• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    "Nee dat wil ik niet."
    Haar antwoord was duidelijk en ik concentreerde me weer op mijn pianospel. Ik zou haar nog wel eens tegenkomen. Ze verliet de kamer en liet mij alleen met de piano achter. Nog geen vijf minuten nadat Nana de kamer had verlaten, kwam een leraar woedend het lokaal binnen lopen.
    "Wat mot dat hier?"
    Ik beet op mijn lip. Een zachte 'shit' klonk uit mijn mond toen ik zag dat het niet zomaar en leraar was, maar dat het een leraar was van vorig jaar. Hij was een van de enige mensen die ik niet mocht en hij leek mij ook niet te mogen. Hij moest mij vorig jaar lesgeven bij het vak techniek. Ik was nogal in een klunzige bui en had per ongeluk een ladder omgeduwd waar hij op stond. Sindsdien haat hij mij.
    "Meekomen, Neville."
    Hij sprak mijn naam op z'n Frans uit, nog iets wat ik haatte. Hij pakte me ruw bij mijn arm vast en begeleidde me naar het straflokaal. Ergens snapte ik de man wel. Ik zou ook behoorlijk boos zijn als ik in het ziekenhuis belandde door een leerling. En het was voor mij al moeilijk om door leraren aardig gevonden te worden, omdat ze allemaal mijn broer kennen..
    Als enige zat ik in het lokaal terwijl de leraar de deur achter hem op slot deed. Ik wist zijn naam na een jaar nog steeds niet, maar ik had hem 'Lange' gedoopt, want hij was nogal lang. Verveeld liep ik naar het bord en begon te tekenen. Ik hoopte dat Lange eraan dacht om me ook úit dit lokaal te laten, anders zat ik hier totdat de andere nablijvers hierheen zouden komen. En dat was aan het einde van de dag.


    Me so good.

    Amen Raphael Elyon
    'Ik kom oorspronkelijk uit Puerto Rico. Ik heb daar tot mijn 10e gewoond en daarna verhuisde ik naar New York. Mijn opleiding is erg breed, niet alleen zang maar ook het mixen van muziek, de instrumenten die ik bespeel en gewoon alles eromheen. Mijn dromen zijn nog niet duidelijk, ik weet nog niet wat ik precies wil doen en ik hoop daar duidelijkheid in te krijgen in de tijd dat ik hier op school zit.'
    Ik luister maar half en hou mijn ogen op die van haar gericht. goudbruin, met de emoties duidelijk er in te lezen. heel anders dan Nana's donkere kijker.
    Speak of the devil...
    Plots werd erg 'interessante' les onderbroken. Een bekend meisje gooide de deur open en liep naar binnen. Nana Rose. Er verscheen vanzelf een glimlach op mijn lippen maar ze keurde me weer geen blik waardih. Huh. Best.
    'Nana, je bent nu alweer te laat. Je weet dat dat zeker een uur nablijven is.'
    'Ja ja. Ga gewoon verder met die stomme les,' kwam het geïrriteerde antwoord. ik trek een wenkbrauw op als Nana langs me loopt en ergens ver weg gaat zitten.
    'Dat is een beetje haastig, meneer,' zeg ik hardop, mijn ogen op de leerkracht. 'U vraagt niet eens of ze een reden heeft.' Ik geef de leerkracht een glimlach en zit wat rechter in mijn stoel.
    'Lijkt u dat niet een beetje onrechtvaardig? Ik weet namelijk dat Nana net na mij het kantoor van de directrice binnen ging en ik was nog meer net op tijd hier in de klas.' Het was eht buigen van de waarheid, amar goed. ik gaf de leerkracht nog een lach en leunde weer achteruit.
    'No disrespect,' eindig ik met een zangerig toontje. 'Maar het lijkt me eerlijker als u dit voortaan eerst vraagt.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Christian Hamilton
    "Nou, ik ook niet. Dus zullen we dan iets leuks gaan doen? We kunnen naar het zwembad gaan?" opperde ik. "Dan kun je mijn speedo zien."
    Ik lag alweer helemaal in een deuk om mezelf. Ik sprong overeind. Ik moest een beetje actief gaan doen.
    "Komop," zei ik. "We moeten calorien gaan verbranden!"
    Ik trok alvast mijn shirt uit, in een foute strip imitatie en rende daarna shirtloos door de gang.
    "Wie er als laatste is, die. Die trakteert op een ijsje!" schreeuwde ik.

    [nu ga ik maar eens leren en vanaf nu schrijf ik vanaf mijn Ipod dus het gaan kortere stukjes worden.]


    Me so good.

    Chayenne

    Ik lach om zijn foute strip imitatie, en zie hem dan de gang op rennen. "Wie er als laatste is, die. Die trakteert op een ijsje!" schreeuwt hij, ik kreun. Ik haat rennen. Maar toch begin ik keihard met rennen, ik kan hem met moeite bijhouden. 'Dit is vreselijk' zucht ik.


    El Diablo.

    Liberty April Ramirez

    Ik draaide me om toen plots de deur open vloog. Nana kwam naar binnen en ik keek haar aan. Ik hoorde de docent nog iets zeggen. Daarna sprak Amen en ik keek beide aan, 'En als ze de les zo nodig had willen missen was ze gewoon niet gekomen,' zeg ik nonchalant, 'Maar ze is er wel dus er zit wel iets achter,' en kijk de leerkracht aan, 'Misschien moet u niet zo haastig beslissen,' zeg ik nog en kijk Nana even aan. Ik zuchtte, iedere keer dat er iemand met Amen was en ze er toevallig bij was kon ik wel iets in haar ogen lezen. Iets dat erg onduidelijk was. Die haat-liefde-relatie lag anders dan wat er werkelijk was. Ik keek Amen aan en zag veel gelijkenissen aan Luca. Mijn gedachte dwaalde af, was dat de reden waarom ik zo deed? Doet hij me zo erg denken aan Luca? Het deed pijn, iedere keer dat ik aan hem dacht voelde ik een steek in mijn hart. Ik moet me meer gaan focussen denk ik. Ik wierp nog een blik op Nana, de leerkracht en uiteindelijk op Amen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Dat is een beetje haastig, Meneer, U vraagt niet eens of ze een reden heeft. Lijkt u dat niet een beetje onrechtvaardig? Ik weet namelijk dat Nana net na mij het kantoor van de directrice binnen ging en ik was nog meer net op tijd hier in de klas. No disrespect, Maar het lijkt me eerlijker als u dit voortaan eerst vraagt.’
    De stem van Amen echode door het klas lokaal en mijn hart bonkte als een gek, terwijl ik opkeek, kon ik het niet laten zijn richting op te kijken. ‘Amen, Nana is al meerdere keren te laat gekomen, ze weet dat ze een uur kan gaan inhalen als ze niet op tijd is. Ik snap je reactie, maar dan zal ze maar op tijd moeten komen.’ Klonk de stem van de docent.
    Zie je, het is hopeloos. En het kwam nog wel door Amen, wie wilde hij hier nou uit redden? Ik liet me vermoeid achterin de stoel terug vallen, terwijl ik weer naar Amen keek. Ik wilde zwaar gaan protesteren dat hij me “probeerde te helpen”, maar aan de andere kant wilde ik gewoon even niet meer tegen hem praten, dus zei ik niets en keek het klaslokaal rond. Dezelfde jongen die me bijna had aangerand bij gitaarles zat er ook en knipoogde naar me. Hij zat bij het raam een paar plaatsen achter Amen. Ik stak alleen nors en knarsetandend mijn middelvinger op, waarna ik weer wegkeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -Oh fackies... denk die text van Liberty er maar gewoon door, goed? ^^ Het antwoord van de leraar blijft hetzelfde-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Ik rolde even met mijn ogen, dit gíng je niet menen.
    'Dus nu straft u haar op basis van haar verleden? Ze heeft duidelijk een goede reden ditmaal.' Ik hou mijn stem expres rustig en kalm, schreeuwen zal ik niet snel doen. Liberty nam meteen mijn kant, waardoor ik haa een snelle knipoog toewierp.
    'Zoals ik zei, als ze bij de directrice werd geroepen, kunt u moeilijk de schuld bij Miss Rose leggen.'
    Onbewust wierp ik het meisje een blik toe. ze hielp zich bezig met één of andere gast aan het raam. Yeah, you're welcome Nanan.
    Ik draaide mijn rug weer naar haar toe en keek weer naar de leerkracht. Als we een vrouwelijke leerkracht hadden had ik ons hier zo uitgelult. Maar... 'Maar als u liever hebt dat we uw onrechtvaardigheid tegenover Nana met de directrice gaan bespreken...' sugereerde ik gladjes.
    Ik gaf een lieve glimlach en haalde mijn schouders op. 'Hoewel me dat eigenlijk niet nodig lijkt.'
    Liberty gaf me een vreemde blik met haar ogen ik vroeg me af of alles goed was met haar. Ik moest me later maar in het meisje verdiepen. Richting Nana keek ik niet meer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    “Dus nu straft u haar op basis van haar verleden? Ze heeft duidelijk een goede reden ditmaal.” Ja jochie, mensen straffen je daar nu eenmaal op, dacht ik sarcastisch terwijl ik weer richting Amen keek. “Zoals ik zei, als ze bij de directrice werd geroepen, kunt u moeilijk de schuld bij Miss Rose leggen.” De rustige, kalme stem van hem deed me geen goed, ik voelde me alleen nog maar meer ongemakkelijk.
    “Maar als u liever hebt dat we uw onrechtvaardigheid tegenover Nana met de directrice gaan bespreken… Hoewel me dat eigenlijk niet nodig lijkt.” Hij keek eerst even naar Liberty, maar daarna terug naar de leraar.
    “Meneer Elyon,” De leraar draaide zich nu helemaal naar hem toe met zijn armen over elkaar geslagen. “Ik weet zeker dat de directrice ook zo erover denkt, want ze heeft meerdere waarschuwingen gehad.” Eindigde hij. Ik sprong geïrriteerd op. Fijn, ik heb het gehad. De gast van gitaarles gunde ik geen blik meer, maar Amen wel. “Elyon,” riep ik nogal boos zijn achternaam, om hem wakker te schudden – niet dat het überhaupt zou helpen… “Houd er gewoon mee op, okay? Je hoeft me niet te helpen, het helpt toch geen fuck! Ik kan mezelf heus wel redden, laat me dit verdomde uur gewoon inhalen.” Nors ging ik weer zitten en schoof de stoel achteruit zodat ik met mijn benen op de tafel kon liggen.

    [ik ben over een halfuurtje terug]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ FML. Type ik het weer weg ]

    Liberty April Ramirez

    Ik zuchtte nadat ik haar straf hoorde en ik was meteen weer bij zinnen. Amen gaf me nog een snelle knipoog en ik keek snel even weg naar Nana die opsrpong en meteen weer begon te schreeuwen tegen Amen. Ik keek nnaar de leerkracht en nu pas wist ik wie hij was, hij stuurde me naar de directrice. 'Nana, doe godverdomme normaal, iedereen weet dat je het zelf kan,' siste ik toen zacht. Ik was het zat dat ze steeds uitviel, 'Waarom doe je het niet als je het zo goed kan,'

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:55 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Plans changed. Ik ga slapen. Toedels xo ]


    Me so good.

    Amen Raphael Elyon
    'Elyon! Houd er gewoon mee op, okay? Je hoeft me niet te helpen, het helpt toch geen fuck! Ik kan mezelf heus wel redden, laat me dit verdomde uur gewoon inhalen.'
    Liberty begon iets te fluisteren tegen Nana, misschien zodat ze zou kalmeren. ik gooide het over een héél andere boeg. dit had namelijk een doel.
    'Quitting is for losers, Rose,' antwoord ik met een grijns. 'Ik dacht dat jíj van alle mensen dat zou begrijpen.'
    Ik draai me opnieuw naar het meisje om, de leerkracht negerend. Of zij of ik straf kregen kon me weinig schelen, dit bewees gewoon dat ze nog steeds kwaad op me was, en... Nu kwamen we pas aan bij het doel van deze kleine oefening.
    'Hoe wil je de top bereiken als je zo gemakkelijk op geeft?' De laatste zin fluister ik, maar de gehele klas kan het horen. Ik boor mijn blik in haar donkere ogen. Als ze zo makkelijk opgeeft, kan zelfs ik er weinig mee. Na een paar seconden haakl ik mijn schouders op, glimlach en draai me weer naar de leerkracht.
    'Do continue, sir,' zeg ik met een kleine grijns. Ik schenk Liberty een snelle glimlach als dank. Ze was best schattig, maar die blik in haar ogen eerder zat me dwars.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    Ik kalmeerde mezelf even en pakte mijn telefoon er onopgemerkt bij. Ik zette die weer weg nadat ik zag hoelang de les nog zou duren en Amen gaf me een snelle glimlach. Ik glimlach even terug maar je kon gewoon zien dat het me niet lekker zat. Ik zuchtte en probeerde me te concentreren. Iets wat me totaal niet lukte, fijn. Ik keek even vanuit mijn ooghoek naar Amen. 'Tot hoelaat duurt deze les,' mompelde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    De leerkracht liet het gaan nu ik en Nana stil waren. Mooi. Liberty had nog steeds die twijfelende blik in haar ogen.
    Zonder Nana nog maar één blik te geven leunde ik weer naar Liberty toe.
    'Nog vijftien minuten, gok ik,' fluister ik met een glimlach. 'Nou, vertel eens wat je dwars zit, lieverd.'
    Ik gaf haar een doordringende blik, hopend da het TL-licht de goudbruine rand rond mijn ogen wegfilterde.
    Dat gebeurde soms en mijn blikken waren veel effectiever als ze compleet blauw waren.
    'Ik zag die blik. Spill it out, cherie.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    'Nog vijftien minuten gok ik,' fluistert hij terwijl hij weer tegen me aan leunde. Hij schonk me een glimlach en ik glimlachte terug, 'Nou, vertel eens wat je dwars zit, lieverd,' begint hij dan terwijl hij een doordringende blik geeft. Door het licht waren zijn ogen helemaal blauw en zag je het gouden randje niet. 'Ik zag die blik. Spill it out, cherie,' zegt hij en ik weet even niet wat ik moet zeggen. Toch open ik mijn mond, 'Wat bedoel je,' zeg ik dan. Dit zit mij inderdaad niet lekker nee, alleen weet ik niet precies wat, het feit dat hij trekken heeft van Luca of het feit dat ik niet weet wat er tussen hem en Nana speelt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.