• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Talisman, ofcourse ;3]
    Christian Hamilton
    "Maffia? Hmmmm, dat klinkt heel erg stoer. Hoe ga je gekleed?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Meestal wilden sweet 16 meiden een roze, glitter & glamour feest.

    [Als je misschien iets langere stukjes zou kunnen schrijven dan kan ik ook beter en meer reageren, hihi]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    “Ik heb je wel eens zien rondlopen. En mijn broer, Chris kent je. Hij vertelt wel eens wat over je. Dat je zo goed kan zingen. En nu heb ik dat met mijn eigen oren gehoord.” Hij begon zachtjes op de piano te spelen, het was de melodie van Nobody Knows.
    “Als je wilt dat ik weg ga, zeg het maar,” In plaats daarvan stond ik op van de stoel waarin ik zat en liep naar hem toe, en ging naast hem op het bankje van de piano zitten. “Dus die sukkel van een broer van je heeft over me lopen praten?” Grinnikte ik, zodat hij zou weten dat ik ‘sukkel’ niet echt meende. “Hij kan ook nooit zijn grote mond houden, he?”
    Ik likte even over mijn zalmroze lippen en blikte mijn donkere ogen op de piano toetsen. “Mijn stem is niet prachtig, het is pas prachtig als het goed genoeg voor mij is, en dat is het niet. Nog niet.” Mompelde ik, iets stiller.
    Eigenlijk had ik les, maar ik wilde mijn gedachten er niet naar verzetten dat ik straks misschien in hetzelfde lokaal samen met Amen zat. Ik wil nog liever met die gast in een lokaal zitten die me bijna aangerand had, dan met Amen. Ik zuchtte diep en besloot om wat later de klas in te komen, wat de directrice ook zei.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Leuk, ik wil je wel horen spelen' Zeg ik glilmachend, ik leek vast een hele slechte schrijver omdat ik niet met een goed idee was gekomen, de hele dag al niet, ik stopte mijn Ipod in mijn zak en stond op van het bed.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Sorry grote shock ondergaan daarnet moest ff weg maar eehh iets gemist waar zijn Amen en Diana nu ? en ehh... Leya;s laatste post ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    "Maffia? Hmmmm, dat klinkt heel erg stoer. Hoe ga je gekleed?" vroeg hij nieuwschierig. 'Ik heb in ieder geval zwarte lak heels met kleine zwarte studs.' zeg ik, en denk even na. 'En dan denk ik gewoon een zwart jurkje, met een goude riem, en een leren jasje ofzo' zeg ik. 'En hoe ga jij dan?' grijns ik. Ik had trouwens een leuk thema hé? Ach ja, voor de glamour en glitters moet je bij mijn zusje zijn.,


    El Diablo.

    {Sorry moet weer weg.. Ik ben een programma aan het kijken XD..
    Ik reageer denk ik morgen weer ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    IHeartMusicc schreef:
    [ Sorry grote shock ondergaan daarnet moest ff weg maar eehh iets gemist waar zijn Amen en Diana nu ? en ehh... Leya;s laatste post ? ]


    [Well, Amen is net weggelopen naar de klas, Liberty staat nu bij dianna in de dansklas, die ook zei dat ze weg moest]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    'is goed'zei ik en liep naar de deur. 'hmm, in de opnamestudio?' vroeg ik aan Elianne. Er waren zoveel plekken waar ik het kon laten horen, en de opnamestudio was de plek waar de minste mensen zomaar binnen konden vallen, dus dit leek me het best.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xHeavenlyx schreef:
    Leya Eden Barlow
    . 'Dat is inderdaad een goed idee,' zegt Taylor. 'Wat dacht je van die kant op? Hier is het niet misschien daar wel?' zegt hij dan.
    'We kunnen het altijd proberen,' ik begin alvast die kant op te lopen. 'En anders kunnen we het nog altijd aan iemand vragen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ maar ehh Liberty heeft ook les zelfde van Amen...zal ik op hem afkomen? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sure ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nevil Hamilton
    "Tja. Je weet hoe Chris is," grinnikte ik.
    Ze was naast me komen zitten bij de piano en even voelde dit een beetje awkward. Maar normaal speelde ik dan ook in mijn eentje.
    “Mijn stem is niet prachtig, het is pas prachtig als het goed genoeg voor mij is, en dat is het niet. Nog niet," mompelde ze.
    "Misschien nu nog niet, maar dat komt wel. Je moet de waarheid onder ogen gaan zien. En de waarheid is dat je een geweldige stem hebt. Het klinkt magisch," zei ik gefascineerd. "Hoe lang zing je al?"
    Ik zag haar zuchtten en automatisch schoten mijn wenkbrauwen omhoog.
    "Ben ik zo saai?" grapte ik.


    Me so good.

    Liberty April Ramirez

    Ik haastte me naar de les toe aangezien de rest daar ook alvast naar toe moest. Wacht, waarom haast ik? Ik begon weer rustiger te lopen en liep toen naar mijn zangles. De andere lessen zoals mijn gitaar, piano en andere lessen kreeg ik op andere dagen. Blijkbaar. Ik liep het lokaal binnen en keek even rond. Fijn, niemand die ik ken. Mijn ogen gleden van mens naar mens en bleven hangen op een jongen. Bingo. Iemand gevonden die ik ken. Ik liep naar Amen toe en tikte hem op zijn schouder.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik knik en ren even om haar in te halen, 'Klinkt goed,' zei ik uiteindelijk. Ik bekeek de rest van de school nog even, echt een mooie school. Ik glimlachte toen ik een lokaal zag voor schrijvers en nog een filmstudio. Dit was echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:10 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [zijn er vandaag al lessen dan a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Diana Grace Anderson"

    Snel liep ik door de gangen terwijl mijn rossige haren wild achter me aan danste.
    Ik was blij met myn goede conditie want ik kon het me niet veroorloven om te laat te komen op mijn eerste schooldag.
    Toen ik aankwam op myn kamer, kleedde ik me snel om en bond myn haren in een stevige knot zoals het hoorde en deed myn juwelen uit.
    Ik nam myn tas waar myn balletschoenen in staken en liep weer naar beneden.
    onderweg kwam ik enkele mensen tegen maar aangezien ik te snel liep kon ik niet zien wie ze waren.
    Uitgeput kwam ik aan in het danslokaal en haalde eens diep adem.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.