• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brutus schreef:
    (...)
    Nevil wilt wel? :3 maar Nevil is zo'n schatje daar moet je wel aardig tegen zijn (cat)]

    [Haha, okay dan. :Y) Dat zien we dan wel (cat) Where? Mijn personage wil ik net naar een leeg lokaal laten lopen, zodat ze daar zielig kan doen lol.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xHeavenlyx schreef:
    Leya Eden Barlow
    'Alleen als je met meerdere gaat moet je je inschrijven, anders doe je automatisch mee,' zegt Taylor. 'Het kantoor van de directrice,' zegt hij dan. 'Zeker weten dat je je alleen in moet schrijven als je met meerdere gaat?' vraag ik voor de zekerheid.


    Taylor Nathaniel Ramirez

    'We kunnen altijd gaan kijken, wil je dat?' vraag ik dan voor de zekerheid. 'Laten we het gaan vragen anders,' zeg ik tegen haar terwijl ik even stil sta om te kijken hoe we precies vanaf hier naar het kantoor van de directrice kunnen gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Kak. Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 19:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    'We kunnen altijd gaan kijken, wil je dat? Laten we het gaan vragen anders,' zegt Taylor. Ik knik even.
    'Goed idee,' zeg ik. 'Nu moeten we alleen nog uitvinden hoe we daar moeten komen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty April Ramirez

    Ik lach even zacht, 'Zonde van wat? Het feit dat ik mijn eerste dag verpest of het feit dat ik zomaar straf krijg?' zeg ik dan met lichte uitdaging in mijn stem. Ik kijk dan rond, 'Misschien,' begin ik dan, 'Is het beter als we ergens anders naar toe gaan, weet jij trouwens hier de weg?' vraag ik dan voor de zekerheid. 'Aangezien we voor de deur van de directrice zitten én ik zo ga verdwalen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Haha, okay dan. :Y) Dat zien we dan wel (cat) Where? Mijn personage wil ik net naar een leeg lokaal laten lopen, zodat ze daar zielig kan doen lol.]

    [Uhm, een leeg zanglokaal ofzo? Nevvie komt wel 'toevallig langs]


    Me so good.

    { Godsamme, heb ik net allemaal tabladen op googlechrome met allemaal foto's voor interieur, klik ik het weg :x. @Ry, interieur komt morgen ofzo dan, ben nu te lui.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Brutus schreef:
    (...)
    [Uhm, een leeg zanglokaal ofzo? Nevvie komt wel 'toevallig langs]

    [Is goed. -going to write a la Nana post-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Leannan, leef je nog schat? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okee]


    El Diablo.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik kijk haar aan. 'Dat is inderdaad een goed idee,' zeg ik en kijk om me heen, 'Wat dacht je van die kant op?' vraag ik en wijs naar de andere kant. 'Hier is het niet misschien daar wel?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    . 'Dat is inderdaad een goed idee,' zegt Taylor. 'Wat dacht je van die kant op? Hier is het niet misschien daar wel?' zegt hij dan.
    'We kunnen het altijd proberen,' ik begin alvast die kant op te lopen. 'En anders kunnen we het nog altijd aan iemand vragen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    { Heb er nog een paar terug kunnen halen. In gb of zal ik ze hier doen? Zodat Chris ook een beetje weet waar hij terechtkomt? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Doe maar hier =P ]


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    Ik keek geen eens om toen ik wegrende, ik wist toch wel dat iedereen me nu een raar wijf vond. Goed, misschien was ik dat soms wel, maar om me nu gelijk iedere keer te verlaten. Iedereen heeft dat altijd al gedaan. Mijn vader toen hij dood ging, mijn moeder die me verliet door me bij mijn oma te dumpen, en mijn oma om toen ook maar dood te gaan. Iedereen om me heen verdween of wilde niets met me te maken hebben. Zoals alle kinderen op de basisschool, op de middelbare school, en nu blijkbaar weer. Zelfs de kinderen in de buurt toen ik nog een klein kind was, wilde niets met me te maken hebben.
    Deze hele dag was kut, behalve misschien toen ik Dwayne tegen kwam, want toen moest ik echt lachen. Ik vroeg me af waardoor dat kwam…
    Ik liep een leeg zanglokaal in en ging ergens achter in de klas op een stoel zitten. Eigenlijk wilde ik huilen na zoveel herinneringen, maar ik deed het niet. In plaats daarvan begon ik weer te zingen, zoals Amen zei. Amen, die… die… klootzak. Ook al had hij niets gedaan waar ik eigenlijk echt boos op kon worden.
    ‘Nobody knows, Nobody knows but me that I sometimes cry… If I could pretend that I'm asleep when my tears start to fall, I peek out from behind these walls… I think nobody knows, Nobody knows, no…’


    Quiet the mind, and the soul will speak.