• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Alleen als je met meerdere gaat moet je je inschrijven, anders doe je automatisch mee,' zeg ik en kijk haar aan, 'Het kantoor van de directrice,' zeg ik uiteindelijk en sla links af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jermaine

    "Gaga, Bee, en LMFAO.En ze zouden kijk of Lil Wayne en Bruno M konden komen" mompelt ze. Maar na Gaga hoorde ik het al niet meer. "Gaga?" Riep ik uit. "Fucking hell!" Zei ik opgewonden. Ik was al jaren fan van Gaga, ik vond haar echt helemaal geweldig.

    { Ik heb trouwens de plattegrond gestuurd in je gb! }

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 19:03 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Wie wilt er Nana meeten? c:
    Ik kan niet beloven dat ze aardig tegen je personage gaat doen, maar goed. You can always try. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Alleen als je met meerdere gaat moet je je inschrijven, anders doe je automatisch mee,' zegt Taylor. 'Het kantoor van de directrice,' zegt hij dan. 'Zeker weten dat je je alleen in moet schrijven als je met meerdere gaat?' vraag ik voor de zekerheid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Talisman schreef:
    [Wie wilt er Nana meeten? c:
    Ik kan niet beloven dat ze aardig tegen je personage gaat doen, maar goed. You can always try. :Y)]


    { Jermaine wil zo wel als Chris naar Chay komt! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elianne Ever Jhonson

    'Niet zingen? Jammer' Grapte ik, 'Hmm.. Ik kan hier ook in de verste verte geen mummie's ontdekken, dus dat word gewoon kijken of er iets te beleven valt' Zij ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    'Ik heb speciaal gevraagd naar haar voor jouw' grinnik ik. 'Ik heb wel eens geshopt met Gaga, aardige vrouw hoor' lach ik. Ik zoek nog wat verder op het internet, zonder doel eigenlijk.


    El Diablo.

    Christian Hamilton
    Ik klopte op de voordeur en Celeste deed vrolijk open. Ze gaf Nevil en mij een dikke knuffel.
    "Het eten is klaar!" riep mam vanuit de keuken.
    "Zoals jullie weten gaan papa en ik vanaf donderdag een paar daagjes weg," zei mam."We wilden Celeste eerst bij oma dumpen, maar die heeft last van de heup. Dus blijft Cel hier."
    Ik begon in mezelf te vloeken. Ik wilde vrijdag een feest even en daar kon ik een klein zusje nou niet bij hebben.
    "Leuk," zei ik met een stalen gezicht.
    Na het eten gingen Nevil en ik weer terug naar school. Bijna niemand verliet de school zo vroeg om dan thuis te gaan zitten. Nevil gaf me een schouderklopje en liep toen van me weg. Die ging vast weer gitaar spelen. In de verte hoorde ik de vrolijke stem van Chayenne.
    "Hé cutie," riep ik naar haar.


    Me so good.

    [Heb de plattegrond gezien, stuur het interieur ook maar ^^ ]


    El Diablo.

    Talisman schreef:
    [Wie wilt er Nana meeten? c:
    Ik kan niet beloven dat ze aardig tegen je personage gaat doen, maar goed. You can always try. :Y)]

    Nevil wilt wel? :3 maar Nevil is zo'n schatje daar moet je wel aardig tegen zijn (cat)]


    Me so good.

    Ry schreef:
    [Heb de plattegrond gezien, stuur het interieur ook maar ^^ ]


    { Isse goewd :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Wie wil er Alex meeten? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    "Hé cutie," hoorde ik opeens iemand roepen. Ik sprong van de stoel en deed de deur open. 'Chris!´ roep ik, en wenk hem naar de kamer.


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    Ehh... Geen straf niks. Niet dat ik die verdiende maar goed,' antwoord Liberty. ik grijns even en knik. Het was makkelijk om de directrice te beinvloede, dat had ik beweze, tot woede van Nana.
    Ik kende het meisje nog maar één dag en kijk waar me dat gebracht had. Het begon uit nieuwsgierigheid, omdat ik hat haatte om dingen niet te weten.
    'Mooi zo, zou zonde geweest zijn,' knipoog ik naar liberty.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    Ik had oppeens een idee. 'Elianne, ik wil wel als je wilt een stuk piano spelen ofzo, maar ik ga er niet bij zingen.' zeg ik een beetje twijfelend. Ik moet me er toch ooit overheen zetten. En als ik het aan iemand wilde laten horen, was Elianne het wel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”