze toch een keer iemand een plezier doen. :Y)
    Zelf ga ik bijna nooit met de trein, dus ik heb er niet veel ervaring mee. Mijn vader moet wel een keer per week van Groningen naar Amsterdam of Brussel. Hij heeft bijna iedere keer vertraging, arme man. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, alleen maar problemen met de NS. Zeker als ik op tijd sta, meestal reken ik tijd in voor eventuele vertragingen, gewoon om zeker te weten dat ik ergens op tijd kan komen.

    Tijdje geleden was ik ook uitgenodigd om een opname van een RTL programma bij te wonen, ik had gerekend op anderhalf uur vertraging, en dan zou ik nog op tijd kunnen komen.
    Maar nee, er reden geen treinen ergens door een storing, moesten we met de bus gaan, maar de bussen waren nog niet geregeld. Stond ik heerlijk 2 uur lang vast in Zwolle. Ben maar weer terug gegaan naar Groningen, want in Amsterdam kwam ik niet meer op tijd.

    Het heeft er voor zorgt dat wij een dagje naar Amsterdam konden voor Pixar? xd Beter dan school ;D
    Oh en de stoelen zitten zachter dan die van Arriva.. Normaal rijd ik dus met Arriva ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you